haha, ik hoop het ook, gelukkig is het geen super groot probleem... Maar als het erg druk is met wandelen is het soms echt zwaar en moeilijk !!!miran&joost schreef:Succes, ik hoop dat je handvaten meekrijgt om Mexx wat te temmen-kim- schreef:Hier ook het probleem, maar het heeft bij Mexx niet met loopse teefjes te maken, want hij wil naar iedere hond.. Heb nu ook een GT ingeschakeld, dus ben benieuwd wat hieruit komt.miran&joost schreef: Bedankt voor de tip![]()
Miranda![]()
Wij zijn hier ook aan de zwoeg![]()
Het is soms zwaar en moeilijk he?
Miranda
Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!
-
-kim-
- Speurneus

Re: Hormoontjes
groetjes Kim , pootje van Mexx, Bear en JC
Charlie (v.d. Leeda) ( † 24-12-2007, voor altijd in ons hart) 31-3-1994
Mexx ( Tresor du taillis madame x Shallow bay v. Janslust )22-03-2007
Bear ( FAIR-COURT Play It Again )12-03-2009
JC ( Jill's Summer Breeze of Sir Geof ) 2-9-2013
-
miran&joost
Toch doet het me "deugd" om te horen dat Enzo niet de enige is met een eigen willetje
Dat maakt het iets "normaler" zeg maar.
Ik heb vaak gedacht oohh wat doen we niet goed, maar het is een samenhang van zoooveeel factoren.
Gelukkig heb ik nu een fijne trainster, die ons erg helpt moet ik zeggen.
Kristy, met Enzo zijn pootje gaat het goed hoor
Hij heeft aleen nog een kaal plekje op zijn been van het wondje wat er zat.
En Enzo is schrikkerig van auto's, maar goed das logisch...
Sandra, goed om te horen dat het goed gaat met jullie
Miranda
Dat maakt het iets "normaler" zeg maar.
Ik heb vaak gedacht oohh wat doen we niet goed, maar het is een samenhang van zoooveeel factoren.
Gelukkig heb ik nu een fijne trainster, die ons erg helpt moet ik zeggen.
Kristy, met Enzo zijn pootje gaat het goed hoor
Hij heeft aleen nog een kaal plekje op zijn been van het wondje wat er zat.
En Enzo is schrikkerig van auto's, maar goed das logisch...
Sandra, goed om te horen dat het goed gaat met jullie
Miranda
-
Ann1
Ow ja Was ik vergeten te vertellen. Bij Jack is dit dus nu 3x gebeurdmiran&joost schreef: En Enzo is schrikkerig van auto's, maar goed das logisch...
Miranda
Twee keer was hij los bij mij, meneer zag een ander hondje en hups t park door en de weg over. De laatste keer was hij met mn vader maar ik zag het gebeuren. Het scheelde niks, want de auto reed gewoon door en door Jack zn lenigheid draaide hij nog net voor de auto langs weg.
Schrok me ook kapot, en sinsdien gaat hij niet meer los. Maar bang voor auto's :neuhhh.
Je zou m af en toe
-
miran&joost
-
S.Breijer
- Speurneus

- Contacteer:
-
sbientje
- Speurneus

- Contacteer:
-
sbientje
- Speurneus

- Contacteer:
-
kristies
- Speurneus

-
sbientje
- Speurneus

- Contacteer:
haha nee ik kom jullie niet speciaal opzoeken, maar misschien ga ik toevallig die dag wel met maupie's vriendje jelle op stap, dat zou dan wel weer geinig zijn. Ik kijk iig uit naar de foto's van de knappe heren!kristies schreef:Hier is ook de uitnodiging binnen !! ( 5 april )![]()
Heb er veel zin in ! Ben erg benieuwd naar hoe alle stippen en stiploze hondjes er nu uitzien !!Ennn ik neem natuurlijk mijn camera mee.
enne Joost.. gewoon een keertje niet gaan voetballen hoor
-
miran&joost
Jaaaaa fotosessie !!!!kristies schreef:Hier is ook de uitnodiging binnen !! ( 5 april )![]()
Heb er veel zin in ! Ben erg benieuwd naar hoe alle stippen en stiploze hondjes er nu uitzien !!Ennn ik neem natuurlijk mijn camera mee.
Zou in principe wel af kunnen zeggen, maar aangezien we een flink aantal langdurig geblesserden hebben, komen we dan waarschijnlijk man tekort..... Gewoon hopen dat het niet ingepland of afgelast wordt...
-
kristies
- Speurneus

ik duim...miran&joost schreef:Jaaaaa fotosessie !!!!kristies schreef:Hier is ook de uitnodiging binnen !! ( 5 april )![]()
Zou in principe wel af kunnen zeggen, maar aangezien we een flink aantal langdurig geblesserden hebben, komen we dan waarschijnlijk man tekort..... Gewoon hopen dat het niet ingepland of afgelast wordt...
-
kristies
- Speurneus

Hee liefste broers !! Hoe gaat het met jullie ?
Met mij goed, ben de laatste tijd een beetje een
- tje.. weer iets drukker in huis en tijdens de cursus een hele tros bananen in mijn oren... en verliefd op de meester..
dus als ik de kans krijg ga ik lekker met die meneer kroelen ...
vrouwtje zie ik tenslotte veel vaker..
en gillen joh dat dat mens dan doet HIERRRR :x heb er nog toeterende oren van..
Tijdens de wandelingen gaat het eigenlijk wel goed.. zo lang we niet in onbekent terrein zijn trek ik amper meer en loop ik braaf mee..
in het bos of in de buurt van water is dat natuurlijk een ander verhaal
baasje en vrouwtje moeten die spieren wel blijven trainen natuurlijk
Vrouwtje zegt dat we elkaar binnenkort gaan zien
lijkt me kei-leuk... zal ik jullie eens laten zien hoe hard ik kan trekken aan die riem en hoe sterk mijn vrouwtje en baasje ondertussen zijn
doen we een spelletje wie zijn baasje / baasinnetje de grootste spierballen heeft ontwikkeld het afgelopen jaar.. 
pootje Chester
Met mij goed, ben de laatste tijd een beetje een
Tijdens de wandelingen gaat het eigenlijk wel goed.. zo lang we niet in onbekent terrein zijn trek ik amper meer en loop ik braaf mee..
Vrouwtje zegt dat we elkaar binnenkort gaan zien
-
miran&joost
Echt zo typisch dat bepaalde dingen zoooooo herkenbaar zijn !!!kristies schreef:Hee liefste broers !! Hoe gaat het met jullie ?
Met mij goed, ben de laatste tijd een beetje een- tje.. weer iets drukker in huis en tijdens de cursus een hele tros bananen in mijn oren... en verliefd op de meester..
dus als ik de kans krijg ga ik lekker met die meneer kroelen ...
vrouwtje zie ik tenslotte veel vaker..
en gillen joh dat dat mens dan doet HIERRRR :x heb er nog toeterende oren van..
![]()
Tijdens de wandelingen gaat het eigenlijk wel goed.. zo lang we niet in onbekent terrein zijn trek ik amper meer en loop ik braaf mee..in het bos of in de buurt van water is dat natuurlijk een ander verhaal
baasje en vrouwtje moeten die spieren wel blijven trainen natuurlijk
![]()
Vrouwtje zegt dat we elkaar binnenkort gaan zienlijkt me kei-leuk... zal ik jullie eens laten zien hoe hard ik kan trekken aan die riem en hoe sterk mijn vrouwtje en baasje ondertussen zijn
![]()
doen we een spelletje wie zijn baasje / baasinnetje de grootste spierballen heeft ontwikkeld het afgelopen jaar..
pootje Chester
Hoop jou ook weer eens te zien Chester, je bent zo'n lekkertje....
Dit weekend krijg ik te horen of en hoe laat ik moet voetballen. Als ik pech heb moet ik al vroeg, maar met een beetje geluk is het om 14.30 uur 's middags en kan ik dus tot een uur of 1 / half twee mee !!
groeten,
Joost
-
miran&joost
kristies schreef: doen we een spelletje wie zijn baasje / baasinnetje de grootste spierballen heeft ontwikkeld het afgelopen jaar..
pootje Chester
Haha dat wint familie Verbeek hoor!!!
Lig hier in een scheur om je woordkeuzes hihi.
Maakt mijn dag weer wat "luchtiger" want hier gaat het nog steeds niet zo heel lekker helaas...
Heb aan de ene kant zin in de terugkom middag, en aan de andere kant zie ik ook weer een hoop problemen
Maar goed ik mag van de trainster niet op de zaken vooruit lopen en met de dag leven.
Dus we zien wel.
Miranda