Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
miran&joost

Ongelezen bericht door miran&joost »

S.Breijer schreef::shock:

Jullie doen net alsof dat niet lekker is!
Ik ben diep beledigd...

Poot,

Finn
:wink:

(Nee, even zonder dollen, het is echt een verschil... Zo'n lief klein pupje is nét even wat anders dan die boeven van nu :))
Maar soms toch zooo lekker !!! Moet je eens aan de voetkussentjes ruiken als ze helemaal slaapwarm zijn........

groeten,

Joost
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door S.Breijer »

He, ik zag Enzo niet op de lijst staan! Jammer, was wel benieuwd hoeveel stemmen jullie gehad hebben.
Het was in ieder geval leuk om weer mee te doen!
Finn mag dan wel geen winnaar zijn, mijn stem gaat ten alle tijden naar hem :wink: Mijn numero uno :verliefd1:
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

S.Breijer schreef:He, ik zag Enzo niet op de lijst staan! Jammer, was wel benieuwd hoeveel stemmen jullie gehad hebben.
Finn mag dan wel geen winnaar zijn, mijn stem gaat ten alle tijden naar hem :wink: Mijn numero uno :verliefd1:
ach,z e zijn allemaal mooi!
:bruinkopje: Pom (5-12-2012)
:zwartkopje: Karel (17-1-2015)
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

sbientje schreef:
S.Breijer schreef:He, ik zag Enzo niet op de lijst staan! Jammer, was wel benieuwd hoeveel stemmen jullie gehad hebben.
En zo is het....

:)
Ik had trouwens op Maupie gestemd, ze heeft zo'n vrolijk koppie!
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

S.Breijer schreef:
sbientje schreef:
En zo is het....

:)
Ik had trouwens op Maupie gestemd, ze heeft zo'n vrolijk koppie!
nou dat is lief! ze heeft zeker een vrolijk koppie. En wat jij al zei, mijn numero uno :D Senna is ook de mooiere labrador, geen schande om daarvan te verliezen hoor :)
miran&joost

Goedemoggel!

Wij wensen jullie allemaal het allerbeste voor 2008 toe! :wave:
En natuurlijk weer een jaar vol labrador plezier :D

Enzo heeft het heel goed gedaan met de jaarwisseling, en jullie mannen?

Enzo stond idd niet genoemd in de topics :x :lol:
Wel jammer...zal gerritte eens pb'en :klapstoel:

Miranda
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Goeeeeeeeedemiddag!!!

Vanuit huize Finn wensen wij jullie een gelukkig, gezond en een 2008 vol nieuwe belevenissen toe! :colors:

Finn heeft het werkelijk fantastisch gedaan :shock: :D
Finn & ik lijken met heel veel dingen enorm veel op elkaar. Soms is het net alsof hij mij een spiegel voorhoudt.
Vuurwerk beleven we allebei alleen toch net even wat anders.... (gelukkig maar..!)
Finn keek niet eens op van al die knallen, ook niet tijdens de uitlaatrondes. Het doet hem echt helemaal niks...:D
Ik daarentegen ben de grootste vuurwerkbangerik die je maar kunt vinden....:oops:
Wat een combi... :lol:

Ik ben echt blij met hem, hij maakt me wel een klein beetje minder bang...:)
Ik ben trots op mijn mannetje!

Enne Enzo, goed gedaan! :wink:
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

fijn dat jullie het goed zijn doorgekomen. Maupie en ik hebben nergens last van gehad. Toch wel echt lekker he, zo'n relaxte hond? Om half 12 heb ik haar dekentje naast mij op de bank gelegd, en is ze gewoon tegen me aan komen slapen... zelfs toen er afgeteld werd door mijn zusjes zes zatte vriendinnen, bleef ze gewoon liggen (met zo'n kop van: wat IS dit?) en ook tijdens het vuurwerk heeft ze gewoon gesoest :P nou, helemaal leuk!
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

Hee broers en maupie !!

Een ontzettend gelukkig liefdevol en blij 2008 !! Hopelijk vol zwempartijen/ boswandelingen en ander leuks ! En vooral ook gezondheid.. :groteknuffel:

Chester heeft het ook super gedaan. Begin van het geknal net na 12en heeft hij 3 kleine piepjes gedaan en daarna kwam hij voorzichtig mee voor het raam kijken. We hebben wel wat tegen hem gepraat van mooi he die lichtjes en na een paar minuuten stond hij inderdaad al kwispelent mee voor het raam naar de lichtjes te kijken. Hij leek het geknal helemaal niet te horen 8)
Zelfs de katten hadden niet zo`n last dit jaar. Doerak zoiezo niet en Micky kwam dit keer ookal weer na een uur uit de kattenbak gekropen !! :shock:

Ik ben vanochtend welgetelt een half uur op mijn werk geweest en daarna toch maar echt ziek naar huis gekomen.. :( Heeft Chester wel geluk, want nu heeft het baasje de auto zijn zijn ze samen het bos in :)

Weten jullie nog... vorig jaar probeerde Chester heel de straat leeg te eten op 1 jan. :? Toen luste hij nog vuurwerk :shock: Wat zijn ze groot geworden het afgelopen jaar 8)
miran&joost

Gelukkig kijkt Enzo ook niet echt meer om naar vuurwerk wat op de straat ligt....... ( hooguit een grote pijl, want daar zit zo'n leuke stok aan..).

Vorig jaar scheet hij gewoon rotjes......

groeten,

Joost
Dushi
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Dushi »

Allemaal een heel gelukkig nieuwjaar van ons! :D
Groetjes van Monique

Maylo ♂ (Flower Child's Born on Easter Monday) 09-04-2007
miran&joost

kristies schreef: Ik ben vanochtend welgetelt een half uur op mijn werk geweest en daarna toch maar echt ziek naar huis
Te diep in het glaasje gekeken? :D :lol:

Miranda
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

miran&joost schreef:
kristies schreef: Ik ben vanochtend welgetelt een half uur op mijn werk geweest en daarna toch maar echt ziek naar huis

Miranda
Nee was het maar zo... dan had ik er nog lol aangehad.. :( Bronchites.. :? ik hoest me een ongeluk :( ..
heb oudjaarsavond ook grotendeels slapend doorgebracht :oops:
miran&joost

Oei dat klinkt niet zo goed...
Van harte beterschap dan maar van ons!

Miranda
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

kristies schreef:
miran&joost schreef:

Miranda
Nee was het maar zo... dan had ik er nog lol aangehad.. :( Bronchites.. :? ik hoest me een ongeluk :( ..
heb oudjaarsavond ook grotendeels slapend doorgebracht :oops:
nou das niet mis! beterschap! voel je je al wat beter?
Plaats reactie