Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

Ok ben er weer..
Nee Chester sloopt eigenlijk niet.. maar hij zit bij het alleen zijn dan ook over het algemeen nog in zijn bench of buiten in zijn hok. Maar ook de kleedjes in de bench laat hij met rust..

Ik hoor trouwens net van Wessel dat Chester vandaag ook aan de dunne is.. :? misschien is het erfelijk :wink:
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door S.Breijer »

Ben ook even druk, maar Finn was gisteren ook aan de diarree.... Vandaag weer normaal.

Heel toevallig dit :? :D
miran&joost

Ongelezen bericht door miran&joost »

Enzo was echt ziekjes gisteren.
Lusteloos ook.
Gisteravond laat niet meer gepoept, hij was hoop ik helemaal leeg...
Gistermiddag vond Joost een hele hoop/ prop draden in zijn ontlasting :? Hij had de dag ervoor zijn flos helemaal ontrafeld, we hadden hem snel afgepakt maar wrsch toch te laat :?

vanmorgen hoorde ik Enzo allemaal op en neer lopen beneden, dus ik naar beneden en in mijn ochtend jas naar buiten met hem :D
Gelukkig was het half 6 en nog geen mensen wakker!
Wel geplast, maar geen ontlasting :???:
net nog een rondje geweest en nog steeds geen ontlasting :???: :???:

Ik hoop er het beste van.
Raar beest, je houdt me uit mijn nachtrust :D
kristies
Speurneus
Speurneus

:( He wat vervelend .. Ik hoop dat hij snel opknapt..
Lastig he als je mannetje niet lekker is :allright:
kristies
Speurneus
Speurneus

Hoe is het nou met Enzo ??? :???:

Chester is weer helemaal OK :)
miran&joost

Enzo lijkt ook weer hersteld te zijn.... Gisteravond werd hij weer wat actiever en diarree is zo goed als over.

groeten,

Joost
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Dacht ik dat meneer weer oke was, heeft hij vannacht zijn bench ondergepoept....diarree. Hij jankte vanochtend om een uur of half zeven al, terwijl hij eigenlijk nooit voor achten zijn stem laat horen. Finn zat er zelf ook onder, dus even in de tuin schooongespoeld. Buiten meteen nog een hoop spuitpoep gehad en nu ligt hij lekker in de bench. Verder lijkt hij net zo op oorlogspad als normaal, dus echt ziek lijkt hij niet :)
kristies
Speurneus
Speurneus

he wat een gekwakkel zeg.. :( knapt de een op gaat de ander weer aan de diaree..

Chester is ook redelijk opgeknapt. Hij is trouwens gisteren ( onbedoelt ) voor het eerst meer dan 5 uur alleen geweest. Ik was werken en wessel ging ``even `` naar antwerpen. Normaal binnen 1, 5 uur terug... alleen hij kreeg autopech... :( Op zich al niet zo leuk, maar met Chester nog lastiger ( was ook nog eens rond etenstijd.. ) maar hij heeft zich keurig gedragen :D lag braaf te slapen toen wessel thuis kwam :D ( wel in zijn bench hoor.. maar toch.. ) :)
shadow2005
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door shadow2005 »

Wrschijnlijk heeft Chester er dan niet eens zoveel van gemerkt :) Maar gewoon voor je eigen gevoel is het niet lekker :)
Groetjes Chantal en een poot van Shadow :blondpootje:
kristies
Speurneus
Speurneus

shadow2005 schreef:Wrschijnlijk heeft Chester er dan niet eens zoveel van gemerkt :) Maar gewoon voor je eigen gevoel is het niet lekker :)
nee precies... Wes belde mij wel op mijn werk.. maar ja ik kon echt niet weg..

Ach we waren s`ochtens met hem wezen zwemmen.. hij was w.s. kei moe :D
kim
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door kim »

Hallo allemaal,
even helemaal off topic (sorry). Weet een van jullie toevallig of diana en ben op vakantie zijn ofzo, of dat er iets is? Ik probeer ze nou al een hele week te bereiken maar dat lukt niet. Ik wil een weekend in december afspreken dat mijn mannen daar kunnen logeren, en moet zsm boeken voor ons eigen weekendje weg...

Groetjes kim
Afbeelding
miran&joost

hoi kim,
Ik heb eigenlijk geen idee, volgens mij gaan ze alleen op wintersport!!
Succes verder met proberen te bellen!

Miranda
Moaske

Ongelezen bericht door Moaske »

Ik kwam toevallig op dit topic en wat zie ik; de pup die ik over een weekje of 4 kan ophalen heeft dezelfde vader, Banner's Lubberline Chock.... Heeft hij meteen 4 halfbroertjes!! Gezellig...

Gr Moaske
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Moaske schreef:Ik kwam toevallig op dit topic en wat zie ik; de pup die ik over een weekje of 4 kan ophalen heeft dezelfde vader, Banner's Lubberline Chock.... Heeft hij meteen 4 halfbroertjes!! Gezellig...

Gr Moaske
Leuk leuk :D!

Na wat "speurwerk" heb ik hier nog een aantal halfbroers en zussen langs zien komen... Allemaal dezelfde papa :).

Het wordt dus een hij? Leuk hoor! Veel voorpret en succes met het lange wachten :wink:

Groetjes,

Sandra
kristies
Speurneus
Speurneus

kim schreef:Hallo allemaal,
even helemaal off topic (sorry). Weet een van jullie toevallig of diana en ben op vakantie zijn ofzo, of dat er iets is? Ik probeer ze nou al een hele week te bereiken maar dat lukt niet. Ik wil een weekend in december afspreken dat mijn mannen daar kunnen logeren, en moet zsm boeken voor ons eigen weekendje weg...

Groetjes kim
Heb je het 06 nummer van Diana al geprobeert ?
Als je het niet hebt laat maar even weten dan pb ik het je wel even
Plaats reactie