Reindersmeer in Well

Plaats hier leuke wandelplekken.
venco

Reindersmeer in Well

Ongelezen bericht door venco »

Wij hebben vandaag het Reindersmeer ontdekt in het Limburgse Well! Een erg mooi gebied waar je 4 tot 8 km kunt wandelen! Misschien een ideetje voor een forumwandeling?? 8) :D

De plattegrond van het wandelgebied
Afbeelding

Dit bord geldt niet voor honden :D zeker niet met zulk mooi water!!
Afbeelding

Zie je wel? :klasse:
Afbeelding

Gezellig, allemaal retrievers :wink:
Afbeelding

Nog meer hondjes :wave:
Afbeelding

En de blonde pup was ons hoogtepunt van de dag :verliefd1: :verliefd1: :verliefd1:
Afbeelding

Het is een afwisselend gebied met heide, bos en duinen
Afbeelding

Afbeelding

In dit zand kun je je lekker smerig maken :schreeuw:
Afbeelding

Wij zijn met het trekbootje het smalste deel van het meer overgestoken, leuk hoor!
Afbeelding

En over de grote brug weer naar de auto :moe:
Afbeelding

Kortom, een echte aanrader!!
taggart

Ongelezen bericht door taggart »

Ohhhhh ziet er heel goed uit hoor!!!! Moeten we inderdaad maar eens een gezellige wandeling doen!!!
venco

En vlakbij zit een theetuin :D helemaal goed dus!
taggart

venco schreef:En vlakbij zit een theetuin :D helemaal goed dus!
ja dat is super dat lijkt me wel wat!!!! wanneer gaan we?!?!!??!?
helga hendriks
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door helga hendriks »

Helemaal super. Ik heb even op gezocht waar het ligt. Als het morgen een beetje weer is ga ik er morgen met pap en Tessel wandelen. Helaas nog steeds vast want de beide dames zijn nu loops :shock: :shock: Tessel bij ons nu voor de eertse keer net een week na Kaja
Groetjes Helga en een poot van Kaja en Whoopi

Afbeelding
Melanie

Ongelezen bericht door Melanie »

We hebben daar al eens gewandeld met een aantal van het forum. Is inderdaad erg mooi en veeeeeeeeeel water :D
brigitte064

Ongelezen bericht door brigitte064 »

Dat ziet er heel goed uit!!!!
Als ik kan....dan gaan we zeker mee!!!!

Knufferd voor je witte manneke

Brigitte
Nina01

Ongelezen bericht door Nina01 »

:oops: 8) , hier gaan wij elke zondag heen.... Mijn ouders wonen er dicht bij... Geweldige route om te lopen! Wij lopen er alleen nooit omheen want onze kids (2 & 5), houden dat nog niet vol...

Geweldige locatie voor een forum wandeling!

Groetjes Nina
venco

Nina01 schreef::oops: 8) , hier gaan wij elke zondag heen.... Mijn ouders wonen er dicht bij... Geweldige route om te lopen! Wij lopen er alleen nooit omheen want onze kids (2 & 5), houden dat nog niet vol...

Groetjes Nina
Gaan jullie dan met het trekbootje over?? :D
venco

taggart schreef:
:uhh: de 16e? Of moet je dan werken? Ik ben dan vrij :D Als je dan kunt zal ik even in de afsprakenhoek een nieuwe topic openen! :D
Nina01

Ongelezen bericht door Nina01 »

venco schreef:
Nina01 schreef::oops: 8) , hier gaan wij elke zondag heen.... Mijn ouders wonen er dicht bij... Geweldige route om te lopen! Wij lopen er alleen nooit omheen want onze kids (2 & 5), houden dat nog niet vol...

Groetjes Nina
:oops: , nee, want dat vind onze Willem eng... :wink: Het is geen held. We hebben het één keer geprobeert, maar toen wilde hij eruit springen/ Geen success dus.

Gr. Nina
venco

Nina01 schreef:
venco schreef:

Groetjes Nina
:oops: , nee, want dat vind onze Willem eng... :wink: Het is geen held. We hebben het één keer geprobeert, maar toen wilde hij eruit springen/ Geen success dus.

Gr. Nina
:D :D :D Bas vond het niet eng, maar die had meer zoiets van ik ben toch een lab? Ik zwem wel even!! :? :wink:
Jol

Ongelezen bericht door Jol »

Wat een superlocatie zeg :) :) Die ga ik gauw een keer met Saar verkennen. Bedankt voor deze tip :klasse:
(En het is voor ons zo dichtbij, dat ik dit niet eerder heb ontdekt :oops: :wink: )
venco

Jol schreef:Wat een superlocatie zeg :) :) Die ga ik gauw een keer met Saar verkennen. Bedankt voor deze tip :klasse:
(En het is voor ons zo dichtbij, dat ik dit niet eerder heb ontdekt :oops: :wink: )
Hee hee, Bas wil dan ook mee!!
taggart

venco schreef:
taggart schreef:
:uhh: de 16e? Of moet je dan werken? Ik ben dan vrij :D Als je dan kunt zal ik even in de afsprakenhoek een nieuwe topic openen! :D
De 16 de kunnen wij, dan hebben we nog vakantie. De vrijdag ervoor komen we uit Terschelling thuis.
Dus wat ons betreft open maar een topic hoor, wij zijn van de partij!!! :D
Plaats reactie