je gaat goed hoor meid!
Je moet er alleen bij de lesjes goed opletten dat je instellingen van bv de fotolijst hetzelfde staat als in het voorbeeld in de les, dus de vinkjes op dezelfde plaats.
Lekker oefenen dan komt dat vanzelf allemaal wel

Wacht maar........als je eenmaal aan het freubelen bent met PSP ben je én verslaafd aan je nieuwe camera én verslaafd aan PSPrimanime schreef:Ik ontdek deze topic zojuist. Ik ben nu éénmaal niet zo'n freubelaarBen sinds gister in het bezit van een nieuwe 2e hands Canon EOS350 met alles erop en eraan. Eerst de camera leren kennen en dan ga ik zeker aan de slag met je aanwijzingen
De tekst die tussen staat, heb ik gekopieerd en vervolgens geplakt in een nieuwe internetpagina... Als je dat doet kom je op een pagina waar jouw plaatje wordt weergegeven. Klik dan met rechts op de afbeelding en vervolgens op eigenschappen.astrid schilder schreef:He wat goed van je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hoe kan dat nou?????????????????????
ik begrijp er werkelijk weer helemaal niets van.![]()
![]()
Ik liep vast. Moest mijn banner 'in elkaar gaan zetten' foto-achtergrond en fotolijstje. En dat lukte nietAnca schreef:ik begrijp eigenlijk niet wat je bedoelt. Liep jij vast of liep psp vast?Dinie schreef:Vanmiddag een tube gemaakt en toen een banner willen maken. Helaas toen ik bijna klaar was, lukte het niet verder meer.![]()
Was bij 7 les 2.