Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
miran&joost

Ongelezen bericht door miran&joost »

oh ja, bedankt voor jullie beterschaps wensen :)

Miranda
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

En heeft de stijgende lijn doorgezet bij Enzo ??

Chester heeft iets nieuws bedacht; Piepen !! :x Geen idee waarom.. aandacht, hormonen :???: Ik houd het maar even op het laatste .. meneer heeft zoiezo erg last van zijn hormomen de laatste weken. Dus hopelijk is dat het.. :?
Verder is ie kei-vrolijk en actief.. dus ziek is hij niet geloof ik.. 8) maarre het is ook niet echt gezellig :evil: Gelukkig ( nog :roll: ) niet heel de dag.. :wink:

Zijn de broers ook pieperts.. ??
miran&joost

kristies schreef:En heeft de stijgende lijn doorgezet bij Enzo ??

Chester heeft iets nieuws bedacht; Piepen !! :x Geen idee waarom.. aandacht, hormonen :???: Ik houd het maar even op het laatste .. meneer heeft zoiezo erg last van zijn hormomen de laatste weken. Dus hopelijk is dat het.. :?
Verder is ie kei-vrolijk en actief.. dus ziek is hij niet geloof ik.. 8) maarre het is ook niet echt gezellig :evil: Gelukkig ( nog :roll: ) niet heel de dag.. :wink:

Zijn de broers ook pieperts.. ??
Hij eet in ieder geval weer redelijk normaal (moeten het wel even door de staafmixer halen zodat de brokjes iets kleiner worden....).
Ook zijn streken komen weer terug :twisted:

Meestal is er wel een reden voor het piepen bij Enzo (speeltje onder de bank geschoven, hij hoort de wekker boven en ik kom niet snel genoeg naar beneden naar meneer zijn zin, enz. enz.)

Soms hebben we ook wel eens dat hij piept en we het echt niet kunnen achterhalen, maar dat gebeurt maar zelden.

groeten,

Joost
kristies
Speurneus
Speurneus

och wat ben je toch een schat.. !! :braaf: Leuke foto`s !
En wat een gaaf ding :shock:

dat ruggelen is errrugg herkenbaar.. 8) ( en die bananenboom ook :roll: )
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door S.Breijer »

Hé, leuk, weer eens wat foto's van Enzo! :D

Hij ziet er goed uit! Mooie gespierde dijen zeg 8)

Enne....ruggelen??? :???: :lol: Geweldig woord :D :D
kristies
Speurneus
Speurneus

Noouuuuuuuuuuuuuuuuu weten jullie nog.. dat hele positieve bericht een paar weken terug na de training... NOU dat kan ook anders... :twisted: Vanavond was het een regelrechte ramp ( en niet alleen omdat ik tot op mijn onderbroek klets en klets nat geregent ben :x )
Chester vond het ook te nat en ging vooral niet liggen en als hij al ging liggen was zijn reactie op blijf; :lekkerpuh: bekijk het vrouwtje ... ga zelf lekker op het veld liggen.. ik gaaaaa rennenn.... :lol2:
Verder war er ook nog een leuke oefening dat er allemaal balletjes ( :twisted: ) en dummies in een kring lagen en 1 voor 1 mochten de hondjes apporteren en degene die binnen een minuut de meeste naar baasje/ baasinnetje bracht had gewonnen... ik dacht dat kan die wel.. :eusawhistle: nou dat had ik verkeerd gedacht.. :twisted: eerst heeft hij toen de rest aan de beurt was heel mijn arm uit de kom getrokken .. en toen mocht hij eindelijk en was hij zoooo overprikkelt dat hij als een gek tussen de balletjes en dummies is gaan zitten piepen.. :dom: uiteindelijk bracht hij er twee... :cry:
ooohh en had ik al vertelt dat ik klets-nat was..

:hamer:
Leuk was het weer... :kopstoot:
kristies
Speurneus
Speurneus

oooo jaaaaa en toen het baasje de tweede helft mocht.. :twisted: is ie van ellende 10 minuuten voor einde van het veld gelopen :oops2:
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

maupie kan dat ook niet, die kan niet overschakelen. die brengt er 1 en dan blijft ze om me heen springen zo van: ja, gooi m maar weer!
:bruinkopje: Pom (5-12-2012)
:zwartkopje: Karel (17-1-2015)
miran&joost

kristies schreef:oooo jaaaaa en toen het baasje de tweede helft mocht.. :twisted: is ie van ellende 10 minuuten voor einde van het veld gelopen :oops2:
:blij: :blij:
miran&joost

Moet ik trouwens nog even vermelden dat (omdat Enzo eerst ziek was en wij niet het risico wilden lopen dat hij ging overgeven in de bench en er dan nog in moest liggen) wij tegenwoordig de bench ook overdag gewoon open laten !!!!!

Hij doet het heel goed ! Nog niks gesloopt (alleen gaat hij regelmatig even op de bank liggen......... , maar ja kleedje er over en hoppa !!! )

Dit hebben we dus heel vorige week gedaan ( tot een maximum van zelfs 5 uur !!! ) , heel de week goed gegaan !!!

Ben zo trots op mijn ventje !!!!

groeten,

Joost
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door S.Breijer »

:applaus: :support: :feest5:

Goedzo Enzo!!! :wohoo:

Enne, dat bankhangen? Dat moeten ze voor nu maar even door de vingers zijn. Je bent tenminste sloopproof...

Ik zou het zelf ook doen hoor, huppa op die bank :twisted:
miran&joost

S.Breijer schreef::applaus: :support: :feest5:

Goedzo Enzo!!! :wohoo:

Enne, dat bankhangen? Dat moeten ze voor nu maar even door de vingers zijn. Je bent tenminste sloopproof...

Ik zou het zelf ook doen hoor, huppa op die bank :twisted:
Hij heeft een "vast" hoekje waar hij gaat liggen, dus leggen we daar maar een kleedje neer...........
kristies
Speurneus
Speurneus

:applaus: goed zoooo Enzooooo !! :orange10:
Wij laten de bench nu ook halve dagen open vaak en soms een nacht. Dat gaat goed, alleen ligt meneer als we thuis komen of naar beneden komen negen van de tien keer in de bench te slapen :? de drol :verliefd1:
miran&joost

kristies schreef::applaus: goed zoooo Enzooooo !! :orange10:
Wij laten de bench nu ook halve dagen open vaak en soms een nacht. Dat gaat goed, alleen ligt meneer als we thuis komen of naar beneden komen negen van de tien keer in de bench te slapen :? de drol :verliefd1:
Wat een lekker goedzakkie is het ook zeg !
kristies
Speurneus
Speurneus

Hoe is het met de broers ??? Wij zijn vandaag ondanks de regen naar het bos gegaan.. :banaan: we waren allemaal flink nat :roll: maar het was heerlijk rustig in het bos.
En vrouwtje had de camera een keertje in haar tas vanwege de regen i.p.v. er steeds mee te zwaaiien :) en we kwamen een kei leuke 12 weken oude pup tegen waar het vrouwtje helemaal verliefd op werd.. :x dus heb ik om haar te straffen het vrouwtje omver gesprongen in de modder.. :evil: zal ze leren.. :twisted:
Overigens was het maar een rare pup.. bijna even groot als mij.. heel wollig lang zwart haar ... supper zacht zegt het vrouwtje ( :roll: ) Volgens het baasje van die pup zou hij later als hij groot was zeker 40 kilo gaan wegen :shock: nu was hij er ``nogmaar`` 25 ... dat is bijna even veel als mij :? en hij was 12 Weken 8) vrouwtje heeft gelukkig vergeten te vragen welk ras het was, want haar blik kennende had ik anders best kans op gezinsuitbreiding binnekort.. :kopstoot: maarrrrr baasje zegt dat het niet zal gebeuren.. :)
Die katten zijn al lastig zat.. :regels: hier.. moet niet denken aan zo`n wollige sukkel erbij.. :?

pootje van Chester :spierbal:
Plaats reactie