Bedankt voor de tip Miranda! Wie weet de gouden tip...
Bij mij is het probleem gewoon dat ik zo graag alles wil, en zo goed mogelijk als het kan, maar dat het me niet (altijd) lukt...
De verklaring gooi ik nou niet zo open en bloot op het forum, maar komt wellicht nog eens ter sprake.
Finn helpt mij in ieder geval wel enorm om dingen te doen die voor mij erg moeilijk zijn. Zo sleept hij mij toch de drempel van de voordeur over en door hem heb ik contact met andere hondenbaasjes. Kortom; Finn heeft vele deuren voor me geopend en ik wil hem voor geen goud (na ja, een berg goud is best leuk

) meer kwijt!!
Toch denk ik dat ik, deels doordat Finn mijn eerste hond is, er niet alles uit kan halen en haal wat er in zit. Finn is heel slim en een ervaren iemand zou er zoveel meer uit kunnen halen. Het jammere is dat ik nu steeds meer dingen ga leren, die ik eigenlijk al had willen weten vooraf. Ik had het hier pas nog met iemand over, die precies hetzelfde zei.
Met cursus ook, mij lukt het niet goed in zo'n groep en Finn pakt het daarom ook anders op. (We zijn nu bezig voor 'privéles'

, voor de nodige hulp i.p.v. cursus.) Maar goed, ik kan vast nog wel het een en ander aanscherpen en aanleren.... En bij zijn opvolger doe ik het gewoon meteen goed

!! (Maar dan ga ik wel erg ver de toekomst in....hoop ik. Ik wil meneer Finn voorlopig nog heel dicht bij me hebben

)
zoooo.....ik kon mijn vingers weer niet stil houden hoor. Das ook een afwijking, dat digitale gekweb van me
Hoe staat het met Enzo??
Fijne avond iedereen!
(Nog steeds niets over de terugkomdag gehoord....ben toch wel niewsgierig naar jullie mannen!)