Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door S.Breijer »

Balen he, dat weer! Zeker als je vrij hebt ja! Ik hoop voor je dat het tussendoor droog wil zijn. Enne, anders mag je altijd Finn nog lenen, want die is op het moment alles behalve lui :D.

Wij gaan dit jaar als alles goed gaat gewoon weer voor de kerstboom. Vorig jaar hadden we er ook al eentje staan, om Finn er aan te laten wennen. Toen liep hij iedere keer net onder de boom door, als hij dat nyu probeert gaat hij om :lol:. Ach, de planten staan ook nog steeds in hun pot, dus de boom blijft mooi in zijn standaard.

Ik vind het altijd een heel gezellig gezicht, zo'n boom. Ook het optuigen heeft wel wat. Dat moét je humeur wel verbeteren, als is het maar een piepklein beetje! :wink:
miran&joost

Ongelezen bericht door miran&joost »

Precies Sandra, straks lekker naar de intratuin!

Enne breng Finn maar hoor :twisted:

Miranda
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

:( nee het weer is echt niks.. :x

Maar ja.. je bent wel lekker vrij toch.. ! Hier geen kerstboom.. niet zozeer vanwege Chester, maar de katten zouden het vrees ik als 1 groot speelparadijs zien. :twisted: wat ballen in een schaal en klaar is klare.. 8)
Maar ik ben dan ook niet zo van de kerst.. moet toch heel de kerst werken of we zijn bij familie.. denk niet eens dat we thuis slapen. ( heb ook nog nachdienst :( )

Maarre Miranda.. heeft het geholpen ?? Wat vind Enzo ervan van zo`n boom ??
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

En Miranda, staat de boom al???

Hier wel hoor, zonder ballen en lichtjes, maar hij is in huis.
Misschien vanavond gezellig met mijn moeder optuigen.

Weten jullie..............................................................:

Finn is vandaag precies een jaar bij ons!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D

:feest2:

(Zo, dan weten jullie dat ook weer :oops:)
Ik zat net pupfoto's te kijken, van zijn eerste dag hier. Ongelooflijk dat het al weer een jaar verder is. Kon hij vorig jaar nog onder de kerstboom doorlopen, nu zou hij er niet eens onder kunnen liggen. Hij is nu helemaal zindelijk, eet nog 10 x sneller (maar kauwt wel weer :lol:), loopt goed mee aan de lijn, zonder midden op straat op zijn kont te gaan zitten, hij is een echte kroel geworden en zijn gewicht is bijna met 5 vermenigvuldigd...:shock:. Kortom, er is een heleboel veranderd en gebeurd.... Op naar jaar 2 :).
miran&joost

Jep, ik heb gisteren my ass off gewerkt :D :lol: om de boom in vol ornaat te hebben staan.

Enzo vondt het vreemd, hij heeft wel 10 keer aan de boom gesnuffelt, en geprobeert om de veertjes ketting eruit te eten :lol:

Vannacht heeft hij de boom mooi heel gelaten!!!!
Grote jongen hebben wij he!

Over grote jongen gesproken....wat is dit jaar snel gegaan! idd Sandra!
We liepen vorig jaar achter onze puppen aan te rennen als ze weer eens in de planten hingen, of binnen wilde plassen....

S'nachts uit bed om in je pyama buiten te gaan staan met een slaperig hoopje die buiten lekker op je voeten kroop en verder sliep :shock: :? :D

Je ventje met je hand bijvoeren uit die o zo grote glimmende bak.

Geen tijd hebben om te eten, omdat je je handen vol had.
Wij hebben hier nog nooit zo veel friet en chinees gegeten als de eerste week :D

En alles met liefde gedaan! om te genieten van wat je nu hebt... :verliefd1:

Wij zijn helemaal fan van Enzo, ook al kunnen we hem regelmatig niet uitstaan :D

Miranda
iris

Ongelezen bericht door iris »

Hallo allemaal!

Zijn we weer! Ik kon al die vragen om een fotootje van Tessel natuurlijk niet negeren, dus ben vandaag met fototoestel het bos in gegaan en heb wat foto's geschoten. Kan niet tippen aan jullie geweldige fotokunsten, maar heb mijn best gedaan om mijn mannetje er mooi op te zetten. Zie hier 3 fotootjes van mijn lieve kanjer, die vandaag by the way ook precies 1 jaar bij mij is!!!!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dat waren ze alweer!!

Heel veel groetjes van Iris en Tessel
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Aah, leuk leuk!! Hij ziet er goed uit Iris :)! Hij heeft trouwens dezelfde halsband als Finn, maar dan oranje i.p.v. blauw. Leuk om hem weer eens te zien! Wat is hij trouwens groot geworden! Echt een mooie, stoere knul. Je kunt toch wel zien dat het broertjes zijn hoor! Allemaal hebben ze wel iets van elkaar weg...
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

S.Breijer schreef:Aah, leuk leuk!! Hij ziet er goed uit Iris :)! Hij heeft trouwens dezelfde halsband als Finn, maar dan oranje i.p.v. blauw. Leuk om hem weer eens te zien! Wat is hij trouwens groot geworden! Echt een mooie, stoere knul. Je kunt toch wel zien dat het broertjes zijn hoor! Allemaal hebben ze wel iets van elkaar weg...
dat is grappig, ik vind m juist een heel andere kop hebben dan de rest van de broers!
:bruinkopje: Pom (5-12-2012)
:zwartkopje: Karel (17-1-2015)
miran&joost

Jaaaahhh,stoere Tessel!
Wat is ie mooi geworden :orange4:

Heee Sandra zag in de fokker kring post dat je ook actief bent aldaar!
leuk!!

Miranda
miran&joost

sbientje schreef:
S.Breijer schreef:Aah, leuk leuk!! Hij ziet er goed uit Iris :)! Hij heeft trouwens dezelfde halsband als Finn, maar dan oranje i.p.v. blauw. Leuk om hem weer eens te zien! Wat is hij trouwens groot geworden! Echt een mooie, stoere knul. Je kunt toch wel zien dat het broertjes zijn hoor! Allemaal hebben ze wel iets van elkaar weg...
dat is grappig, ik vind m juist een heel andere kop hebben dan de rest van de broers!
Heee Sbientje ben je droog thuisgekomen?
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

sbientje schreef:
Misschien wil ik het wel graag zien :oops: 8). Nee, ik zie er wel iéts in, dacht ik. Maar hij heeft wel een wat ander koppie dan Finn ja... Ik weet niet wat ik dan zie... Vind jij de andere broers wel op elkaar lijken?
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

miran&joost schreef:Jaaaahhh,stoere Tessel!
Wat is ie mooi geworden :orange4:

Heee Sandra zag in de fokker kring post dat je ook actief bent aldaar!
leuk!!

Miranda
Ja, klopt! :)
Ik heb zelf nog niets ontvangen... :???:
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

miran&joost schreef:
sbientje schreef:
helemaal droog ja, behalve mijn broekspijpen die waren kledder

@sandra: ik vind enzo en chester wel een klein beetje op elkaar lijken... en finn weet ik eigenlijk niet :D maar in het echie zie je dat toch altijd beter, dus ik denk dat ik ook maar op de nest reunie kom :lol:
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

sbientje schreef:
miran&joost schreef:
sbientje schreef:dat is grappig, ik vind m juist een heel andere kop hebben dan de rest van de broers!
helemaal droog ja, behalve mijn broekspijpen die waren kledder

@sandra: ik vind enzo en chester wel een klein beetje op elkaar lijken... en finn weet ik eigenlijk niet :D maar in het echie zie je dat toch altijd beter, dus ik denk dat ik ook maar op de nest reunie kom :lol:
Doe dat :D.
Ik vind Chester ook wel op Finn lijken eigenlijk... Leuk om eens de mening van een "buitenstaander" te horen...:)
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

ja misschien wel een beetje ja.. chester heeft het altijd zo druk met rennen als ik m zie, ik zal m volgende keer eens goed bestuderen... beetje dezelfde ogen heeft ie wel, maar ik heb het idee dat finn zijn snuit langer is? :) ik vind ze overigens allemal erg leuk om te zien :D
Plaats reactie