Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
miran&joost

Ongelezen bericht door miran&joost »

Zag net het topic van Quincy, die per ongeluk 's nachts uit de bench is gebleven en dacht er toen aan dat wij dat helemaal nog niet gemeld hebben : Enzo slaapt 's nachts met een open bench (sinds en week of twee) 8)

We hebben het gewoon geprobeerd en het gaat gewoon goed ! Wel hebben we een paar keer gehad dat we konden zien dat hij op de bank gelegen had, maar nadat we er voortaan 's avonds een kleed over spannen heeft hij dat ook niet meer gedaan !! :schreeuw:

Het typische is dat hij dan ook absoluut niet sloopt, terwijl hij dat bijvoorbeeld wel blijft doen als wij even uit beeld zijn :evil:
Deze week heeft hij de telefoon van Miranda te grazen genomen, toen wij allebei voor nog geen 5 minuten boven waren (lijkt wel of hij het er dan niet mee eens is dat wij er wel zijn, maar niet bij hem !)

Buiten ging het ook heel goed in de kennel. Alles netjes opgebouwd qua tijdsduur. Is gewoon een aantal keer goed gegaan, dat hij er max. zo'n 3 uur in zat. Pas komt Miranda thuis en heeft hij zijn hok op een plaats of 5 aangevreten..... :evil:

Het gaat dus nog steeds met horten en stoten, maar we hebben zoveel plezier van en met onze makker !!

Groeten,

Joost
Marieke
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marieke »

miran&joost schreef:Zag net het topic van Quincy, die per ongeluk 's nachts uit de bench is gebleven en dacht er toen aan dat wij dat helemaal nog niet gemeld hebben : Enzo slaapt 's nachts met een open bench (sinds en week of twee) 8)

We hebben het gewoon geprobeerd en het gaat gewoon goed ! Wel hebben we een paar keer gehad dat we konden zien dat hij op de bank gelegen had, maar nadat we er voortaan 's avonds een kleed over spannen heeft hij dat ook niet meer gedaan !! :schreeuw:

Het typische is dat hij dan ook absoluut niet sloopt, terwijl hij dat bijvoorbeeld wel blijft doen als wij even uit beeld zijn :evil:
Deze week heeft hij de telefoon van Miranda te grazen genomen, toen wij allebei voor nog geen 5 minuten boven waren (lijkt wel of hij het er dan niet mee eens is dat wij er wel zijn, maar niet bij hem !)

Buiten ging het ook heel goed in de kennel. Alles netjes opgebouwd qua tijdsduur. Is gewoon een aantal keer goed gegaan, dat hij er max. zo'n 3 uur in zat. Pas komt Miranda thuis en heeft hij zijn hok op een plaats of 5 aangevreten..... :evil:

Het gaat dus nog steeds met horten en stoten, maar we hebben zoveel plezier van en met onze makker !!

Groeten,

Joost
wat goed zeg!!!!Knap werke Enzo!!!Ga zo door....wij gaan toch iets verzinnen voor de bank, dat willen we eigenlijk echt niet, vannacht maar kratten erop....
maar Enzo, kanppe vent!!!!
Groetjes Marieke en een pootje van Quincy en Noortje

:blondpootje: Quincy
:zwartpootje: Noortje
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

miran&joost schreef:Zag net het topic van Quincy, die per ongeluk 's nachts uit de bench is gebleven en dacht er toen aan dat wij dat helemaal nog niet gemeld hebben : Enzo slaapt 's nachts met een open bench (sinds en week of twee) 8)

Groeten,

Joost
:applaus: :applaus: :applaus: wat goed van Enzo !!! Chester slaapt nog wel gewoon in de bench, we hebben het eigenlijk ook nog nooit geprobeert..
miran&joost

ps,maar overdag gaat hij er gewoon weer in als ik even boven ben 8)

miranda
kristies
Speurneus
Speurneus

miran&joost schreef:ps,maar overdag gaat hij er gewoon weer in als ik even boven ben 8)

miranda
:) niet onverstandig.. 8) Dan blijft Chester wel uit zijn bench. ( als ik bv even ga douchen of strijken boven ofzo.. )
miran&joost

Enzo eerst ook hoor, maar ik neem geen risico's voorlopig.
Die telefoon was me toch iets te duur.....en ik had hem nog geen 5 weken :cry:

Miranda
kristies
Speurneus
Speurneus

Goed om van je te horen Sandra !! :) Finn blijft inderdaad een GVR !
Wat een schatje is het toch .. heerlijk koppie.
Mooie foto`s ! Leuk zo jullie samen. 8)
miran&joost

kristies schreef:Goed om van je te horen Sandra !! :) Finn blijft inderdaad een GVR !
Wat een schatje is het toch .. heerlijk koppie.
Mooie foto`s ! Leuk zo jullie samen. 8)
En wij sluiten ons hier volledig bij aan !!!!

groeten,

Joost & Miranda
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door S.Breijer »

Even iets heeeeel belangrijks melden...! (En meteen ons topic omhoog halen.)

......................................................................................................................................................................................................................................:

FINN HEEFT GISTEREN GEZWOMMEN!!!!!
:D :eausadance: :feest2: :support: :wave: :superman: :schreeuw: :feest4: :band:

Dus....dat wilde ik even melden :oops:

Groetjes!

(Oh, voor een wat uitgebreider verhaal, neem even een kijkje op Finn's weblog...ik heb nu niet zo veel tijd het verhaal te typen namelijk :).)
miran&joost

:D :D :D :D :D :blij:
Dat is super nieuws!!!!!!!!
gefeli met je echte lab :lol:

Miranda
kristies
Speurneus
Speurneus

:feest2: :eausadance: wat goed !!!!!!!!!!!!!

gefeliciteerd !! 8)
miran&joost

we vinden ze allebei super mooi Sandra.
Zo kunnen we evt afwisselen!
Maakt ons niets uit hoor we zijn heeeel blij dat jij zo crea bent!

Miranda
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door S.Breijer »

Oke! :D Dan ga ik zo snel mogelijk beginnen aan twee avators! :wink:
kristies
Speurneus
Speurneus

S.Breijer schreef:Oke! :D Dan ga ik zo snel mogelijk beginnen aan twee avators! :wink:
ik moet zeggen dat ik je inderdaad ook erg crea vind.. met photoshop kom ik een heel eind, maar niet in de buurt van wat jij kan maken ( en sommige andere hier :oops: ()
kristies
Speurneus
Speurneus

leuke foto `s zeg !! enne klinkt errrug lekker allemaal 8)
Plaats reactie