Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

Ons topic was wel erg ver gezakt ondertussen... :(
Hoe is het met de broers ?? Hier gaat alles goed, gisteren weet curus gehad en hij is tegenwoordig een van de beste van de klas :D :D
Ik weet niet of Diana rondom 16 oktober iets organiseerd, maar anders is het wel leuk misschien om met alle broers naar bv de drunese duinen ofzo te gaan..
miran&joost

Ongelezen bericht door miran&joost »

Ik zeg Drunense Duinen ???? SUPER !!!

Maar misschien dat rond die tijd ook de terugkomdag wel gepland wordt idd.

groeten,

Joost
kristies
Speurneus
Speurneus

miran&joost schreef:Ik zeg Drunense Duinen ???? SUPER !!!

Maar misschien dat rond die tijd ook de terugkomdag wel gepland wordt idd.

groeten,

Joost
het een hoeft het ander natuurlijk niet uit te sluiten......... :wink:
miran&joost

Jaaaah een verjaardags wandeling!

Wat goed dat Chester zo zijn best doet op de training!

Wij zijn nu zoekende naar een scholing voor Enzo en zijn vrouwtje :D
Bij onze hondenschool bieden ze een hele leuke cursus aan met een stadsles en een bosles, maar de tijden komen ons echt niet uit :orange1:

Dus nu denken we jachttraining...nog ff uitzoeken.
Behendigheid zie ik eigenlijk niet zo zitten, maar wie weet...

Miranda
kristies
Speurneus
Speurneus

jachttraining hebben wij ook aan gedacht ja.. maar ik heb het niet zo op dooie dieren :oops: en ze werken bij ons echt met wild zegmaar...

Bij ons op de hondenschool bestaat er een soort werkgroep. Dat is een beetje van alles. Jacht-training, maar met dummies.. perfectioneren van het gehoorzamen. Beetje behendigheid.. met een fluitje werken etc. Het lijkt ons erg leuk om dat hierna te gaan doen .. 8)
miran&joost

Eeeeeeekkkkkssss ja dooie dieren hmmmmmm....
Nee hoor heb ik helemaal geen last van :eusaliar:
Als Enzooi aan de maas een dooie vis te pakken heeft,durf ik hem bijna niet uit zijn bek te halen!!!!

Maar goed alles over voor ons beessie he! :?

Miranda
miran&joost

Enzo is in love!!
Ik liep gisteren met hem aan de maas, komt er inneens een blonde dame op hem afgerent met 2 gillende kinderen achter haar aan :?

Enzo was zeer verrast met de blonde lab en begon metteen wilt te snuffelen aan haar achterste :? :???:

Gillen die kinderen; ze is loops!!!!!
Ikke, jayyyyyks! :shock: Enzo KOM HIER!!!!!!!! maar geen Enzo natuurlijk...

Uiteindelijk heb ik hem bij zijn lurven kunnen grijpen en aangelijnt.
Maar die kinders kregen de blonde dame niet te pakken en konden haar niet houden :?

Enzo en ik zijn snel doorgelopen, en Enzo die had wel 10 keer achter elkaar geplast en was helemaal wild!!!!

Moest er achteraf wel om lachen, maar het had ook anders af kunnen lopen...
Ik snap niet waarom je een hond aan jonge kinderen meegeeft en zeker niet als ze loops is en dan ook nog gewoon loslaten :???:
Die meiden durven wel hoor, want ze luisterde nergens naar.

Miranda
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door S.Breijer »

:shock: Dat was vast stressen... Ik snap dat ook niet hoor! Wie geeft er nou zo'n sterk, groot labje mee aan een stel kinderen? Met het 'gevaar' dat ze een reu tegenkomen die graag bovenop het teefje wil klimmen, omdat ze zo heerlijk ruikt. :? Gelukkig heb je het goed aangepakt 8)

Hoe gaat het verder met de broers? Finn lijkt steeds rustiger te worden, nog aanhankelijker. Tijdens de wandelingen heeft hij op het moment wel mega bananen in zijn oren, das wel jammer. Finn wil met iedere hond die hij ziet spelen en speert er vanaf enkele meters al op af. Het meekomen na het spelen gaat wel steeds iets beter :).
miran&joost

Hmmmm, ja meekomen uit een spel dat is natuurlijk ook erug moeilijk!
Wat knap van Finn dat ie dat al best goed doet!
Enzo heeft hier ook erg veel moeite mee :? :D

Op het moment is hij trouwens erg aan het uitproberen weer...
Als ik een spelletje stop, dan pringt hij als een wilde tegen me op en hapt dan ook.
Ook als ik op de bank zit en ik heb geen aandacht voor hem, dan springt hij erbij en begint me helemaal als een bezetene af te likken :???:

Ik wordt er gek van!!!! maar goed we gaan gewoon door met opvoeden, en ik zal wel dingen "fout" doen dus ik ga bijmezelf maar weer eens ten rade..
:oops:

Miranda
kristies
Speurneus
Speurneus

Nou herkenbaar hoor... ik heb vanmiddag mijn enkel verstuikt door achter Chester aan te lopen die bananen in zijn oren had en hoe hard ik ook schreeuwde niet terug kwam en ondertussen uit mijn gezichtsveld verdwenen was :evil: :cry:

wat stom trouwens om kinderen met een loopse teef te laten lopen :dom: We vroegen ons wel af waar Enzo zijn lurven zitten ... kunnen we Chester daar de volgende keer ook bij pakken als ie niet wil luisteren.. 8) :D
miran&joost

[quote="kristiesWe vroegen ons wel af waar Enzo zijn lurven zitten ... kunnen we Chester daar de volgende keer ook bij pakken als ie niet wil luisteren.. 8) :D[/quote]

:D :D :D :lol: :lol:
kristies
Speurneus
Speurneus

Goede morgen !!

Alles goed met de broers ? Met Chester is alles in ieder geval prima ! Wat ons gisteren toch gebeurde.. moest ik na de cursus even op het veld blijven staan.. dus ik denk oh oh.. :oops: wat doe ik fout ?? Vraagt de trainer of we het leuk vinden binnenkort op de open dag mee te doen met een demonstratie om te laten zien wat de hondjes allemaal leren.. Dus oefeningetjes op het veld met publiek.. :? Ik weet nog niet of ik het ga doen ( mede omdat wessel dat weekeinde weg is en ik er dus alleen heen moet en het is een hele dag van 11 tot 5 uur en dan moeten we 3 x ``op`` maar ik vond het stiekum wel een hele eer.. Chester wordt er in eider geval een beetje :koningin: van :D maar ik moet ook zeggen dat hij gisteren het weer prima deed op de cursus !!

Sorrie voor het lange verhaal, maar ik wilde het even met jullie delen.. !
Nouk

Ongelezen bericht door Nouk »

Leuk joh! En een mooi compliment toch! Ik neem aan dat ze toch willen laten zien hoe goed de hondjes worden :lol:
Ik ga aanstaande zondag met Massi naar jullie hondenschool voor een kennismakingsgesprek met Rinus Biemans himself ;) Ik ben wel benieuwd.
kristies
Speurneus
Speurneus

Nouk schreef:Leuk joh! En een mooi compliment toch! Ik neem aan dat ze toch willen laten zien hoe goed de hondjes worden :lol:
Ik ga aanstaande zondag met Massi naar jullie hondenschool voor een kennismakingsgesprek met Rinus Biemans himself ;) Ik ben wel benieuwd.
leuk !! Ben benieuwd wat je ervan vind.

enne ja ze zoeken hondjes en baasjes die het redelijk doen ja.. :twisted:
kristies
Speurneus
Speurneus

kristies schreef:
Nouk schreef:Leuk joh! En een mooi compliment toch! Ik neem aan dat ze toch willen laten zien hoe goed de hondjes worden :lol:
leuk !! Ben benieuwd wat je ervan vind.

enne ja ze zoeken hondjes en baasjes die het redelijk doen ja.. :twisted:
Je kan natuurlijk ook naar de open dag komen... 16 september.. 8)
Plaats reactie