John P. schreef:Morgen heerlijk verse riblappen van de C1000
Eigenlijk krijgen de honden veel beter te eten dan ikzelf [/img]
Hier ook morgen die riblappen...
groetjes Kim , pootje van Mexx, Bear en JC
Charlie (v.d. Leeda) ( † 24-12-2007, voor altijd in ons hart) 31-3-1994 Mexx ( Tresor du taillis madame x Shallow bay v. Janslust )22-03-2007 Bear ( FAIR-COURT Play It Again )12-03-2009 JC ( Jill's Summer Breeze of Sir Geof ) 2-9-2013
Bowie schreef:Hier ligt voor morgen een kippetje te ontdooien.
Jammer genoeg heeft de dekamarkt de prijs van de kippetjes omhoog gegooit, maar duur is het nog niet.
Bowie schreef:Hier ligt voor morgen een kippetje te ontdooien.
Jammer genoeg heeft de dekamarkt de prijs van de kippetjes omhoog gegooit, maar duur is het nog niet.
Voor vandaag hertensnijdsels en 2 wilde duivenkoppies+nek incl. veertjes en een restje gekookte spinazie van gister. Heb ook nog wat stukjes kokos fijngekauwd en vervolgens in haar bak getuft...geen geintje....
En vervolgens een farmfood rawhide kluif.
Voor morgen heb ik al een restje biologisch rundergehakt in d'r Kong gepropt en vervolgens 't geheel in de vriezer met daarnaast biologisch rund/lamsvlees spiervlees en orgaansnijdsels, 3 eendagskuikentjes, eitje en een muis.
Groetjes: Mariëlle & Yari
~ Wie achter de kudde aanloopt loopt altijd door de stront ~
yari schreef:Voor vandaag hertensnijdsels en 2 wilde duivenkoppies+nek incl. veertjes en een restje gekookte spinazie van gister. Heb ook nog wat stukjes kokos fijngekauwd en vervolgens in haar bak getuft...geen geintje....
Voor morgen heb ik al een restje biologisch rundergehakt in d'r Kong gepropt en vervolgens 't geheel in de vriezer met daarnaast biologisch rund/lamsvlees spiervlees en orgaansnijdsels, 3 eendagskuikentjes, eitje en een muis.
Dat ziet er fantastisch uit zeg ....
Overigens krijgt CJtje morgen nog wat yogurt en dan voor de rest van de dag voor het eerst nuchter .
yari schreef:Voor vandaag hertensnijdsels en 2 wilde duivenkoppies+nek incl. veertjes en een restje gekookte spinazie van gister. Heb ook nog wat stukjes kokos fijngekauwd en vervolgens in haar bak getuft...geen geintje....
VOlgens mij krijgt jouw restaturant binnenkort een Michelin ster
Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017 Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012 Cooper; Rembrandt 18-6-2008
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
VOlgens mij krijgt jouw restaturant binnenkort een Michelin ster
restaurant
Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017 Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012 Cooper; Rembrandt 18-6-2008
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)