Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

Hoe zit het trouwens bij jullie met de bench nu ?? Chester is er behalve s`nachts en na zijn eten een uurtje volledig uit. :)
Van de week wel zijn eerste sloopactie :shock: hij zat me kwispelent bij de achterdeur op te wachten met een cd in zijn bekkie !! :? cd hoesje in 100 stukjes verspreidt over de huiskamer...

ach ja... moeten we maar beter opruimen :roll:
miran&joost

Ongelezen bericht door miran&joost »

kristies schreef:Hoe zit het trouwens bij jullie met de bench nu ?? Chester is er behalve s`nachts en na zijn eten een uurtje volledig uit. :)
Van de week wel zijn eerste sloopactie :shock: hij zat me kwispelent bij de achterdeur op te wachten met een cd in zijn bekkie !! :? cd hoesje in 100 stukjes verspreidt over de huiskamer...

ach ja... moeten we maar beter opruimen :roll:
:blij:
Hier staat hij er nog wel, maar Enzo kan er overdag en 's nachts gewoon uit, omdat het deurtje open staat. Gaat eigenlijk hardstikke goed !! Wordt hier alleen nog gebruikt in geval van visite. Hebben hem geleerd dat als de deurbel gaat, hij dan in de bench moet. Visite binnen laten, rustig gaan zitten en na een tijdje (als hij weer wat gekalmeerd is) mag hij de visite komen begroeten.

Ga weer snel werken........
Maak me wel een beetje zorgen ............
Enzo is nml. vanochtend aangereden (lijkt niet zo ernstig, maar wel heeeeel erg geschrokken....)
Miran zal het verhaal straks wel vertellen....

groeten,

Joost
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door S.Breijer »

Hè, dat klinkt niet fijn!!!
kristies
Speurneus
Speurneus

:shock: klinkt helemaal niet fijn... :( Hopelijk is alles goed met Miranda en Enzo.. :groteknuffel:
miran&joost

Zo, ik ben weer thuis bij mijn manneke.
vanmorgen ging ik met enzo wandelen, en hij is dan meestal los.
Hij krijgt het in zijn bol ofzo, en neemt een spurt naar de straat.
Ik zie het gebeuren....er komt een auto aan, en voor ik het besefte kwam die auto al slippend tot stilstand en hoorde ik een klap :shock: :? :eeeks:
ik hoorde Enzo niet janken...
Ik dacht what the f*ck hij is dood, hij is dood hij is dood!

Nou, janken als een klein kind en ik durfde eigenlijk niet maar ben ernaartoe gerent.

Ik keek onder de auto, en zag mijn poek nergens.
Het meisje dat in de auto zat was ook over haar toeren, (maar dat zag ik niet)
Ik wilde Enzo vinden, al huilend heb ik hem geroepen en geroepen :cry2:

Uiteindelijk zei een andere mevr (die ook met haar hond aan het wandelen was) ik zie hem!
En daar stond Enzo helemaal naar het einde van de straat gerent, van schrik natuurlijk :(
ik riep hem en hij kwam naar me toe..maar hij durfde niet zo goed, (maakte van die zware blaffen naar de auto)

uiteindelijk kwam ie toch...ooooh wat was ik blij dat hij nog liep!!
Enzo is erg geschrokken en bibberde wat, maar verder kon ik niets ontdekken, hij liep goed.
Welliswaar met de riem in zijn bek om me zo snel mogelijk aar huis te begeleiden :(

We zijn door de schrik helemaal vergeten naar de auto van het meisje te kijken :oops:
Vanmiddag zag Joost een rooster liggen :oops: :oops:

Nou wij dropen af naar huis, ik met mijn poekie en allebei de bibbers...
Ik heb zo normaal mogelijk gedaan en wilde nog met hem over de desbetreffende weg lopen.
Maar Enzo wilde aleen maar naar huis met zijn staart laag en oortjes in de nek :cry:

Ooooohhhwwww je kunt me echt :orange7: wegdragen...
Dit is ECHT schrikken hoor!
nou zag ik net dat Enzo een klein wondje op zijn li achterpoot heeft, en hij draait zijn poot wat raar weg.
Ik neem geen risico, en heb de dierenarts gebeld :oops: laat hem maar even helemaal nakijken.

Mijn poekje mijn poekje wat was ik bang dat ik je kwijt was :cry2:
Nu, wat een verhaal he... :(

Heel de ochtend als kip zonder kop gewerkt :oops:
....moest het ff kwijt, dit lucht wat op...

Ik doe Enzo nooooiiiiit meer los daar!
Miranda
Laatst gewijzigd door miran&joost op 05 feb 2008, 16:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Esmeralda
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Esmeralda »

Zo dat is zeker schrikken... :shock: :( Goddank niks ernstigs aan de hand, en stond hij alweer aan het einde van de weg op je te wachten..

Sterkte bij de DA! En kom maar even lekker bij van de schrik samen met Enzo..

:groteknuffel:
Groetjes van Esmeralda & een poot van Senna
Dushi
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Dushi »

Meid, wat zal jij geschrokken zijn! En die vrouw in de auto ook! Goed dat je een afspraak met de dierenarts hebt gemaakt want ondanks dat er aan de buitenkant niets te zien is kan er wel schade aan de binnenkant zijn. Laat je het even weten als je geweest bent?? En nu Enzo maar lekker vertroetelen zodat hij snel zijn angst weer te boven is! Dikke knuffel!!
Groetjes van Monique

Maylo ♂ (Flower Child's Born on Easter Monday) 09-04-2007
kristies
Speurneus
Speurneus

jeetje Miranda !! wat een verhaal.. ik zit hier zelfs met hartkloppingen van je verhaal... kan me helemaal voorstellen dat je er niet goed van bent.. :shock: oo man je moet er toch niet aan denken... gelukkig is het ``goed`` afgelopen..
Wat zei de dierenarts ??
Marieke
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marieke »

pfff jij zult geschrokken zijn!! heel bergijpelijK!!! succes bij de DA
Groetjes Marieke en een pootje van Quincy en Noortje

:blondpootje: Quincy
:zwartpootje: Noortje
miran&joost

Bedankt voor jullie lieve woorden :)

We zijn inmiddels bij de dierenarts geweest.
Niets ernstigs gelukkig, dachten we al wel maar nu hebben we gewoon meer zekerheid van een deskundige.
het wondje op zijn achterpoot moeten we schoonmaken en met zalf insmeren.
Het manken kan morgen erger zijn zei de dierenarts, ivm spierpijn.
Maar als het binnen een paar dagen niet beter gaat moeten we terug.

Wij zijn gerustgesteld :)
Enzo heeft wel weer genoeg stress gehad vandaag (hij is ook bang bij de dierenkliniek)
Straks krijgt ie een lekker botje, de lieverd.

Joost is nu het auto onderdeel (rooster) naar het meisje terugbrengen en kijken of er meer schade is :?

Ik probeer me niet schuldig te voelen :( ik ben wel verantwoordelijk voor mijn poek...ga nu extra op hem letten :wink:

Wij gaan met de pootjes/beentjes omhoog :)
En joost haalt nog ff chips :oops: das voor de schrik :lol:

Miranda
Dushi
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Dushi »

Fijn te horen dat er niets ernstigs met Enzo is gebeurd. En inderdaad zal hij wel last krijgen van spierpijn. Jij hoeft je niet schuldig te voelen. Het overkomt ons allemaal wel eens dat er iets gebeurd met de hond waarvan je achteraf denkt, dat had ik anders moeten/kunnen doen. Geniet lekker van je chips :D en geef Enzo maar een hele dikke knuffel en een grote kluif zodat jullie beiden de schrik te boven kunnen komen!

Hopelijk is het meisje van de auto ook gekalmeerd....
Groetjes van Monique

Maylo ♂ (Flower Child's Born on Easter Monday) 09-04-2007
kristies
Speurneus
Speurneus

gelukkig zeg !! Hopelijk lukt het de schrik een beetje te boven te komen vanavond ! :groteknuffel: voor jullie allemaal !!

Ga nu gauw weer verder met mijn werk.. :oops:
shadow2005
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door shadow2005 »

Sjeeeeeezus .. wat moet jij geschrokken zijn zeg :( :groteknuffel: voor de schrik ... enne sterkte met Enzo hoor , die zal morgen best wel last hebben ja :(
Groetjes Chantal en een poot van Shadow :blondpootje:
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door S.Breijer »

He gets, schrik er zelf ook wel van hoor! Wat een verhaal! Kan me voorstellen hoe jullie je gevoeld moeten hebben... Zoiets hoop je nooit mee te maken. Hopelijk zijn jullie de schrik snel weer te boven en nog belangrijker: gelukkig heeft Enzo er lichamelijk niets ernstigs aan over gehouden. Spierpijn is natuurlijk heel vervelend, het wondje ook, maar gelukkig heelt dat allemaal wel weer. Hopelijk is Enzo het voorval ook snel weer vergeten. Arm manneke...

Sterkte voor jullie en jullie Enzo!

Een dikke knuffel van ons...!
kristies
Speurneus
Speurneus

Chester blaft overigens of Enzo dit nooooooooooooooooooooooiiiiiiiiitttt meer wil doen !!!!! :evil:

8)
Plaats reactie