naar de zee

Plaats hier leuke wandelplekken.
ben

naar de zee

Ongelezen bericht door ben »

ik dacht moet morgen niet werken zal ik naar de zee in nederland gaan of is het nu daar te kou voor casper wand zee is gelijk aan zwemmen
groetjes
Tilly
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Tilly »

Het weer is niet echt denderend hoor.
Koud... volgens mij valt dat wel mee.
Ik weet even niet hoe oud Casper is....

Met een pup zou ik niet gaan.

Pootje van Gina & Akka
Groetjes Tilly
Pootje van Gina & Akka

*Er is op de wereld geen betere psychiatrie, dan een hond die je gezicht aflikt*
Belle

Ongelezen bericht door Belle »

Lekker gaan! Het wordt niet zulk heel mooi weer maar het wordt niet koud en strand en zee is feest voor Casper :D
ben

casper is 8 maand messchien nog even wachten
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

vraag me wel af hoe lang... Ik heb begrepen zeker tot hij een jaar is, maar dan mag `t met een jaar wel al of dan ook nog even wachten. Vanaf welke leeftijd gingen jullie naar het stand ??
ben

ik ben met casper al naar het strand geweest maar dan niet te lang gewoon even een kwartier lol en dan heb ik hemp gedragen er is wel een probleem nu kan ik hem niet meer dragen weegt al teveel hihi
maar als je maar even gaat dan komt dat wel goed
Bentley

Ongelezen bericht door Bentley »

Hallo iedereen,
dit is mijn eerste berichtje op dit forum
Echt een onwijs leuk forum.
Ik ga vanmiddag met Bentley ook even naar het strand, hij is bijna 9 weken en dus nog echt heel klein, maar ik draag hem gewoon en dan kan hij daar even spelen en dan draag ik hem weer naar de auto. Bentley is namelijk echt helemaal gek van water, maar omdat hij nog niet alle inentingen heeft gehad wil ik nog niet dat hij is sloot water komt.

Groetjes en een pootje van Bentley
Bentley

Ongelezen bericht door Bentley »

:D Goede morgen allemaal, haha het is nu 6.35 uur en ik ben al wakker, want mijn kleine pup hoorde mij om half zes al even, dus net even buiten geweest. Ben gister avond naar het strand geweest, samen met mijn nichtje die een pup heeft van 15 weken en Bentley. Wat een dolle pret was dat zeg, de zee, het zand, de andere honden, de andere mensen. En een aantal super mooie foto's gemaakt met de zons ondergang, echt geweldig. En ik heb Bentley de heen en terug weg gewoon gedragen en bij het water en het zand had hij genoeg energie om lekker te spelen. Was echt super geslaagd.
Ga gauw binnnenkort nog eens.

Groetjes en een poot van Bentley :D :D :D
Plaats reactie