De laatste foto is echt zoooo lief.. !

Ook in de nachtdienstmiran&joost schreef:Hoe is het nu met Chester? Slaapt hij nog zoveel?
Ik heb goed nieuws, Enzo heeft al twee lessen niet in zijn riem gehangen of tegen me op geprongen om te klieren!!!!!![]()
![]()
![]()
Ik kreeg een compliment van de trainster, dat ik nu duidelijker ben tegen hem en dat dat zijn vruchten afwerpt zeg maar.
Miranda
Hee Sandra !!S.Breijer schreef:Enzo zou het vast erg leuk vinden bij Diana!
Finn sloopt (als hij de kans krijgt) ook het nodige, al valt het (even afkloppen) nu nog wel mee. Wel springt hij vaak tegen tafel op het aanrecht op, zo vervelend! Zoals Miranda al eerder zei voel ik me dan net een politieagent.
De laatste tijd heb ik het erg druk gehad en was ik ook erg gespannen. Dit heeft Finn erg goed door gehad. Ook ben ik niet duidelijk genoeg geweest en voor nu, op zijn leeftijd, begint hij de grenzen flink te verkennen. Een paar weken terug vertoonde hij al "ongewenst" gedrag. Ik dacht dat het een fase was, ze zijn nu natuurlijk ook echte pubers en zo. Toch heb ik besloten het nu heel goed aan te pakken en er iemand bij te halen die er voor geleerd heeft zeg maar. We hebben gisteren contact gehad met een gedragstherapeute. Als het goed is hebben we deze week onze eerste kennismaking(sgesprek), ben benieuwd!
Moeilijk wel, om dit zo op te schrijven, voelt wel een beetje...uh, ja ik weet niet.![]()
![]()
Ik kwam zelf ook op het idee om er iemand bij te halen, ik wil gewoon dat het goed gaat met Finn, wat extra hulp kan ik nu wel gebruiken. Nu moet ik het goed aanpakken. Kijk, ik lees heel veel, maar ik weet niet 100% zeker wat ik in sommige gevallen moet beginnnen. Door er een deskundige bij te halen hoop ik meer duidelijkheid te krijgen... Dat is voor Finn ook meteen duidelijk. Als ik namelijk leer en weet wat ik moet doen in sommige gevallen, dan ben ik al een paar stappen verder!
Ik zal jullie op de hoogte houden...sorry voor het lange (warrige?) verhaal