Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
miran&joost

Ongelezen bericht door miran&joost »

Zou het echt zo zijn .......

Gisteren heeft die bad-aap bijna heel de middag en avond liggen slapen (samen met de baas....)

groeten,

Joost
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

hmm Chester is toch ook niet helemaal lekker :(
Gisteren niet zo geweldige ontlasting.. 1x goed, 2x keer waterdun 3x nog erg dun, s`avonds weer normaal :? Vanochtend begon zijn ontlasting goed ( normaal ) maar daar na nog 3 x een heel klein beetje dunner.. :???:
Nu zie ik ook net in zijn bench 3 plekken op zijn kleedje, lijkt wat spug wat hij weer opgegeten heeft ofzo :bleh: geen idee of ik dat vanochtend over het hoofd gezien heb of dat dat van net is :(

Kortom er rommelt iets.. :(
Wilde hem eigenlijk ontwormen, maar ik wacht maar even tot zijn darmen/ maag weer ``normaal`` zijn

oh enne sorrie voor het vieze praatje op deze zonnige morgen :oops:
miran&joost

Hmmmm, das niet zo mooi al is het dan een zonnige morgen :(
Beterschap Chester :bloem:

FF en vraagje, hebben jullie mannen ook van die witte schilfertjes vlak voor ze gaan verharen?
Enzo zijn vacht zit er vol mee, en hij begint al te ruien!

Miranda
kristies
Speurneus
Speurneus

Chester is wel volop in de rui , maar witte schilfertjes heb ik nog niet gezien.. Je bedoelt een soort van roos ?? Micky 1 van mijn katten heeft dat altijd wel vlak voor het verharen..

Maar het viel me pas op dat Enzo en Chester zoiezo een hele andere vacht hebben, Enzo is veel zachter ofzo .. :???:
miran&joost

't is toch zo'n zacht ventje.........
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

miran&joost schreef:'t is toch zo'n zacht ventje.........
:lol:

beterschap chester! hij heeft tochniet gespuugd omdat ie naar slecht voorbeeld van maup ook 100 takken opheeft? (die eet ze trouwens niet op, maar volgens mij weet chester dat neit :D ) Hopelijk knapt ie snel weer wat op! Heb je m nog lekker ruikend gekregen trouwens?
:bruinkopje: Pom (5-12-2012)
:zwartkopje: Karel (17-1-2015)
kristies
Speurneus
Speurneus

sbientje schreef:

beterschap chester! hij heeft tochniet gespuugd omdat ie naar slecht voorbeeld van maup ook 100 takken opheeft? (die eet ze trouwens niet op, maar volgens mij weet chester dat neit :D ) Hopelijk knapt ie snel weer wat op! Heb je m nog lekker ruikend gekregen trouwens?
ja er zaten wel wat houtsnippers in... 8)

Hij heeft een gietertje met babyshampoo over zich heen gehad bij thuiskomst, dus hij ruikt weer helemaal naar babybillen i.p.v. hele vieze modderplassen.... :lol: :lol:

Hij is ook niet echt ziek hoor, maar ook niet helemaal top... :wink:

( enne ja Maupie geeft niet echt goede voorbeelden :D )
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

kristies schreef:
sbientje schreef:

ja er zaten wel wat houtsnippers in... 8)

Hij heeft een gietertje met babyshampoo over zich heen gehad bij thuiskomst, dus hij ruikt weer helemaal naar babybillen i.p.v. hele vieze modderplassen.... :lol: :lol:

Hij is ook niet echt ziek hoor, maar ook niet helemaal top... :wink:

( enne ja Maupie geeft niet echt goede voorbeelden :D )
oh lekker, babybillen! :D

ach, maupie kan wel heel netjes aan de riem lopen ;)
:bruinkopje: Pom (5-12-2012)
:zwartkopje: Karel (17-1-2015)
kristies
Speurneus
Speurneus

hmmm net terug van wandelen.. het blijft toch vreemd. Nu weer een keer of 3 een heel klein beetje dunne slijmerige ontlasting ?
Als dat zo blijft toch maar naar de da.. :(
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door S.Breijer »

Ach jeeh, Chestertje toch :(! Ik wilde net schrijven dat het weer zo goed gaat met Finn (:D), begin jij ook al te "rommelen". Hopelijk zet het niet door en wordt je niet ziek.... Beterschap in ieder geval :wink:

Zoals ik al schreef is mijn manneke weer helemaal de oude...! We zijn zelfs weer naar het strand geweest. Het was superrrrr. Heerlijk zonnetje, een vrolijke Finn en een goed humeur. Wat wil je nog meer 8). Foto's volgen later, eerst eten & zo!

@ Miranda: Finn heeft wel een soort van roos over zijn hele vacht. Als ik hem een beetje ruw aai, haal ik er behoorlijk wat losse haren uit. Maar weer even goed borstelen denk ik!
kristies
Speurneus
Speurneus

Wat fijn dat Finn weer opgeknapt is zeg !!
Ben wel nieuwsgierig naar de foto`s .. :)
miran&joost

Is Chester alweer beter Kristy??

Miranda
kristies
Speurneus
Speurneus

ja het lijkt wel beter te gaan, het loopt nog niet over. Zijn ontlasting wisselt nogal.. de ene keer weer helemaal normaal de andere keer wat dunnig.. :? maar het is al wel een stuk beter en hij heeft niet meer gespugt.. :)
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door S.Breijer »

Gelukkig... Hopen dat het snel helemaal weer goed gaat met hem!

Ik heb eigenlijk even een vraagje aan jullie... Hoe doen jullie het met jullie mannen, het spelen en begroeten van andere hondjes tijdens een onaangelijnde wandeling? De laatste tijd probeer ik Finn bij me te houden (aan te lijnen) wanneer ik een andere hond tegenkom, omdat ik weet dat wanneer een andere hond ook maar laat doorschemeren Finn leuk te vinden, Finn amper...(nou ja niet eigenlijk op het moment :?) terugkomt. Als ik hem naar de hond kan gaan kan ik doen wat ik wil, Finn lijkt oostindisch doof en ineens is ie vergeten dat ik besta. Komen we geen honden tegen, dan gaat het prima. Ik heb altijd een heerlijke beloning bij me en regelmatig oefenen we het hier komen. Meestal ga ik hem nu (op advies) toch ophalen bij een andere hond en probeer dan heel enthousiast hem mee te lokken. Vervolgens gooi ik even snel met zijn balletje. Zo moet hij gaan leren dat ik erg interessant ben OOK wanneer er hondjes in de buurt zijn. Dit is echt een groot punt... Verder loop ik erg fijn met hem de laatste tijd, hij gaat met stappen vooruit wat zijn gedrag betreft! :) Als hij nu (na het spelen) ook nog eens terugkomt bij mij, is het helemaal super! Tips? :oops:
kristies
Speurneus
Speurneus

miranda had zo`n balletje met piep ( die nu dus stuk is :roll: ) misschien reageert Finn daarop ?
Bij Chester is het probleem eigenlijk groter als hij aangelijnt is. ( gaat dan nog steeds :oops: uit protest dat we doorlopen in zijn riem bijten en springen.. :evil: )

Wat bij Chester ook helpt als hij niet meekomt is als ik wegren. Dat wekt meestal wel zijn intresse op ... (ziet er misschien wel een beetje raar uit, maar het werkt hier wel )

Verder lees ik even mee.. 8) Chester is trouwens ook volledig doof als hij een hond met een ander balletje zien.. of erger... een baasje / baasinnetje met een balletje in de handen.. :evil: :evil: Dan kan ik echt op mijn kop gaan staan... maar tenzij ik ook een balletje heb ben ik echt niet intressant... :twisted: Meestal ga ik hem dan inderdaad ook maar gewoon halen :roll:
Plaats reactie