Understanding-halsband

Vraag of vertel hier alles over de Labrador als assistentiehond.
jessica & aimée

Ongelezen bericht door jessica & aimée »

Miske schreef: Je bent echt 8) (cool) meid! Alvast bedankt hé!!!
Ja ik doe me best enne hoop dat ik 1 te pakken voor je krijg enne dat langere bericht wat je schreef die is wat uitgebreider maar ine ene staat uitgebreider dan de andere maar ja ene site of wat dan ook doet lange en andere kort stukje
aimee

Ongelezen bericht door aimee »

ik vraag me eigenlijk af hoe die dinge der uit zoude zien,maar geven ze die dingen noun echt gewoon weg of moet je er echt om vragen...want hoe weten hun nou of jij met blindegeleiden honde om kan gaan...
Jeannette en Joppe

Ongelezen bericht door Jeannette en Joppe »

misschien gaan mensen door deze actie ook anders om met hulphonden , ik hoop het wel,
blondsteenbokje

Ongelezen bericht door blondsteenbokje »

Super intetatief. succes meiden !
mugo
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door mugo »

Euh ik zal we dom zijn, maar wat houdt zo'n halsband dan in?
Afbeelding
jessica & aimée

aimee schreef:ik vraag me eigenlijk af hoe die dinge der uit zoude zien,maar geven ze die dingen noun echt gewoon weg of moet je er echt om vragen...want hoe weten hun nou of jij met blindegeleiden honde om kan gaan...
ik weet dat niet elke plaats is en ik weet dat ze uitdelen maar waar ben nog niet achter ben al bij paar dieren winkels geweest die weten van niks
Debbie

Ongelezen bericht door Debbie »

Ik vind het een heel goed initiatief!
Miske
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Miske »

jessica & oukje schreef:
aimee schreef:ik vraag me eigenlijk af hoe die dinge der uit zoude zien,maar geven ze die dingen noun echt gewoon weg of moet je er echt om vragen...want hoe weten hun nou of jij met blindegeleiden honde om kan gaan...
ik weet dat niet elke plaats is en ik weet dat ze uitdelen maar waar ben nog niet achter ben al bij paar dieren winkels geweest die weten van niks
Volgens mij start de actie pas vanaf 4 oktober en is er voor die datum nog nergens een halsband te verkrijgen. Enfin, op de site van het KNGF staat: "Vanaf 04 oktober 2005 (Dierendag) worden de eerste plastic thema-halsbanden voor honden geïntroduceerd. De 'Understanding'-halsbanden zijn gratis verkrijgbaar bij diverse dierenwinkels en dierenartsen mits men weet wat te doen als men een geleidehond tegenkomt."
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.
Eelkje

Ongelezen bericht door Eelkje »

Ik heb een understanding halsband !!!:D :D :D , euh... :oops: Boris heeft hem om hoor :lol: :wink:
Miske
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Miske »

Ben nog altijd op zoek dus ... als jij en/of iemand anders er nog zou kunnen aangeraken ... dan zou dat GEWELDIG zijn.
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.
jessica & aimée

Ik heb ook 1 maar jeetje ze doen echt moeilijk bij die dierenwinkels 1 per klant nou als 3 honden hebt heb je pech zeggen dan lekker dan :?
jessica & aimée

Miske schreef:
jessica & oukje schreef:
Volgens mij start de actie pas vanaf 4 oktober en is er voor die datum nog nergens een halsband te verkrijgen. Enfin, op de site van het KNGF staat: "Vanaf 04 oktober 2005 (Dierendag) worden de eerste plastic thema-halsbanden voor honden geïntroduceerd. De 'Understanding'-halsbanden zijn gratis verkrijgbaar bij diverse dierenwinkels en dierenartsen mits men weet wat te doen als men een geleidehond tegenkomt."
als mee deden wiste ze het wel maar hier in buurt deed geen enkele mee de dicht bij zijnde was uur van mijn huis mijn vriend heef theel veel moeite moeten doen om 1 bemachten want zijn niet gemakkelijk om ze te geven althans waar hij heeft geprobeert maar ik doe hem niet om want is sier halsband in huis doe ik wel om hahaha
Astrid

Ongelezen bericht door Astrid »

mugo schreef:Euh ik zal we dom zijn, maar wat houdt zo'n halsband dan in?
Ik snbap het ook niet helemaal..... :oops:
jessica & aimée

mugo schreef:Euh ik zal we dom zijn, maar wat houdt zo'n halsband dan in?
Halsband is verbonden aan actie die halsbanden waren voor actie om meer bekend heid te geven rond om de geleidehond verder hebben die halsbanden geen functie het zijn sier halsbanden
Eelkje

Ongelezen bericht door Eelkje »

@ Kim...

Ik heb geprobeerd er eentje voor je te bemachtigen maar ze waren al weer op. De kassiere zei dat het razendsnel ging met die dingen, ze waren zomaar weg. Maar als ik ergens anders nog eentje tegenkom dan zal ik voor je vragen hoor. Ik geef niet zomaar op :D . Ik ben ook nog bij een andere dierenspeciaalzaak geweest maar die had ze niet..... helaas..... :wink:
Plaats reactie