marron schreef: gaat helemaal goed komen
Beterschap voor Pandora
Pandoor is vandaag helemaal fris en fruitig en lijkt nergens last van te hebben. Ze heeft zelfs een baantje gezwommen in de vijver maar verder blijft ze nog eventjes aan de lijn
verstandig
Marron R.I.P Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F) La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F) Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F) Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F) Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F) Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
marron schreef: gaat helemaal goed komen
Beterschap voor Pandora
Pandoor is vandaag helemaal fris en fruitig en lijkt nergens last van te hebben. Ze heeft zelfs een baantje gezwommen in de vijver maar verder blijft ze nog eventjes aan de lijn
verstandig
Fijn om te lezen dat het weer wat beter gaat met Pandoortje
Nu wel even volhouden en niet forceren.
Hoop jullie gauw weer te zien!
Ook Roscoe en Quasar!!
ook wij zijn zaterdag om 9:00 uur op de KVVP, Dino voor VEG, en ik om 11:00 met Rocky voor behendigheid!!
Pandora schreef:
verstandig
Fijn om te lezen dat het weer wat beter gaat met Pandoortje
Nu wel even volhouden en niet forceren.
Hoop jullie gauw weer te zien!
Ook Roscoe en Quasar!!
ook wij zijn zaterdag om 9:00 uur op de KVVP, Dino voor VEG, en ik om 11:00 met Rocky voor behendigheid!!
Okeeee, dan zorgen Auss en ik wel voor het pauzeprogramma
Groetjes van Brigitte & Zoo
Bedankt Marjolein, hij is top!
Mel schreef:Roscoe is die zwarte (lompe haha) labrador met dat kleine vrouwtje Vaak zie je eerst Roscoe voorbij komen en daarna ik
Lompe Lab met een klein vrouwtje dat moet te herkennen zijn.
Aussie lust graag lompe zwarte Labs (Geintje, meestal vindt ze die wel leuk want haar buren hebben er ook twee )
Mel schreef:Roscoe is die zwarte (lompe haha) labrador met dat kleine vrouwtje Vaak zie je eerst Roscoe voorbij komen en daarna ik
Was afgelopen je partner met een kindje erbij?? Dan heb ik je wel gezien.
Maar zit je dan niet in de groep bij Quasar??
Die is ook om 9:00 uur aan de beurt.
Hoi, met de beeb in de maxicosi ja, dat waren wij. In de groep zaten vorige week 2 labradors, een gele en Roscoe...
Hoi, met de beeb in de maxicosi ja, dat waren wij. In de groep zaten vorige week 2 labradors, een gele en Roscoe...
groetjes
Nou volgens mij was de gele dan Quasar!!
EN WE HEBBEN JE GEZIEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tot a.s zaterdag dan!!
rocky1 schreef:
groetjes
Nou volgens mij was de gele dan Quasar!!
EN WE HEBBEN JE GEZIEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tot a.s zaterdag dan!!
Ruud zat nog te kijken welke lab er bij hem in de groep zou komen
Omdat Quasar dus zijn worst had geroken kwamen wij in zijn groep
Creekwater King Quasar (16-06-2006)
Groetjes van Suzanne en een lik van Quasar
Pandora schreef:Naaaah, het ging vandaag al een stuk beter!
Ah mooi zo
Het contact samen ging ook goed he, met Quasar (ik moet echt eens naar de mensen kijken i.p.v. naar de hondjes Maar doe dit ook om te kijken of hij niets verkeerd doet )
Creekwater King Quasar (16-06-2006)
Groetjes van Suzanne en een lik van Quasar
Mooi, vond ook de reactie van Aussie een stuk beter vooral vooraf in de bulk honden die zich dan op het terras gaan verzamelen.
En leuk moet ze ook zijn als zelf Rocky en Dino haar gaan uitdagen om te spelen!
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe het zou gaan als Aussie mee zou gaan wandelen met Pandors, Ramses, Rocky en Dino!!
Quasar schreef:
Ruud zat nog te kijken welke lab er bij hem in de groep zou komen
Omdat Quasar dus zijn worst had geroken kwamen wij in zijn groep
En vandaag..................was Ruud zijn worst nog zo lekker???????
De worst van Ruud ??: Ik heb daar hele rare beelden bij
Naaaah, het ging vandaag al een stuk beter!
Mooi, vond ook de reactie van Aussie een stuk beter vooral vooraf in de bulk honden die zich dan op het terras gaan verzamelen.
En leuk moet ze ook zijn als zelf Rocky en Dino haar gaan uitdagen om te spelen!
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe het zou gaan als Aussie mee zou gaan wandelen met Pandora, Ramses, Rocky en Dino!!
Ik zal haar de volgende keer meenemen! Dat zal helemaal goed gaan want als ze los is doet ze helemaal niks behalve spelen.
Ik denk wel dat ze helemaal gek wordt want ze heeft de neiging om van de een naar de ander te rennen (beetje herderen) en aangezien die vier hobbelende Labradors allemaal hun eigen gangetje gaan zal ze het heel druk hebben.
De buuv vindt het ook leuk, ze heeft deze week zelfs geoefend in het park met Aus