Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

Moaske schreef:Ik kwam toevallig op dit topic en wat zie ik; de pup die ik over een weekje of 4 kan ophalen heeft dezelfde vader, Banner's Lubberline Chock.... Heeft hij meteen 4 halfbroertjes!! Gezellig...

Gr Moaske
Gezellig... !! Nog meer familie.. ! :D
kristies
Speurneus
Speurneus

kristies schreef:
kim schreef:Hallo allemaal,
even helemaal off topic (sorry). Weet een van jullie toevallig of diana en ben op vakantie zijn ofzo, of dat er iets is? Ik probeer ze nou al een hele week te bereiken maar dat lukt niet. Ik wil een weekend in december afspreken dat mijn mannen daar kunnen logeren, en moet zsm boeken voor ons eigen weekendje weg...

Groetjes kim
Heb je het 06 nummer van Diana al geprobeert ?
Als je het niet hebt laat maar even weten dan pb ik het je wel even
Diana neemt als ik op haar 06 belt gewoon op.
kim
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door kim »

kristies schreef:
kristies schreef:
kim schreef:Hallo allemaal,
even helemaal off topic (sorry). Weet een van jullie toevallig of diana en ben op vakantie zijn ofzo, of dat er iets is? Ik probeer ze nou al een hele week te bereiken maar dat lukt niet. Ik wil een weekend in december afspreken dat mijn mannen daar kunnen logeren, en moet zsm boeken voor ons eigen weekendje weg...

Groetjes kim
Heb je het 06 nummer van Diana al geprobeert ?
Als je het niet hebt laat maar even weten dan pb ik het je wel even
Diana neemt als ik op haar 06 belt gewoon op.
Ah, geweldig! Ik heb antwoord van Diana. Heb je haar meteen gezegd dat ik haar nodig had ofzo? Gisteren weer meerdere keren proberen te bellen maar weer nam niemand op, en vanochtend dus mail van haar gehad.
We hebben het mobiele nummer van Diana trouwens wel maar dat staat in de mobiele van mijn vriend. En waar ik Diana voor nodig had is een verrassing voor mijn vriend...dus ik kon hem niet naar het nummer vragen en zijn mobiele heeft hij altijd bij. Als Jeroen 30 wordt in november ga ik hem namelijk een weekendje weg kado doen en en dan wilde ik graag dat Pepper en Cooper bij diana terecht kon (en dat kan gelukkig! :D ). Vandaar. Mocht het nog eens nodig zijn dan vraag je ik het nummer wel gewoon aan jou :)

Groetjes kim
Afbeelding
miran&joost

Ongelezen bericht door miran&joost »

@ Kristy : Wij gaan op vakantie naar Chaam ( is toch niet zo ver bij jullie vandaan ?) Kunnen we ze misschien nog een keer samen laten zwemmen !!

groeten,

Joost
kristies
Speurneus
Speurneus

miran&joost schreef:@ Kristy : Wij gaan op vakantie naar Chaam ( is toch niet zo ver bij jullie vandaan ?) Kunnen we ze misschien nog een keer samen laten zwemmen !!

groeten,

Joost
Leuk !! Wanneer gaan jullie ? Is inderdaad niet zo ver voor ons
kristies
Speurneus
Speurneus

:D :D geweldige foto`s en filmpje !! :lol:

En die lijn boven zijn ogen heeft Chester ook een beetje. Hij heeft ook wat rimpels op zijn hoofd volgens mij is het daarvan :)
miran&joost

Enzo heeft pas ook een wondje op z'n knappe koppie opgelopen. Op de laatste foto zie je een tussen z'n ogen een putje zitten. Dit is ook echt helemaal kaal, maar wat hij gedaan heeft is nog steeds onduidelijk :???:

groeten,

Joost
kristies
Speurneus
Speurneus

miran&joost schreef:Enzo heeft pas ook een wondje op z'n knappe koppie opgelopen. Op de laatste foto zie je een tussen z'n ogen een putje zitten. Dit is ook echt helemaal kaal, maar wat hij gedaan heeft is nog steeds onduidelijk :???:

groeten,

Joost
:? hmmm.... Chester heeft wel een kras over zijn neus lopen van Doerak ( onze kat ) 8)

maarre Enzo is wel mooi hoor... ( ondanks lijntje en putjes.. :wink: )
ennn heeft hij de tak mee naar huis genomen.. :lol:
miran&joost

kristies schreef:
Na veel passen en meten bleek hij niet in de Stilo te passen, dus heeft hij hem achter moeten laten :cry:

groeten,

Joost
kristies
Speurneus
Speurneus

miran&joost schreef:
kristies schreef:
Na veel passen en meten bleek hij niet in de Stilo te passen, dus heeft hij hem achter moeten laten :cry:

groeten,

Joost
aaahhh arme Enzo.. :( :D
miran&joost

Denk ook dat het een soort gezichtsuitdrukking- rimpeltjes zijn. Typisch dat Chester dezelfde lijn als Enzo bovenop heeft, maar die tussen zijn ogen lijkt Chester niet te hebben. Je kunt hem er ook even uitwrijven, maar 5 min. later zit hij er weer. (heeft hij in ieder geval een apart koppie :wink: )

groeten,

Joost
kristies
Speurneus
Speurneus

miran&joost schreef:Denk ook dat het een soort gezichtsuitdrukking- rimpeltjes zijn. Typisch dat Chester dezelfde lijn als Enzo bovenop heeft, maar die tussen zijn ogen lijkt Chester niet te hebben. Je kunt hem er ook even uitwrijven, maar 5 min. later zit hij er weer. (heeft hij in ieder geval een apart koppie :wink: )

groeten,

Joost
Bij Chester is het meer een soort van V :? :D
miran&joost

update over Enzo zijn wondje;
Er is nu een korst afgevallen, en boven dat wondje zat ook een korst in de vorm van een lange kras :???: :?

nu maar hopen dat er nog haar op terug groeit...

Hoe gaat het met jou en Finn Sandra?
:groteknuffel:

Miranda
kristies
Speurneus
Speurneus

Ik ben dan wel niet sandra.. 8) maar ik reageer toch even.. :D

Wat goed dat het wondje goed geneest ! Erg fijn

Chester plast trouwens tegenwoordig zo ongeveer de helft van de tijd met zijn poot omhoog :? volgens onze instructeur op de cursus kan je dat afleren door steeds zijn poot naar beneden te duwen met als resultaat dat hij niet tegen iedere paal/ boom wil plassen straks... we hebben het wel een paar keer geprobeert.. maar meestal ben ik te laat..

plassen jullie mannen al als een vent :???: :D

oh enne miranda en joost; jullie gingen toch de 29e op vakantie ?? Voor hoe lang ?
miran&joost

Nou Enzo plast nog als een meisje hoor !! Wel begint hij al wat vaker te plassen per wandeling.

Wij gaan de 28e naar Chaam en hebben het huisje voor een weekje gehuurd.

Gisteren is Enzo heel de middag met ons (en vriendengroep) meegeweest naar de Maas. Lekker luieren aan het water, biertje er bij, gezellige klets... Hij was bij thuiskomst flink moe, maar vond het heerlijk !!! Regelmatig iemand om mee te spelen en een lekker groot kluifbot gehad.

Je ziet hem dan ook gewoon genieten... Heerlijk !
(we waren alleen onze camera vergeten..... :oops: )

groeten,

Joost
Plaats reactie