Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!
-
miran&joost
-
S.Breijer
- Speurneus

- Contacteer:
-
miran&joost
Mijn nicht heeft ook een hondje een jackie, dus Enzo even los gedaan om met hem te spelen.
Ging opzich goed, maar ik had Enzo liever aan de grondpin gelaten omdat er achter in de tuin een sloot lag.........nou dan raden jullie het al.... meneer lag er zo in hoor!!!
Heel de familie in een deuk
Enzo heeft zich keurig
Hij is zelfs heel lief blijven liggen om gebiologeert naar mijn spelende achterneefje van 1.5 jaar te kijken! Hij was plat op zijn kont naast Enzo gaan zitten, zoooo lief.
Dus wij zijn weer trots op onze kleine(grote) man. tja en die sloot, 't blijft een labrador he!
Miranda
-
shadow2005
- Speurneus

-
S.Breijer
- Speurneus

- Contacteer:
Wat een knapperd!!
:D Klinkt goed, Enzo! Dat doet Finn je (nog) niet na
. (Nou ja, Finn springt niét in sloten...dat dan net weer niet
)
Met Finn gaat het trouwenss even wat minder.... Hij loopt ineens mega mank met een van zijn voorpootjes, waarschijnlijk links. Echt uit het niets! Hij heeft echt heel lang geen problemen met zijn pootjes gehad, maar nu strompelt hij als een oud mannetje achter ons aan.
Als het morgen nog zo gaat toch maar even informeren bij de dierenarts of zo
??:. Ik kan geen glas of andere troep vinden, ook geeft hij niet duidelijk zijn pijn aan als we hem betasten. Even wat verplichte rust dan maar....geen cursus morgen....
Met Finn gaat het trouwenss even wat minder.... Hij loopt ineens mega mank met een van zijn voorpootjes, waarschijnlijk links. Echt uit het niets! Hij heeft echt heel lang geen problemen met zijn pootjes gehad, maar nu strompelt hij als een oud mannetje achter ons aan.
Als het morgen nog zo gaat toch maar even informeren bij de dierenarts of zo
-
S.Breijer
- Speurneus

- Contacteer:
-
kristies
- Speurneus

S.Breijer schreef:Het is trouwens ook anders dan eerder... Eerst liep hij wel wat anders, maar je moest echt heel goed kijken. Nu ziet mijn moeder hem ook heel duidelijk heel slecht lopen. Ik "hoop" dat hij gewoon iets verrekt heeft en het snel weer over is!
He wat naar..
-
kristies
- Speurneus

nou die vieze sloten... tja... uhmm Chester is ook ster in het opspeuren van de alllller vieste sloot en er dan heerlijk in plonzenmiran&joost schreef:![]()
Enzo is vandaag mee geweest naar onze familie reunie
![]()
Mijn nicht heeft ook een hondje een jackie, dus Enzo even los gedaan om met hem te spelen.
Ging opzich goed, maar ik had Enzo liever aan de grondpin gelaten omdat er achter in de tuin een sloot lag.........nou dan raden jullie het al.... meneer lag er zo in hoor!!!![]()
![]()
![]()
Heel de familie in een deuktoch maar weer aan de grondpin
![]()
Enzo heeft zich keuriggedragen terwijl Midas de jack russel heel de boel bij elkaar heeft geblaft
![]()
![]()
Hij is zelfs heel lief blijven liggen om gebiologeert naar mijn spelende achterneefje van 1.5 jaar te kijken! Hij was plat op zijn kont naast Enzo gaan zitten, zoooo lief.
Dus wij zijn weer trots op onze kleine(grote) man. tja en die sloot, 't blijft een labrador he!![]()
Miranda
Goed trouwens dat hij zich verder zo goed gedragen heeft
Wij hebben trouwens lekker vakantie.. dus Chester heeft een paar vermoeiende weken voor de boeg..
-
S.Breijer
- Speurneus

- Contacteer:
-
S.Breijer
- Speurneus

- Contacteer:
-
S.Breijer
- Speurneus

- Contacteer:
Wij zijn weer terug...Waarschijnlijk heeft Finn iets verrekt/verstuikt. Daar moest de DA in ieder geval meteen aan denken. Zijn linker voorpootje was inderdaad gevoelig en in de buurt van zijn elleboog voelde het wat dik aan. Ook gaf Finn iets pijn aan bij het betasten.
We hebben pijnstillers meegekregen en Finn gaat twee weken verplicht mee aan de riem. Het spelen en gek doen moet even beperkt worden.
De dierenarts nam ook het woord OCD in zijn mond...daar schrok ik behoorlijk van! (:()
Toch denkt hij in eerste instantie dat het gaat om een verstapping o.i.d. . Na twee maanden (of eerder als ik het niet vertrouw) moeten we even terug komen. De verwachting is dat Finn met hulp van de medicatie en het aangepaste wandelen de komende dagen/weken goed opknapt en gewoon weer helemaal oké is
. Ik ga me proberen niet te druk te maken...

Oh...Finn was iets aangekomen...33.0 kg nu. De dierenarts vond hem er wel goed uitzien, maar voor ons is hij toch weer wat aan de forse kant....even opletten maar!
Finn heeft zicht wel keurig gedragen net...dat dan weer wel!!
:D:D
We hebben pijnstillers meegekregen en Finn gaat twee weken verplicht mee aan de riem. Het spelen en gek doen moet even beperkt worden.
De dierenarts nam ook het woord OCD in zijn mond...daar schrok ik behoorlijk van! (:()
Toch denkt hij in eerste instantie dat het gaat om een verstapping o.i.d. . Na twee maanden (of eerder als ik het niet vertrouw) moeten we even terug komen. De verwachting is dat Finn met hulp van de medicatie en het aangepaste wandelen de komende dagen/weken goed opknapt en gewoon weer helemaal oké is
Oh...Finn was iets aangekomen...33.0 kg nu. De dierenarts vond hem er wel goed uitzien, maar voor ons is hij toch weer wat aan de forse kant....even opletten maar!
Finn heeft zicht wel keurig gedragen net...dat dan weer wel!!