Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
miran&joost

Ongelezen bericht door miran&joost »

S.Breijer schreef:@ Joost: ik zal deze week eens een lijstje met data's maken...we moeten er wel uit kunnen komen. Bovendien ben ik weer hard aan het trainen met Finn, zodat hij zich ook een beetje zal gedragen tijdens de wandeling. (Dat hoop ik in ieder geval.... :twisted:)

@ iedereen: (:)) Al cadeautjes of iets in huis gehaald, of doen jullie daar niet aan? :oops:
Als ze samen zijn en er luistert er 1, dan volgt de rest MEESTAL wel....

Wij hebben voor Enzo een lekkere Rogz 4 Dogz mand gekocht !

groeten,

Joost
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door S.Breijer »

GAAAFFF! Finn krijgt morgen een nieuwe Rogz 4 Dogz halsband, wat lekkers om te kluiven, een gooistok voor bij het water en een lading nieuwe balletjes.
Het gaat ook vast wel goed met het wandelen, Finn hobbelt wl achter jullie brave labjes aan :D.
miran&joost

S.Breijer schreef:GAAAFFF! Finn krijgt morgen een nieuwe Rogz 4 Dogz halsband, wat lekkers om te kluiven, een gooistok voor bij het water en een lading nieuwe balletjes.
Het gaat ook vast wel goed met het wandelen, Finn hobbelt wl achter jullie brave labjes aan :D.
Wie is er braaf dan ??????
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

miran&joost schreef:
S.Breijer schreef:GAAAFFF! Finn krijgt morgen een nieuwe Rogz 4 Dogz halsband, wat lekkers om te kluiven, een gooistok voor bij het water en een lading nieuwe balletjes.
Wie is er braaf dan ??????
Ik doelde op Chester en Enzo...:)
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

S.Breijer schreef:@ Joost: ik zal deze week eens een lijstje met data's maken...we moeten er wel uit kunnen komen. Bovendien ben ik weer hard aan het trainen met Finn, zodat hij zich ook een beetje zal gedragen tijdens de wandeling. (Dat hoop ik in ieder geval.... :twisted:)

@ iedereen: (:)) Al cadeautjes of iets in huis gehaald, of doen jullie daar niet aan? :oops:
Gedragen tijdens het wandelen.. :???: Nou dat vind ik een nobel streven.. maarre .. het blijven pubers he.. 8)

Wat kadootjes betreft.. Chester heeft vorige week een nieuwe halsband en riem gehad ( van rogz for dogz.. 8) ) En verder heb ik zo`n gevult botje achtig ding.. ( weet niet goed hoe ik het uit moet leggen, maar hij vind het erg lekker .. ) en dan natuurlijk al zijn verjaardagswandelingen.... :D :D Alhoewel we vandaag voor de verjaardag van Sabine gingen... was het toch maar mooi weer een klein feestje... Morgen is wel lekker het vrouwtje een hele dag thuis ( ik dus :roll: ) en krijgt hij dus lekker veel aandacht en w.s. nog wel even zwemmen... :D :D Verder een aai over zijn bol :lol: :lol:
miran&joost

Enzo krijgt ook het vrouwtje de hele week thuis.... Die is namelijk vrij !!
miran&joost

Goedemorgen broers ! en.................................................................................................................................................................................................... GEFELICITEERD !!!!! met jullie verjaardag !

:feest2: :band: :feest1: :orange4: :banaan:
shadow2005
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door shadow2005 »

Gefeliciteerd aan alle broertjess :D :D
Groetjes Chantal en een poot van Shadow :blondpootje:
kristies
Speurneus
Speurneus

Lang zullen ze leven lang zullen ze leven lang zullen ze leven in de gloria in de gloria.... Hiererdepiep.... HOERA !!!

Gefeliciteerd he broers !! :orange10:

( We hebben net voor Chester gezongen en hij vond het geweldig.. :lol: :lol: )
miran&joost

Hahahaha!
Hebben jullie dat op film???? :D

Miranda
kristies
Speurneus
Speurneus

miran&joost schreef:Hahahaha!
Hebben jullie dat op film???? :D

Miranda
Nee gelukkig niet... :oops: en hopelijk hebben de buren ons niet gehoord vanochtend... :wink:
Manon

Ongelezen bericht door Manon »

Van Harte Gefeliciteerd allemaal. Wij wensen jullie een geweldige 1ste verjaardag toe. Laat jullie maar lekker verwennen door jullie baasjes.
Een dikke poot van jullie half-broer Ziggy. :birthday1:
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Gefelicilabstaart!! :D!

Ik (nou ja, eigenlijk Finn natuurlijk...) had al een topic geopend in de verjaardagenhoek, om iedereen te feliciteren. Maar bij deze nogmaals gefeliciteerd! :)

Wij hebben ook voor Finn gezongen, hij wist niet wat hem overkwam :lol: !

@ Manon en Chantal: bedankt voor de felicitaties!!
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

proficiat mannen van the music forest! :D
:bruinkopje: Pom (5-12-2012)
:zwartkopje: Karel (17-1-2015)
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

ooh...wat een verjaardag voor meneer Finn....hij is vast misselijk geworden van de "slagroomtaart" :lol: :( (heeft hij niet echt op natuurlijk :wink:)

Hij heeft al een keer of 7 gespuugd, die arme jarige Job! Net nog een uurtje wezen wandelen, maar dat was hem eigenlijk veel te lang, hij ligt nu languit in de kamer. Heel veel gras gegeten, hij is echt niet lekker :(. Even een avondje vasten en morgen weer met frisse moed op! :)
Plaats reactie