Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!
-
miran&joost
-
S.Breijer
- Speurneus

- Contacteer:
Joehoeeee....ik ben nog steeds op aarde hoor! 
Tijdje niet actief geweest in ons topic...
Ik herken trouwens veel uit jouw verhalen, Miranda, over Enzo... Sommige "trekjes" heeft Finn dus ook. Interessant om eens te lezen!
Tja, hier ga ik er ook echt flink tegen aan wat betreft het trainen...even aan de bak! Ik was begonnen met het gebruiken van een hondenfluitje, maar na een paar weekjes is de lol daar ineens van af. Het wordt tijd dat ik het weer wat interessanter maak voor meneer.
Finneke is een lekkere dwarse, oost-indisch dove, ondeugende, maar o zo lieve puber. Ik heb er aardig wat werk aan, zeker nu ik even wat minder in mijn vel zit. Dat voelen ze dan ook feilloos aan he. Toch denk ik dat we het ergste wel zo'n beetje gehad hebben. Hoe naar of dwars hij soms ook kan zijn, er zit toch steeds weer wat vooruitgang in en dat moeten we hebben
. We hebben toch wel een beetje in een dal gezeten, maar daar is nu toch geen sprake van. Gewoon vreselijke puberkwalen, that's all
En dat afspreken, dat moeten we zeker eens een keertje gaan doen. Ik heb nog niet zo'n zicht op mijn agenda nu, eerst even alle losse afspraken overzichtelijk neerzetten. Maarre die wandeling met de gebroeders Of The Music Forest komt er echt!
Ik ga proberen wat actiever deel te nemen aan ons topic, want het is hartstikke leuk om ervaringen uit te blijven wisselen...
Ik ga nu snel een uurtje wandelen met mijn kleine man, een hele fijne avond iedereen!
Tijdje niet actief geweest in ons topic...
Ik herken trouwens veel uit jouw verhalen, Miranda, over Enzo... Sommige "trekjes" heeft Finn dus ook. Interessant om eens te lezen!
Tja, hier ga ik er ook echt flink tegen aan wat betreft het trainen...even aan de bak! Ik was begonnen met het gebruiken van een hondenfluitje, maar na een paar weekjes is de lol daar ineens van af. Het wordt tijd dat ik het weer wat interessanter maak voor meneer.
Finneke is een lekkere dwarse, oost-indisch dove, ondeugende, maar o zo lieve puber. Ik heb er aardig wat werk aan, zeker nu ik even wat minder in mijn vel zit. Dat voelen ze dan ook feilloos aan he. Toch denk ik dat we het ergste wel zo'n beetje gehad hebben. Hoe naar of dwars hij soms ook kan zijn, er zit toch steeds weer wat vooruitgang in en dat moeten we hebben
En dat afspreken, dat moeten we zeker eens een keertje gaan doen. Ik heb nog niet zo'n zicht op mijn agenda nu, eerst even alle losse afspraken overzichtelijk neerzetten. Maarre die wandeling met de gebroeders Of The Music Forest komt er echt!
Ik ga proberen wat actiever deel te nemen aan ons topic, want het is hartstikke leuk om ervaringen uit te blijven wisselen...
Ik ga nu snel een uurtje wandelen met mijn kleine man, een hele fijne avond iedereen!
-
miran&joost
Hee Sandra!
Ja weet echt wat je bedoeld hooor....
Enzo is soms ook voor geen rede vatbaar
Op de cursus krijg ik veel adviezen gelukkig
Nu zeiden ze dat ik maar eens goed kwaad op Enzo moet worden, als hij weer eens lastig is.
Nou ikke gedaan..... heeeel boos en dreigend kijken en flink met een lage stem schreewen dat het nu eens afgelopen moet zijn
Wat doet Enzo
??:
........
Die gaat gewoon door met kwispelen
Hij is gewoon niet snel onder de indruk...
Dat vind ik dan zo moeilijk...momenteel hebben we het ff zwaar met Enzo.
Maar we zijn ervan overtuigd dat dit goedkomt als we maar volhouden
Zucht je moet overal zo bij nadenken wat je doet..voor ik het weet wordt het weer tegen me gebruikt.
En consequent zijn.
Maar soms baal ik zooooo ik doe zo mijn best
misschien ben ik wel teveel met hem bezig want als hij ff geen aandacht krijgt, gaat hij voor me zitten zaagjanken of blaffen of op de bank springen :x
Maar Enzo kan ook echt heel lief zijn natuurlijk, dat vergeten we niet!
Vandaag nog op de cursus, we hadden examen en Enzo deed het voorbeeldig
We zijn dik geslaagd!
(De beoordeling zal ik nog neerzetten als ik die binnen heb)
Tja...ik weet het ook niet hoor maar ja wat een rare hond hebben we toch
Oh, en als we gaan wandelen kunnen we Finn en Enzo wel even ruilen hoor, dan hebben we even wat anders om handen om even bij te tanken
(dat kunnen we wel gebruiken he?)
Nou fijn weekend nog ik ga nog ff werken hier anders val ik nog in slaap....gaaaaaapppp
Miranda
Ja weet echt wat je bedoeld hooor....
Enzo is soms ook voor geen rede vatbaar
Op de cursus krijg ik veel adviezen gelukkig
Nu zeiden ze dat ik maar eens goed kwaad op Enzo moet worden, als hij weer eens lastig is.
Nou ikke gedaan..... heeeel boos en dreigend kijken en flink met een lage stem schreewen dat het nu eens afgelopen moet zijn
Wat doet Enzo
Die gaat gewoon door met kwispelen
Hij is gewoon niet snel onder de indruk...
Dat vind ik dan zo moeilijk...momenteel hebben we het ff zwaar met Enzo.
Maar we zijn ervan overtuigd dat dit goedkomt als we maar volhouden
Zucht je moet overal zo bij nadenken wat je doet..voor ik het weet wordt het weer tegen me gebruikt.
En consequent zijn.
Maar soms baal ik zooooo ik doe zo mijn best
misschien ben ik wel teveel met hem bezig want als hij ff geen aandacht krijgt, gaat hij voor me zitten zaagjanken of blaffen of op de bank springen :x
Maar Enzo kan ook echt heel lief zijn natuurlijk, dat vergeten we niet!
Vandaag nog op de cursus, we hadden examen en Enzo deed het voorbeeldig
We zijn dik geslaagd!
(De beoordeling zal ik nog neerzetten als ik die binnen heb)
Tja...ik weet het ook niet hoor maar ja wat een rare hond hebben we toch
Oh, en als we gaan wandelen kunnen we Finn en Enzo wel even ruilen hoor, dan hebben we even wat anders om handen om even bij te tanken
Nou fijn weekend nog ik ga nog ff werken hier anders val ik nog in slaap....gaaaaaapppp
Miranda
-
S.Breijer
- Speurneus

- Contacteer:
Hihi, ruilen, das een goeie! Al denk ik dat het niet veel uitmaakt. Ze lijken volgens mij enorm veel op elkaar wat betreft hun streken & gedrag
. Toch blijf ik van iedereen horen dat het echt wel goed komt, dus daar gaan we voor
.
Succes met jullie Enzo-tje! (Oh, en supergoed, het examen gehaald!
!!!! Gefeliciteerd knappe Enzo...en baasjes!)
Succes met jullie Enzo-tje! (Oh, en supergoed, het examen gehaald!
-
kristies
- Speurneus

Chester blijft ook zo zijn buiien houden hoor... dacht eigenlijk een maandje of wat geleden dat we de pubertijd een beetje door waren... maarrrrr
dat dacht ik mis..
Soms luistert hij ineens perfect en is het echt een engeltje.... maar alleen maar als hij er zin in heeft.. want soms in het een regelrecht
Van de week had ie weer eens een in de riem hang bui.. en tijdens het happen naar de riem beet ie ineens ( perongeluk ) in mijn pink. Het deed onwijs zeer en het bloedde flink..
toen ben ik me toch boos geworden
ik schrok van mezelf .. ( Chester ook..
) heb hem op zijn rug tegen de grond gehouden al schreeuwend..
het eerste half uur daarna was hij heeeeeel onderdanig ( ging op zijn rug liggen staart heel laag.. ) ... bijna bang...
dat was ook weer niet de bedoeling.. maar ja ik verloor echt even mijn gedult.. en ik baalde achteraf flink.. bij thuiskomst maar weer vriendjes geworden 
Verder wat Chester eigenlijk nooit gedaan heeft maar nu ineens wel is op de bank springen ( maar alleen als wij er ook op zitten ) hij wil dan op schoot.. maar hij is dus geen schoothondje...
Het lastige is wat Miranda schreef.. geef je hem een vinger dan nemen ze de hele arm....
Van de week was ik ziek en lag, althans probeerde ik op de bank te liggen.. Chester bleef erbij springen.. op een bepaald moment had ik het gehad en dacht ach ja.. dan maar op de bank hoor..
na een halve minuut kwam ik weer bij zinnen en heb ik hem er toch afgezet.. maar ja dan is het kwaad alweer geschiet en blijft hij het proberen..
Ach ja .... en soms zijn ze zooooooooooooooo lief....
Chester begint steeds meer een echte kroelbeer te worden... daar genieten wij met volle teugen van .. !
Soms luistert hij ineens perfect en is het echt een engeltje.... maar alleen maar als hij er zin in heeft.. want soms in het een regelrecht
Van de week had ie weer eens een in de riem hang bui.. en tijdens het happen naar de riem beet ie ineens ( perongeluk ) in mijn pink. Het deed onwijs zeer en het bloedde flink..
Verder wat Chester eigenlijk nooit gedaan heeft maar nu ineens wel is op de bank springen ( maar alleen als wij er ook op zitten ) hij wil dan op schoot.. maar hij is dus geen schoothondje...
Het lastige is wat Miranda schreef.. geef je hem een vinger dan nemen ze de hele arm....
Ach ja .... en soms zijn ze zooooooooooooooo lief....
Chester begint steeds meer een echte kroelbeer te worden... daar genieten wij met volle teugen van .. !
-
S.Breijer
- Speurneus

- Contacteer:
-
miran&joost
-
S.Breijer
- Speurneus

- Contacteer:
Je zou hem zo laten afdrukken op canvas/linnen. Super foto Kristy!kristies schreef:Hier nog zo`n ( B ) engeltje...
Lief kijken kunnen ze wel...
Ik heb hier de hele week ziek op bed gelegen, gaat nog steeds niet helemaal goed.
Finn merkt het wel geloof ik, zo leuk.
Lekker kroelen.
Wel af en toe klieren natuurlijk, maar na heel eventjes volhouden dan toch wel weer even luisteren...
Poeh, ik kon zelfs op de bank liggen zonder dat hij bovenop me wilde klimmen.
Wel kwam hij tegen mijn dekbed aan liggen, dat naast de bank hing. Lekker luieren bij het vrouwtje!
Verder heb ik uitlaathulp gehad, dus supermonster is niets tekort gekomen...
Hoe reageren jullie mannen op de regen?
Hier regent het op het moment dus en Finneke gaat alleen naar buiten als het moét.
Een kort plasrondje, nee, daar heeft meneer geen trek in met dit weer. De grote ronde?
Mwah, met enige twijfel, maar die laten we niet schieten hoor!!
-
sbientje
- Speurneus

- Contacteer:
-
iris
Haaaaaai Allemaal!!!!
Hoe is het met de broeders?? Is alweer een tijd geleden dat ik wat gemeld heb en dacht, laat ik weer eens wat van mezelf horen!
Heb een klein beetje teruggelezen en natuurlijk foto's bekeken en zo te zien en te lezen gaat het met de broeders hartstikke goed!!
Hier met Tessel gaat ook alles goed, meneer wordt alleen erg dominant en is behoorlijk oversext. Vandaar dat hij in overleg met Diana 28 december wordt gecastreerd........Arm Tesseltje, haha! Het is gewoon echt heel erg nodig en hij is langzaamaan de macht aan het overnemen door zijn dominante gedrag en zijn oversexte gedoe is echt te erg aan het worden, dus vandaar dat het nu echt moet gaan gebeuren. Had het helaas anders gezien, maar nood breekt wet zeggen ze weleens. Verder is meneer een hele kerel aan het worden en begint ook steeds meer vorm aan te nemen, maar dat doen jullie kanjers ook zag ik wel! Ben benieuwd wanneer de terugkomdag gaat plaatsvinden, maar dat zal niet heel erg lang meer gaan duren denk ik. Leuk om alle broers en zussen dan weer een keer te zien!
Geniet lekker allemaal van het heerlijk avondje en waarschijnlijk tot zeer binnenkort op de terugkomdag!!
Heel veel groetjes Iris en Tessel
Hoe is het met de broeders?? Is alweer een tijd geleden dat ik wat gemeld heb en dacht, laat ik weer eens wat van mezelf horen!
Heb een klein beetje teruggelezen en natuurlijk foto's bekeken en zo te zien en te lezen gaat het met de broeders hartstikke goed!!
Hier met Tessel gaat ook alles goed, meneer wordt alleen erg dominant en is behoorlijk oversext. Vandaar dat hij in overleg met Diana 28 december wordt gecastreerd........Arm Tesseltje, haha! Het is gewoon echt heel erg nodig en hij is langzaamaan de macht aan het overnemen door zijn dominante gedrag en zijn oversexte gedoe is echt te erg aan het worden, dus vandaar dat het nu echt moet gaan gebeuren. Had het helaas anders gezien, maar nood breekt wet zeggen ze weleens. Verder is meneer een hele kerel aan het worden en begint ook steeds meer vorm aan te nemen, maar dat doen jullie kanjers ook zag ik wel! Ben benieuwd wanneer de terugkomdag gaat plaatsvinden, maar dat zal niet heel erg lang meer gaan duren denk ik. Leuk om alle broers en zussen dan weer een keer te zien!
Geniet lekker allemaal van het heerlijk avondje en waarschijnlijk tot zeer binnenkort op de terugkomdag!!
Heel veel groetjes Iris en Tessel