S.Breijer schreef:ooh...wat een verjaardag voor meneer Finn....hij is vast misselijk geworden van de "slagroomtaart"![]()
(heeft hij niet echt op natuurlijk
)
Hij heeft al een keer of 7 gespuugd, die arme jarige Job! Net nog een uurtje wezen wandelen, maar dat was hem eigenlijk veel te lang, hij ligt nu languit in de kamer. Heel veel gras gegeten, hij is echt niet lekker. Even een avondje vasten en morgen weer met frisse moed op!
Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!
-
kristies
- Speurneus

-
S.Breijer
- Speurneus

- Contacteer:
-
miran&joost
Jeeeee Finn toch...S.Breijer schreef:ooh...wat een verjaardag voor meneer Finn....hij is vast misselijk geworden van de "slagroomtaart"![]()
(heeft hij niet echt op natuurlijk
)
Hij heeft al een keer of 7 gespuugd, die arme jarige Job! Net nog een uurtje wezen wandelen, maar dat was hem eigenlijk veel te lang, hij ligt nu languit in de kamer. Heel veel gras gegeten, hij is echt niet lekker. Even een avondje vasten en morgen weer met frisse moed op!
Misschien een advies van deze kant (ben inmiddelels kots expert
Maag tot rust laten komen
Na 2 uur nuchter te zijn geweest, geef je hem 1 kopje water
Wacht af of dat erin blijft
Na 1 uur geef je hem nog een kopje
Daarna kun je wat brokjes gaan voeren (bv 10 stuks)
Heeeel langzaam opbouwen en hem 5 of 6 keer die dag wat geven.
Werkt bij onze aap goed, hopen dat je hier iets aan hebt.
Was advies van onze dierenarts.
Beterschap arme Finn en Sandra
Miranda
-
miran&joost
-
miran&joost
-
S.Breijer
- Speurneus

- Contacteer:
Hier een Finn-update!
Het gaat niet zoals het moet gaan.... Finneke is hartstikke sloom, bleef maar spugen en vanochtend zelfs bloed bij zijn ontlasting. Ook nog eens diarree...
Omdat ik even uit logeren ben, alleen, kreeg ik dit net pas te horen van mijn moeder. Zij is met hem naar de dierenarts gegaan (wat ik had gevraagd als het slechter zou gaan met hem. ik wilde eerst thuis blijven, mijn moeder wilde dat ik mijn uitje gewoon door liet gaan.)
Nou, Finn is dus naar de dierenarts gegaan. (Kreeg daar meteen een compliment, dat hij een van de weinige dunne labjes was die daar komt!) De dierenarts dacht aan een maag/darmontsteking. Finn heeft twee injecties gekregen. In ieder geval om de misselijkheid tegen te gaan en zijn medicijnen binnen te houden. Als Finn niet binnen 4 uur stopt met spugen, moeten we echt terugkomen. Mijn moeder heeft een antibioticakuur meegekregen ,van een dag of 6, die we op moeten maken.
Finn is echt niet zichzelf. Hij is de laatste tijd wel veel liever en vooral rustiger en normaler los in de kamer, maar dit is niet leuk meer, zo sloom als hij is
! Pfff....ik ga er maar vanuit dat mijn kleine man snel opknapt!
Het gaat niet zoals het moet gaan.... Finneke is hartstikke sloom, bleef maar spugen en vanochtend zelfs bloed bij zijn ontlasting. Ook nog eens diarree...
Nou, Finn is dus naar de dierenarts gegaan. (Kreeg daar meteen een compliment, dat hij een van de weinige dunne labjes was die daar komt!) De dierenarts dacht aan een maag/darmontsteking. Finn heeft twee injecties gekregen. In ieder geval om de misselijkheid tegen te gaan en zijn medicijnen binnen te houden. Als Finn niet binnen 4 uur stopt met spugen, moeten we echt terugkomen. Mijn moeder heeft een antibioticakuur meegekregen ,van een dag of 6, die we op moeten maken.
Finn is echt niet zichzelf. Hij is de laatste tijd wel veel liever en vooral rustiger en normaler los in de kamer, maar dit is niet leuk meer, zo sloom als hij is
-
kristies
- Speurneus

-
S.Breijer
- Speurneus

- Contacteer:
Bedanktkristies schreef:He wat vervelend zeg..![]()
![]()
``Lieve .. lieve Finn.. heel snel weer beter worden hoor.. hier wordt je vrouwtje en je broer(s) niet blij van..en jij w.s. ook niet..
Lik van Chester over je koppie.. en..
en een kus van mijn vrouwtje.. ``
Hopelijk slaat de antibiotica snel aan..
Wel moeilijk om hem nu "alleen" te laten hoor... Hij is in goede handen (!), maar toch. Morgenochtend ben ik weer thuis en kan ik hem even lekker doodknuffelen
-
S.Breijer
- Speurneus

- Contacteer:
Moeders heeft nog even gebeld gisterenavond laat... Het ging goed met Finn, niet meer gespuugd en zelfs weer wat rijst met kip gegeten. Alles is er dus netjes ingebleven. Ook begon hij weer wat te klieren, dus hij voelt zich vast stukken beter
.
Ik kan niet wachten tot ik weer thuis ben om het met eigen ogen te zien, nog even geduld
.
Ik kan niet wachten tot ik weer thuis ben om het met eigen ogen te zien, nog even geduld
-
miran&joost
He gelukkig dat het weer wat beter gaat , maar om even op dat rustiger worden terug te komen Sandra : wij merken dit ook !
Eerst dachten we dat het er aan lag dat Enzo nog bij moest komen van de AB-kuur, maar het lijkt nu echt zo te zijn...
Miranda is deze week vrij geweest en hij is echt ZOOO lief geweest deze week. We hopen dat hij dit vol houd !!
groeten,
Joost
Eerst dachten we dat het er aan lag dat Enzo nog bij moest komen van de AB-kuur, maar het lijkt nu echt zo te zijn...
Miranda is deze week vrij geweest en hij is echt ZOOO lief geweest deze week. We hopen dat hij dit vol houd !!
groeten,
Joost
-
kristies
- Speurneus

@ Sandra is Finn alweer helemaal opgeknapt ??
Hoe is het verder met de broers ?
Chester wordt in huis inderdaad ook een stuk rustiger
Behalve als de katten in de buurt komen
Maar hij slaapt meer heb ik het idee ( nou gaan we ook wel wat langer wandelen weer en vrij regelmatig naar het bos etc ) Maar hij wordt ook gewoon wat rustiger merk ik 
Hoe is het verder met de broers ?
Chester wordt in huis inderdaad ook een stuk rustiger