Stamboomlijnen

Plaats hier alles wat te maken heeft met Labrador stambomen en lijnen.
vesta
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door vesta »

Trendmaker's Tycoon Trendmaker's Mugwump Beechcroft's Royal Standard
Guideline Manuscript
Trendmaker's Traffic Jam Smart Fellow's Order
Blondella Balanced Shades
Onyx v.d. Romi's Hoeve Kamp. Mallorn's Topgallant Bubbling Churchill
Mallorn Opium
Fogel Hlara Lykkefund Lejie Lady's Man
Fogel Hlara Angel Darling

Stamboom van onze Sara.

Wil
Afbeelding
vesta
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Contacteer:

Kamp.Guideline's With A Will Fieldvalley's Fabianco Lundsidens Alex
Fieldvalley's Alina Mertoun
Winnie's Copie It Right Guideline's Copyright
Novacroft Madeleine
Vesta Sara van de Romi's Hoeve Trendmaker's Tycoon Trendmaker's Mugwump
Trendmaker's Traffic Jam
Onyx van de Romi's Hoeve Kamp.Mallorn's Topgallant
Fogel Hlara Lykkefund

Stamboom van onze Noa.

Wil
Afbeelding
vesta
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Contacteer:

Can CH Tormentil News Flash Sh..Ch.Byrnebank Clearly JH Rocheby Sailing By
Lindall Hannah Brown
Can CH Tormentils Candy Kisses Can.Ch.Toplicht Sultan's Honey-Moonraker CD
Can.Ch.Tormentil's Mystic
Noa Kamp.Guideline's With A Will Fieldvalley's Fabianco
Winnie's Copie It Right
Vesta Sara van de Romi's Hoeve Trendmaker's Tycoon
Onyx van de Romi's Hoeve

Stamboom van onze Britt.

en dan nu maar afwachten of zij ook familie hebben hier.

Wil
Afbeelding
jeannette

Ongelezen bericht door jeannette »

Ik kreeg net de stamboom van Mexx in de bus dus zet hem meteen maar hier neer.

Stamboom naam: Urasca :shock:

stamboom langs vaders kant
vader : Fogel Hlara First Night
grootvader : Rocksteady Mad Max
grootmoeder : Fogel Hlara Royal Ramance
overgrootvader langs grootvaderskant : Gentle Gilbert's Benjamin
overgrootmoeder langs grootvaderskant : Rocksteady Joyride
overgrootvader langs grootmoederskant : Danalbain Shadow
overgrootmoeder langs grootmoederskant : Fogel Hlara Guinevere

stamboom langs moeders kant
moeder : Monza
grootvader : Matisse v.h. Notenbos
grootmoeder : Amber
overgrootvader langs grootvaderskant : Donalbain Suede
overgrootmoeder langs grootvaderskant : Mabell v.h. Notenbos
overgrootvader langs grootmoederskant : Charly v. Janslust
overgrootmoeder langs grootmoederskant : Sandra v.d. Witte Hoeve's Hof
Xanthos

Ongelezen bericht door Xanthos »

Xanthos schreef:Een aantal zijn bekende namen, maar de boxenbergjes kan ik niet terug vinden ergens...zijn er mensen die ze wel kennen?
:oops: :oops: :oops:
ik heb ze gevonden
:oops: :oops: :oops:
en wat een geluk heb ik gehad met Yente!
Wat een vreselijke verhalen hoor je toch...
venco

Ongelezen bericht door venco »

Xanthos schreef:Een aantal zijn bekende namen, maar de boxenbergjes kan ik niet terug vinden ergens...zijn er mensen die ze wel kennen?
Tja, ze noemen hem 'de schrik van Someren'.... een vermeerderaar. Heeft ontelbaar veel rassen liggen. Google maar eens op 'de schrik van someren' of 'boxenberg'. Dan kom je op een ellendige site uit van opgelicht...met verhalen van gedupeerden.
Ik ken iemand die er een blauwe duitse dog van heeft. Een brok ellende.
Heb jij wel mazzel gehad met je lieve troela ja :) maar je hebt ze toch niet daar vandaan gehaald of wel? Dat scheelt namelijk al aanzienlijk :wink:
maai
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door maai »

venco schreef:
Tja, ze noemen hem 'de schrik van Someren'.... een vermeerderaar. Heeft ontelbaar veel rassen liggen. Google maar eens op 'de schrik van someren' of 'boxenberg'. Dan kom je op een ellendige site uit van opgelicht...met verhalen van gedupeerden.
Heb jij wel mazzel gehad met je lieve troela ja :) maar je hebt ze toch niet daar vandaan gehaald of wel? Dat scheelt namelijk al aanzienlijk :wink:
:shock: Zo dichtbij en ik had er nog nooit van gehoord. Heb net gegoogled en wat je dan tegenkomt, verschrikkelijk! :cry:
Xanthos

Ongelezen bericht door Xanthos »

venco schreef:
Nee, klopt. Yente komt bij een "fokker" van de Veluwe vandaan...
Maar eigenlijk zou ik puur voor de "weet" wel haar heupen en ellebogen moeten laten fotograferen. Gelukkig heeft ze tot nu toe nooit gemankt of zo, dus daar ben ik al lang blij om. Maar ja, los van fysieke gezondheid, bestaat er ook nog zoiets als geestelijke gezondheid...en dat is veel moeilijker in kaart te brengen, helaas. En ik kan me voorstellen dat bij de honden daarvandaan dat ook een heel groot probleem is.
Maar goed, de bruine donderkop doet het goed en dat is voor mij het belangrijkste!
venco

maai schreef: :shock: Zo dichtbij en ik had er nog nooit van gehoord. Heb net gegoogled en wat je dan tegenkomt, verschrikkelijk! :cry:
Raar he? En dan vraag je je af hoe komen mensen toch bij hem terecht zeg!
Maareh...lees jij het Eindhovens dagblad niet? Het heeft er echt vol mee gestaan, het ene ongelofelijke verhaal na het andere.... :cry:
venco

Xanthos schreef:Maar eigenlijk zou ik puur voor de "weet" wel haar heupen en ellebogen moeten laten fotograferen. Gelukkig heeft ze tot nu toe nooit gemankt of zo, dus daar ben ik al lang blij om. Maar ja, los van fysieke gezondheid, bestaat er ook nog zoiets als geestelijke gezondheid...en dat is veel moeilijker in kaart te brengen, helaas.
Ach wat zou je ermee opschieten? Ik ken honden met goede heupen die slecht lopen en er zijn er ook genoeg met slechte(re) heupen die goed lopen. Een hond is meer dan alleen maar heupen en ellebogen. Bespiering is ook belangrijk om het zaakje bij elkaar te houden, om het maar even zo te zeggen. En het allerbelangrijkste aan een hond vind ik nog altijd een leuk en stabiel karakter, en die komen dáár in elk geval niet vandaan.
Als jou meis het goed doet zou ik mijn centen lekker in mijn zak houden :wink:
maai
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door maai »

venco schreef:
maai schreef: :shock: Zo dichtbij en ik had er nog nooit van gehoord. Heb net gegoogled en wat je dan tegenkomt, verschrikkelijk! :cry:
Raar he? En dan vraag je je af hoe komen mensen toch bij hem terecht zeg!
Maareh...lees jij het Eindhovens dagblad niet? Het heeft er echt vol mee gestaan, het ene ongelofelijke verhaal na het andere.... :cry:
Nee we hebben geen krant 8) Maar wel erg en zo dichtbij :evil:
Elly H
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Elly H »

En hij gaat maar door.... er worden weer veel puppen aangeboden :???:
Wat best wel een probleem is als je daar gaat kijken en je ziet puppen in erbarmelijke toestand dan koop je ze toch omdat het zo zielig is en je ze daar niet achter wilt laten.... Maar zo blijft hij maar doorgaan natuurlijk :cry:
Afbeelding

:bruinpootje: Jessy 10-07-2002 / 22-04-2017
:bruinpootje: Bowie 31-12-2004 / 23-01-2017
venco

Elly H schreef:Wat best wel een probleem is als je daar gaat kijken en je ziet puppen in erbarmelijke toestand dan koop je ze toch omdat het zo zielig is
Het is ook zielig maar ik vind het wel heel erg kortzichtig van mensen om daar evengoed een pup te kopen. Ik kan me niet voorstellen dat echte liefhebbers daar kopen, maar wel mensen die voor een dubbeltje op de eerste rij willen ziten. En die komen van alle kanten bedrogen uit. Ik zou er zelfs mijn vingers niet aan branden in elk geval.....
Elly H
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Elly H »

venco schreef:
Elly H schreef:Wat best wel een probleem is als je daar gaat kijken en je ziet puppen in erbarmelijke toestand dan koop je ze toch omdat het zo zielig is
Het is ook zielig maar ik vind het wel heel erg kortzichtig van mensen om daar evengoed een pup te kopen. Ik kan me niet voorstellen dat echte liefhebbers daar kopen, maar wel mensen die voor een dubbeltje op de eerste rij willen ziten. En die komen van alle kanten bedrogen uit. Ik zou er zelfs mijn vingers niet aan branden in elk geval.....
Ik kan me voorstellen dat mensen die voor de eerste keer een pup kopen niet zo op de hoogte zijn en bij zo'n adres terecht kunnen komen.
Je moet dan heel sterk in je schoenen staan om een pup achter te laten als je ziet in wat voor omstandigheden ze daar zitten.
Ik weet heel goed dat je alleen die ene pup helpt als je hem meeneemt en niet al die anderen die nog zullen volgen, maar ik kan er wel begrip voor opbrengen.
Jammer dat het wettelijk niet beter geregeld is en dat er geen betere controle is. :(
Afbeelding

:bruinpootje: Jessy 10-07-2002 / 22-04-2017
:bruinpootje: Bowie 31-12-2004 / 23-01-2017
venco

De stamboom van ons Guusje is binnen!

1. joseph
2. irus v janslust
3. miodyca sunny sunday
4. janske v't laarbroek
5. jimmy v janslust
6. ika v janslust
7. fairywood's romeo
8. miodyca polaire
9. haddock enjoyable v't foerhuus
10. floor
11. master of chocolat du taillis madame
12. elles v kanslust
13. kas v janslust
14. irma

ken d'r heel veel niet van, iemand wel???
Plaats reactie