Heee Sandra !!S.Breijer schreef:Wat een leuke foto's van de broers!! Je pikt ze er zo uit (ik wel in ieder geval..) Ik heb inmiddels al gestemd, ben nu al erg benieuwd naar alle winnaars. Enne, we kunnen nu al zeggen dat alle drie de broers toch al winnaars zijn![]()
Hoe gaat het met jullie allemaal? Finn is de laatste dagen (ondanks zijn ondeugende buien) mega lief. Weer lekker aanhankelijk en heel vrolijk. In huis gaat hij al steeds beter luisteren....nu buiten nog![]()
Ik ben beniewud hoe meneer op oudjaarsavond zal reageren. Vorig jaar was hij nog zo klein, heeft de hele avond liggen slapen.Nu maakt hij het echt bewust mee! Ach, het komt vast helemaal goed. Af en toe zijn er hier al knallen te horen, maar tot nu toe lijkt meneer zich daar niet heel druk over te maken.
Broer Finn geeft zijn broers een dikke knuffel!!
Groetjes,
Sandra
Ja ik herkende de broers ook onmiddelijk
Met Chester gaat het prima hoor, af en toe zijn streken ( i.d. vooral tijdens het wandelen ) In huis gaat het gewoon goed.
Ik ben ook erg nieuwsgierig naar oudjaarsavond. Ik hoop maar dat hij niet te bang is / wordt.. Vorig jaar heeft hij om 00.15u in huis gepoept en geplast
Ach ja.. we zien wel..
Hele groto knuffel van Chester terug!!
Kristy