Naar het strand?

Plaats hier leuke wandelplekken.
fam de haan theunissen

hondenstrand

Ongelezen bericht door fam de haan theunissen »

Onze labjes hadden ook nog nooit de zee en het stand gezien en stonden als apen te kijken toen we op het strand van Noordwijk aankwamen.
Hier gaan wij beslist vaker naar toe wij vinden dit een aanrader

bijgaand de link naar ons fotoalbum met een aantal foto's

http://picasaweb.google.nl/dehaan.mart/NoordwijkAanZee" onclick="window.open(this.href);return false;
mirjam6

Ongelezen bericht door mirjam6 »

kristies schreef:
Anca schreef:
Nouk schreef:Ik wil oohook, maar Massi is nog een beetje te jong voor het strand helaas.
Te jong voor het strand? Die kende ik nog niet :???:

Bij Oostvoorne ( naast Rockanje) heb je het vroegere autostrand. Daan kan heel het jaar de hond loslopen. Je hebt er wel een heel groot verschil in eb en vloed,maar het loopt daar zo geleidelijk af dat je een heel eind de zee in kan lopen voor het echt diep wordt. Ideaal dus om een bal in het water te gooien :wink:
vanwege het mulle zand toch... slecht voor de gewrichtjes ... dacht ik :roll:
Den haag /scheveningen heb je ook twee plaatsen waar de honden heerlijk het strand op mogen , bij de fuutlaan / laan van poot ( wel een stuk door de duinen lopen ) en bij het zwarte pad / scheveningen .
June heb ik ondanks haar leeftijd al een paar keer meegenomen naar het strand , ik draag haar dan door het mulle zand en laat haar even lekker 10 min / kwartiertje uitrazen op het harde zand en lekker de zee in . Maar ja dat zal straks ook wel even afgelopen zijn ,weet niet hoe lang ik haar nog zo'n stuk kan dragen ......dan wordt het helaas ook wachten tot ze groot genoeg is om het alleen te mogen lopen :cry:
dancingprinzess

Ongelezen bericht door dancingprinzess »

De eerste keer dat we met Sailor naar het strand gingen was hij al 2 jaar (hij was toen net 3 maanden bij ons). Toen we van de boulevard het strand opliepen ging hij meteen met z'n snuit door het zand schuiven :shock: dacht misschien dat het sneeuw was ofzo :roll: was eerst niet zo leuk omdat zijn hele ogen ook onder zaten, maar daarna konden we er wel om lachen, was ook zo'n maf gezicht :D
Dushi
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Dushi »

Kom maar gezellig naar Den Helder!! ;)
Groetjes van Monique

Maylo ♂ (Flower Child's Born on Easter Monday) 09-04-2007
Kay
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kay »

He bel even dan.... als je hier ergens in de buurt naar het strand gaat... komen wij ff kijken naar mr Hessel himself in zee :D :D :D

Laten we Kay thuis en gaan we uitgebreid genieten van Hessel 8)
De reden waarom honden zoveel vrienden hebben, is omdat ze hun staart bewegen in plaats van hun tong!

:blondkopje: Kay 22-10-2006
:blondkopje: Daan 16-1-2010
:blondkopje: Sjors 10-2-2015
Bowy
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Bowy »

Heey leuk!! noordwijk schijnt heel leuk te zijn en als je nog een hondenvriendje mee wilt nemen voor hessel bied ik me wel aan :D :D :D ik heb nu ook vakantie en wil lekker veel gaan wandelen met bowy!! :D
Legend Hessel
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Re: hondenstrand

Ongelezen bericht door Legend Hessel »

fam de haan theunissen schreef:Onze labjes hadden ook nog nooit de zee en het stand gezien en stonden als apen te kijken toen we op het strand van Noordwijk aankwamen.
Hier gaan wij beslist vaker naar toe wij vinden dit een aanrader

bijgaand de link naar ons fotoalbum met een aantal foto's

http://picasaweb.google.nl/dehaan.mart/NoordwijkAanZee" onclick="window.open(this.href);return false;
bedankt voor de foto's! geweldig gezicht! Ben benieuwd wat Hessel ervan gaat vinden!!
Groetjes Bert en Marjolein
Legend Hessel
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

leuk! leuk! leuk!
Allemaal bedankt voor de tips!
We gaan gewoon kijken morgen waar het het mooiste weer is :-)

Dus dan wordt het Noordwijk, Scheveningen, Den Helder, Hellevoetsluis,Schiermonnikoog of Oostvoorne! 8)
Bowy
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Bowy »

Legend Hessel schreef:leuk! leuk! leuk!

Dus dan wordt het Noordwijk, Scheveningen, Den Helder, Hellevoetsluis,Schiermonnikoog of Oostvoorne! 8)
op scheveningen kan je helaas niet... dan moet je naar de fuutlaan dat is een hondenstrand...
Legend Hessel
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Bowy schreef:
Legend Hessel schreef:leuk! leuk! leuk!

op scheveningen kan je helaas niet... dan moet je naar de fuutlaan dat is een hondenstrand...
aaah, oke, ik begreep uit het berichtje van Mirjam6 dat dat allemaal scheveningen was :oops: :oops: :oops: Bedankt!

We laten nog wel ff weten waar we heen gaan!
Dushi
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Dushi »

Den Helder heeft de meeste zonuren!! :D
Groetjes van Monique

Maylo ♂ (Flower Child's Born on Easter Monday) 09-04-2007
Legend Hessel
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Dushi schreef:Den Helder heeft de meeste zonuren!! :D

hahaha 8)
Susan

Ongelezen bericht door Susan »

Noordwijk, beach end is echt heel leuk!
Ik moet nodig met Zoe naar het strand, kan ze dat ook eens meemaken!
Niet te lang en niet op het mulle zand natuurlijk.
Leuk leuk leuk!
Rian

Ongelezen bericht door Rian »

Op Goeree-Overflakkee (het laatste eiland van de provincie Zuid-Holland), is er een natuurgebied genaamd, de Kwade Hoek, dat ligt op de kop van Goeree. Het is een natuurgebied van Natuurmonumenten. Waanzinnig mooi, heel rustig en honden mogen daar het hele jaar op het strand komen. Je moet wel lid zijn van Natuurmonumenten.
helga hendriks
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door helga hendriks »

Rian schreef:Op Goeree-Overflakkee (het laatste eiland van de provincie Zuid-Holland), is er een natuurgebied genaamd, de Kwade Hoek, dat ligt op de kop van Goeree. Het is een natuurgebied van Natuurmonumenten. Waanzinnig mooi, heel rustig en honden mogen daar het hele jaar op het strand komen. Je moet wel lid zijn van Natuurmonumenten.
Ik heb net gekeken op de site van natuurmonumenten maar daar staat dat de honden welkom zijn maar aan de lijn??? :???:
Groetjes Helga en een poot van Kaja en Whoopi

Afbeelding
Plaats reactie