Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
miran&joost

Ongelezen bericht door miran&joost »

Dushi schreef:Allemaal een heel gelukkig nieuwjaar van ons! :D
En een heeeeeel gelukkig nieuwjaar van ons aan jullie !!!

groeten,

Joost
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

miran&joost schreef:
Dushi schreef:Allemaal een heel gelukkig nieuwjaar van ons! :D
En een heeeeeel gelukkig nieuwjaar van ons aan jullie !!!

groeten,

Joost
En ook van ons :wink: !! Knuffel aan Rens
kristies
Speurneus
Speurneus

sbientje schreef:
kristies schreef:
miran&joost schreef: Te diep in het glaasje gekeken? :D :lol:

Miranda
Nee was het maar zo... dan had ik er nog lol aangehad.. :( Bronchites.. :? ik hoest me een ongeluk :( ..
heb oudjaarsavond ook grotendeels slapend doorgebracht :oops:
nou das niet mis! beterschap! voel je je al wat beter?
mwa.. iets.. :? Heb wel een fijne puffer van de huisarts gehad.. krijg ik in ieder geval weer wat lucht.. :)
Chester is er wel blij mee hoor, vrouwtje een hele dag thuis 8)
kristies
Speurneus
Speurneus

Hee broers.. !!

Ik heb net Diana gesproken en die gaat w.s. dit weekeinde e.e.a. plannen o.a. onze terugkomdag 8) Ik dacht.. ik laat het even weten :)
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door S.Breijer »

Oh, fijn dat je het even laat weten...ben benieuwd!
Finn is alleen vreselijk aan het puberen...
Heeft ineens het opspringen tegen andere mensen uitgevonden, doet dit bij bepaalde mensen, die het gedrag nog belonen ook. Bij ons doet hij het niet. Verder rijdt hij ineens op andere honden (ik hoop dus niet op zijn broers...:roll:), ik trek hem er iedere keer af. Hij kan ook erg onderdanig doen, er is geen touw aan vast te knopen. Enne...die bananen krijgen we er ook maar zo af en toe met succes uit...:D.

Zou het nog goedkomen met mijn Griezel...? :lol:

Verder heb ik er wel zin in hoor... 8)
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

S.Breijer schreef:Oh, fijn dat je het even laat weten...ben benieuwd!
Heeft ineens het opspringen tegen andere mensen uitgevonden, doet dit bij bepaalde mensen, die het gedrag nog belonen ook. Bij ons doet hij het niet. Verder rijdt hij ineens op andere honden (ik hoop dus niet op zijn broers...:roll:), ik trek hem er iedere keer af. Hij kan ook erg onderdanig doen, er is geen touw aan vast te knopen. Enne...die bananen krijgen we er ook maar zo af en toe met succes uit...:D.

ze lopen wel lekker gelijk jullie jongens. Chester vond maupie vandaag ook heel interessant :)
:bruinkopje: Pom (5-12-2012)
:zwartkopje: Karel (17-1-2015)
kristies
Speurneus
Speurneus

Chester heeft het rijden vandaag ook ontdekt... OP Maupie :shock:
Lekker rustig wandelen was dat dus samen :? Gelukkig had hij het na een tijdje weer vergeten :)
Tja soms zijn het inderdaad monsters :evil: ik dacht dat de pubertijd ver over was.... maar misschien beginnen ze nu juist :twisted:

Sterkte Sandra ........ :bloem:
kristies
Speurneus
Speurneus

sbientje schreef:

ze lopen wel lekker gelijk jullie jongens. Chester vond maupie vandaag ook heel interessant :)
:D ook weer thuis :lol:
Marieke
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marieke »

sorry hoor, ik lees stiekem iedere keer mee, vind het zo leuk:) om de vorderingen en veranderingen te lezen.....
Groetjes Marieke en een pootje van Quincy en Noortje

:blondpootje: Quincy
:zwartpootje: Noortje
kristies
Speurneus
Speurneus

Marieke schreef:sorry hoor, ik lees stiekem iedere keer mee, vind het zo leuk:) om de vorderingen en veranderingen te lezen.....
Vind het alleen maar grappig om te horen dat mensen ons gezwets leuk vinden :lol: :wink:
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

kristies schreef:

Chester heeft het rijden vandaag ook ontdekt... OP Maupie :shock:
Lekker rustig wandelen was dat dus samen :? Gelukkig had hij het na een tijdje weer vergeten :)
Tja soms zijn het inderdaad monsters :evil: ik dacht dat de pubertijd ver over was.... maar misschien beginnen ze nu juist :twisted:

Sterkte Sandra ........ :bloem:
ach, hij is er niet opgesprongen toch :) ik hoop (voor jou en ook voor mijzelf) dat ze toch nog erg lekker ruikt ofzo. Anders is het zo lastig samen wandelen en dat vindik juist altijd zo leuk! Nou ja, ik zal volgende keer sprayen en kijken hoe het dan gaat :P

trouwens, ik vind het ook altijd leuk meelezen hier ja :)
:bruinkopje: Pom (5-12-2012)
:zwartkopje: Karel (17-1-2015)
Marieke
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marieke »

kristies schreef:
Marieke schreef:sorry hoor, ik lees stiekem iedere keer mee, vind het zo leuk:) om de vorderingen en veranderingen te lezen.....
Vind het alleen maar grappig om te horen dat mensen ons gezwets leuk vinden :lol: :wink:
Gelukkig, dan blijf ik de avonturen en verhalen van de knappe broers volgen (anders had ik dat ook gedaan hoor..... :lol: :D :lol: :D )
Groetjes Marieke en een pootje van Quincy en Noortje

:blondpootje: Quincy
:zwartpootje: Noortje
miran&joost

Hoe meer zielen, hoe meer vreugd Marieke!

Oh enne Sandra, ik denk dat Finn een echte vent aan het worden is. :D ruilen? :lol:
Enzo rijdt op een teefje hier in de buurt (een blondje)

Hij is bij teefjes uit een spel ook echt niet meer mee te krijgen.... :evil:
Bij reuen komt ie meestal wel...de rat :D

Zo, de kerstboom ligt buiten met zijn inmiddels treurwilg twijgjes :D
Nu kunnen we Enzo zijn benchdeur weer open laten staan als we weg moeten.
Kunnen we weer gaan uitbreiden hoop ik!
Eigenlijk wil ik zsm van die bench af :oops: maar ik heb hem nog best vaak nodig...
Vooral als er visite is met (kleine) kinderen of mensen die bang zijn van Enzo.
We zullen wel zien...

Het valt me trouwens op dat Enzo zich beter gedraagt qua puberen.
op het moment dan he :D
Hij is ook liever naar mij toe, ik kan weer gewoon met hem spelen zonder hij er een machtspel van maakt, en hij luistert best goed buiten!

Ik zal er maar van genieten denk ik..moet zeggen dat er de hele maand al iemand thuis is en dat scheelt een hele hoop in zijn gedrag hoor.
Scheelt een hoop ge-bank-spring s'avonds :D

Onze heerlijke (stink) druif :braaf:
Miranda
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door S.Breijer »

Stiekem blij te horen dat Chester ook plannen had :oops:... Vind dat rijden zo stom! Doe gewoon normaal, macho'tje...:D

Soms zijn er hondenbaasjes die leuk staan te lachen wanneer hun hond op de mijne rijdt. Dat vind ik helemaal stom. Wat doen jullie wanneer jullie mannen rijden? Ik waarschuw Finn, luistert hij niet dan trek ik hem er af. Dan kijk ik even of hij het vervolgens laat en zo niet, dan lopen we gewoon verder. Ik moet zeggen dat het de laatste tijd steeds beter gaat. Gelukkig wordt hij steeds vaker afgesnauwd.
Volgens veel baasjes wordt Finn nog als jonge hond gezien, waardoor hij niet zo snel gecorrigeerd wordt door andere honden. Hij is ook nog best jong natuurlijk...
miran&joost

Dat ligt er een betje aan,
Als Enzo en ik aan de maas zijn en zijn GROTE vriendin is er ook dan lijn ik hem aan omdat hij gewoon niet te stoppen is :evil:

Toevallig probeerde hij vanmiddag op mij te rijden :shock: :evil: :evil: nou toen heb ik hem eens even laten weten dat dat niet mag :x
Hij schok er zo van dat de zin meteen over was :D
Hij heeft dat maanden niet meer gedaan, maar Enzo heeft de "leuke"eigenschap zijn habits te blijven herhalen en oude gewoonten weer op te pakken zeg maar :cry:

Ik vindt dat rijden ook echt verschrikkelijk :orange1:
Had ik maar voor een teef gekozen :D
Miranda
Plaats reactie