Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!
-
miran&joost
Dat hopen wij ook !!!
Op het eerste gezicht lijkt het mee te vallen, maar we moeten nog even afwachten.............
Hij draait zijn linkerpootje iets weg en het lijkt wel iets stijver te gaan worden, maar dit moet met een aantal dagen wel weer weg gaan trekken.
Als dat niet gebeurd laten we voor de zekerheid foto's maken.
Hopen dat het niet nodig is, maar ja ................
Ben vanavond nog even bij dat meisje van die auto langs geweest. Schade lijkt mee te vallen ( was ook nog steeds zo van slag dat ze nog niet eens gekeken had). Ze zag hem komen en heeft gelukkig maximaal geremd, waardoor ze hem gelukkig niet vol geraakt heeft.
Afwachten dus......
groeten,
Joost
Op het eerste gezicht lijkt het mee te vallen, maar we moeten nog even afwachten.............
Hij draait zijn linkerpootje iets weg en het lijkt wel iets stijver te gaan worden, maar dit moet met een aantal dagen wel weer weg gaan trekken.
Als dat niet gebeurd laten we voor de zekerheid foto's maken.
Hopen dat het niet nodig is, maar ja ................
Ben vanavond nog even bij dat meisje van die auto langs geweest. Schade lijkt mee te vallen ( was ook nog steeds zo van slag dat ze nog niet eens gekeken had). Ze zag hem komen en heeft gelukkig maximaal geremd, waardoor ze hem gelukkig niet vol geraakt heeft.
Afwachten dus......
groeten,
Joost
-
miran&joost
Hai!
Hier even Enzo nieuws;
Hij doet het goed
Zijn pootje is wel wat stijf, zijn wondje droogt aardig in.
Gister en vandaag geen wandeling aan de maas gedaan.
Even rustig aan.
Straks wel jachttraining, maar dat is tot nu toe nog geen rennen en dergelijke.
Vanmorgen met het wandelen wel wat gestresst, helaas...
Maar veel naar die plek gaan denk ik, om hem te laten zien dat er niets meer aan de hand is.
Miranda
ps bij ons in de straat woont een oude opa (blonde lab) hij is vorige week ingeslapen helaas, hij was op helaas.
Nu krijgen ze over 3 weken een nieuwe lab pup dat wordt kwijlen

Hier even Enzo nieuws;
Hij doet het goed
Zijn pootje is wel wat stijf, zijn wondje droogt aardig in.
Gister en vandaag geen wandeling aan de maas gedaan.
Even rustig aan.
Straks wel jachttraining, maar dat is tot nu toe nog geen rennen en dergelijke.
Vanmorgen met het wandelen wel wat gestresst, helaas...
Maar veel naar die plek gaan denk ik, om hem te laten zien dat er niets meer aan de hand is.
Miranda
ps bij ons in de straat woont een oude opa (blonde lab) hij is vorige week ingeslapen helaas, hij was op helaas.
Nu krijgen ze over 3 weken een nieuwe lab pup dat wordt kwijlen
-
Manon
Lees net pas jullie verhaal. Vreselijk lijkt me dit. Gelukkig dat het zo goed is afgelopen. Het broertje van Ziggy, Yip, heeft afgelopen december een ongeluk met een auto gehad en had helaas een totale dwarslaesie waardoor Femke, zijn bazinnetje, hem heeft moeten laten inslapen......
Hopelijk zijn jullie en Enzo snel van de schrik bekomen.
Groetjes Manon en een poot van Ziggy.
-
miran&joost
Wij hopen het ook !!Manon schreef:Lees net pas jullie verhaal. Vreselijk lijkt me dit. Gelukkig dat het zo goed is afgelopen. Het broertje van Ziggy, Yip, heeft afgelopen december een ongeluk met een auto gehad en had helaas een totale dwarslaesie waardoor Femke, zijn bazinnetje, hem heeft moeten laten inslapen......
Heb ook Diana even een mailtje gestuurd met wat er gebeurd is en dat het mee lijkt te vallen.
groeten,
Joost
-
miran&joost
Goedemiddag menschen!
Wat een heeeeerlijk weer
Net lekker gewandeld met onze badraaf. Enzo had het gewoon warm die mafkees
Zijn pootje lijkt toch wel beter te worden, gelukkig en op zijn wondje zit al een korst.
Zin in een verslag van de jacht training?
Nee?.....
Doe ik lekker toch
Meneer was in een
bui.
Het ging kei goed!
Ik heb goefend met de fluit. grappig joh, bij het vooruit sturen, is het de bedoeling dat hij terugkomt als hij het snoepje heeft gepakt.
Nou dat moest dus op de fluit.
2 keer fluiten keer kort en een keer lang, betekend; kom hier
Toen ik floot ging Enzo uit zijn pan
hij draaide abrubt om en kwam voor me zitten
Ik lag in een scheur, je had die reactie moeten zien
Uiteraard moest ik na het fluiten nog wel HIER roepen, omdat hij dat altijd gewent is geweest.
Straks krijgt hij dit wel door zonder het commando HIER erbij.
Ook weer geoefend met apporteren aan de riem;
Enzo zit en blijf
Wegleggen van het apporteerblok op 2 meter afstand door mij
Teruglopen en naast Enzo gaan staan
Pas als ik zeg pak maar, dan mag hij het pakken.
Nou dan vliegt hij erop
Als hij het heeft dan meteen achteruit lopen en hem "meetrekken"goed zo braaf hou vast jaaaaaa
Dan als hij zijn hoofd goed omhoog heeft LOS
Dit gaat niet zo goed nog want meneer wil het blok liever nog even voor zichzelf houden
Het comando NAAST moeten we gaan perfectioneren want Enzo gaat wat schuin naast me zitten helaas, en dat is niet goed want als ik hem dan vooruit wil sturen gaat hij schuin
Was weer een leuke les!
En tussen Enzo en mij gaat het ook steeds beter
Weinig "conflicten"gehad, en als die er waren kapte ik het meteen af en Enzo respecteerd dit dan ook eens een keer
Mijn poek loopt me in huis continu achterna, hij komt steeds bij mijn voeten liggen
Vlg de trainster komt dit omdat de rangorde weer duidelijk begingt te worden.
Enzo wil graag bij de roedeleider zijn en bij haar in een goed blaadje komen zegt ze
Verder wordt hij dan wel genegeerd hoor.
Buiten is het alle aandacht
Enzo is wel veel moe van al dat trainen en droomt vaak
Zo dat was het weer
Groetjes van ons
Wat een heeeeerlijk weer
Net lekker gewandeld met onze badraaf. Enzo had het gewoon warm die mafkees
Zijn pootje lijkt toch wel beter te worden, gelukkig en op zijn wondje zit al een korst.
Zin in een verslag van de jacht training?
Nee?.....
Doe ik lekker toch
Meneer was in een
Het ging kei goed!
Ik heb goefend met de fluit. grappig joh, bij het vooruit sturen, is het de bedoeling dat hij terugkomt als hij het snoepje heeft gepakt.
Nou dat moest dus op de fluit.
2 keer fluiten keer kort en een keer lang, betekend; kom hier
Toen ik floot ging Enzo uit zijn pan
Ik lag in een scheur, je had die reactie moeten zien
Uiteraard moest ik na het fluiten nog wel HIER roepen, omdat hij dat altijd gewent is geweest.
Straks krijgt hij dit wel door zonder het commando HIER erbij.
Ook weer geoefend met apporteren aan de riem;
Enzo zit en blijf
Wegleggen van het apporteerblok op 2 meter afstand door mij
Teruglopen en naast Enzo gaan staan
Pas als ik zeg pak maar, dan mag hij het pakken.
Nou dan vliegt hij erop
Als hij het heeft dan meteen achteruit lopen en hem "meetrekken"goed zo braaf hou vast jaaaaaa
Dan als hij zijn hoofd goed omhoog heeft LOS
Dit gaat niet zo goed nog want meneer wil het blok liever nog even voor zichzelf houden
Het comando NAAST moeten we gaan perfectioneren want Enzo gaat wat schuin naast me zitten helaas, en dat is niet goed want als ik hem dan vooruit wil sturen gaat hij schuin
Was weer een leuke les!
En tussen Enzo en mij gaat het ook steeds beter
Weinig "conflicten"gehad, en als die er waren kapte ik het meteen af en Enzo respecteerd dit dan ook eens een keer
Mijn poek loopt me in huis continu achterna, hij komt steeds bij mijn voeten liggen
Vlg de trainster komt dit omdat de rangorde weer duidelijk begingt te worden.
Enzo wil graag bij de roedeleider zijn en bij haar in een goed blaadje komen zegt ze
Verder wordt hij dan wel genegeerd hoor.
Buiten is het alle aandacht
Enzo is wel veel moe van al dat trainen en droomt vaak
Zo dat was het weer
Groetjes van ons
-
miran&joost
Ja die training is echt super !!!kristies schreef:Klinkt echt als een super training Miranda !!![]()
Hoe is het nu met het pootje van Enzo ??
Binnen een paar weken is ook echt de relatie tussen Miranda en Enzo verandert, echt heel leuk om te zien !!!
Pootje gaat redelijk......
Wondje lijkt goed te genezen, maar hij zet zijn linkerachterpootje nog een beetje anders weg dan normaal.......
Even afwachten en anders voor de zekerheid even foto's laten maken....
groeten,
Joost
-
kristies
- Speurneus

-
miran&joost
Enzo lijkt er fysiek niet veel meer aan te mankeren !!!!
Is 's ochtends en "s avonds nog wel extra op zijn hoede en neemt wat vaker zijn riempje in zijn bekkie (volgens ons een teken van onzekerheid...)
Hope ndat het goede weer een beetje door zet, zodat we straks weer lekker met de broers kunnen gaan wandelen !!!!
groeten,
Joost
(p.s. ik weet de geplande datum voor de terugkomdag al ..........)
Is 's ochtends en "s avonds nog wel extra op zijn hoede en neemt wat vaker zijn riempje in zijn bekkie (volgens ons een teken van onzekerheid...)
Hope ndat het goede weer een beetje door zet, zodat we straks weer lekker met de broers kunnen gaan wandelen !!!!
groeten,
Joost
-
kristies
- Speurneus

oooooooooooooooooooooooooooo kan je die even laten weten ?? Kan ik kijken of ik wel kan... mijn rooster is namelijk al een behoorlijk einde voorruit gepland .. kan ik eventueel collega`s trachten zo ver te krijgen dat ze willen ruilen mocht ik moeten werken ( en dat is nogal erg vaak in de weekeinde..miran&joost schreef:Enzo lijkt er fysiek niet veel meer aan te mankeren !!!!
groeten,
Joost
-
miran&joost
Jesss ei-de-lijk de terugkomdag
Heb er al zin!
Chestertje wat goed van je, met die dummy's
Ga zo door hoor
Vrouwtje is weer helemaal bekomen van de schrik gelukkig, want ikke werdt het beu hoor
Moest de hele week aanhoren hoe lief ik wel niet was en dat ze me nooooi meer kwijt wilde.
Nou ik weet niet of ik daar blij mee moet zijn
Pff ze zit hier inneens de grote baas uit te hangen :x
Ik mag niet eens meer zelf bepalen waar en waneer ik plas
Ik luister noodgedwongen naar haar gekke geklets over apporteerblokjes vast houden en meteen weer loslaten
??:
Dat leren we van een of andere mevrouw in rare kleding (ze heeft wel lekkere frolicjes)
Vandaag ook weer, ik heb my ass off getraint :x
Maar vrouwtje zei dat ik het heel goed deed
en dan ben ik blij
Ik werd vooruit gestuurd om meters verder op een lekker stukje worst van een omgekeerde emmer te halen, nou dat laat ik me geen twee keer zeggen.
zoeffff daar ging ik hoor.
En als het vrouwtje fluit, dan kom ik als een speer weer terug
Want dan krijg ik weeeeerrrr een stukje worst :orange8:
voor niets gaat de zon op en dat weet vroutje wel hoor
Verder heb ik ontzettend mijn best gedaan om los te volgen, over een veld waar ik liever uuuuurrrren loop te snuffelen.
maar dat mocht niet van die baas :x
Sjonge ze is zooo streng geworden ik moet wel gehoorzamen want anders zwaait er wat hoor
Soms durf ik nog wel een protest in te brengen, maar dat wordt meteen afgestraft, en ze meent het hoor :pletten:
Zooo, ik ben weer moe na 1 uur en 15 min getraint te hebben
truste...
High five van mij en groetjes van die grote baas :x
Heb er al zin!
Ga zo door hoor
Vrouwtje is weer helemaal bekomen van de schrik gelukkig, want ikke werdt het beu hoor
Moest de hele week aanhoren hoe lief ik wel niet was en dat ze me nooooi meer kwijt wilde.
Nou ik weet niet of ik daar blij mee moet zijn
Pff ze zit hier inneens de grote baas uit te hangen :x
Ik mag niet eens meer zelf bepalen waar en waneer ik plas
Ik luister noodgedwongen naar haar gekke geklets over apporteerblokjes vast houden en meteen weer loslaten
Dat leren we van een of andere mevrouw in rare kleding (ze heeft wel lekkere frolicjes)
Vandaag ook weer, ik heb my ass off getraint :x
Maar vrouwtje zei dat ik het heel goed deed
Ik werd vooruit gestuurd om meters verder op een lekker stukje worst van een omgekeerde emmer te halen, nou dat laat ik me geen twee keer zeggen.
zoeffff daar ging ik hoor.
En als het vrouwtje fluit, dan kom ik als een speer weer terug
Want dan krijg ik weeeeerrrr een stukje worst :orange8:
voor niets gaat de zon op en dat weet vroutje wel hoor
Verder heb ik ontzettend mijn best gedaan om los te volgen, over een veld waar ik liever uuuuurrrren loop te snuffelen.
maar dat mocht niet van die baas :x
Sjonge ze is zooo streng geworden ik moet wel gehoorzamen want anders zwaait er wat hoor
Soms durf ik nog wel een protest in te brengen, maar dat wordt meteen afgestraft, en ze meent het hoor :pletten:
Zooo, ik ben weer moe na 1 uur en 15 min getraint te hebben
truste...
High five van mij en groetjes van die grote baas :x
-
kristies
- Speurneus

Broeeehhhrrrss.. !! Waar zijn jullieeee...
Hoe is het met jullie ?? Met mij goed hoor.. Vrouwtje zegt steeds dat mijn puberstreken nog niet helemaal weg zijn, maar dat het wel steeds beter gaat..
IK moet wel zo`n 10 per dag DOWN en dan vooral BLIJF.. ik heb nl op de cursus definitief gesloten Niet te blijven liggen
tja ook voorbeeldige hondjes moeten soms hun lolletje hebben..
Verder hebben we gisteren geleerd te springen ... Hoog... nou dat kan ikke dus gewoon he...
alleen moesten we daarna met een dummie in ons bek..
niet spelen, maar braaf in de bek en dan ook nog springen
Het moet niet gekker worden.. !!
Ik had ook nog een super actie..
op een gegeven moment gaat het vrouwtje helemaal achter in het veld de dummie in de bosjes leggen achter een tunnel-iets.. in het donker.. ik moest kijken.. LET OP zei vrouwtje.. Waarop dacht ikke
maar goed.. Mens legt de dummie daar neer en loopt me mij het veld af..
??: Pauze
??:
??: En de dummie dan zielderig alleen achter in de bosjes
nou zeker 20 minuuten later
mag ik weer mee het veld op. Vrouwtje blijft vlak bij de ingang van het veld staan... roept APPORT ennnnnnn daar ga ikkke..... in 1 rechte lijn naar de zieliderige dummie en braaf breng ik hem naar het vrouwtje en die werd blij
Echt helemaal door het dolle... die had de dummie ook gemist denk ik
moet ze voortaan maar beter opletten ... 
Hoe is het met jullie ?? Met mij goed hoor.. Vrouwtje zegt steeds dat mijn puberstreken nog niet helemaal weg zijn, maar dat het wel steeds beter gaat..
Ik had ook nog een super actie..