Wat eet je hond vandaag?
-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Speurneus
Hier hadden ze lamsrib met flink vlees erop. Een heerlijke traktatie 

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
- Speurneus
Hier ook !John P. schreef:Lapje pens vandaag
groetjes Kim , pootje van Mexx, Bear en JC
Charlie (v.d. Leeda) ( † 24-12-2007, voor altijd in ons hart) 31-3-1994
Mexx ( Tresor du taillis madame x Shallow bay v. Janslust )22-03-2007
Bear ( FAIR-COURT Play It Again )12-03-2009
JC ( Jill's Summer Breeze of Sir Geof ) 2-9-2013

Ik heb 4 hanen van een lieve mevrouw kunnen overnemen, die deze op het http://www.voernatuurlijk.nl (vleesvondst) aanbood. Volgens mij zijn deze hanen afkomstig van een boererijDesiree schreef:Een gekke vraag misschienfmsijtsma schreef:Complete haan.
, maar hoe kom je aan een complete haan. Slacht je die zelf?
Valt me trouwens op dat je zelden ziet dat ze een haan te eten krijgen. Het is bijna altijd kip. Hoe komt dat eigenlijk?

Zelf heb ik nu een adresje, waar ik levende (leg)kippen "krijg" die geen eieren meer willen leggen, dus niet meer functioneel zijn

-
- Erelid
Op de kinderboerderij waar ik vrijwilligerswerk doe, lopen nu ook weer een stel kuikens rond. De haantjes blijven zolang mogelijk bij ons, maar je kunt niet tig hanen houden. Die gaan dus met een opkoper mee (ik weet het wel, maar wil het niet zien. Vind het zieligfmsijtsma schreef:Ik heb 4 hanen van een lieve mevrouw kunnen overnemen, die deze op het http://www.voernatuurlijk.nl (vleesvondst) aanbood. Volgens mij zijn deze hanen afkomstig van een boererijDesiree schreef:Een gekke vraag misschienfmsijtsma schreef:Complete haan.
, maar hoe kom je aan een complete haan. Slacht je die zelf?
Valt me trouwens op dat je zelden ziet dat ze een haan te eten krijgen. Het is bijna altijd kip. Hoe komt dat eigenlijk?![]()
Zelf heb ik nu een adresje, waar ik levende (leg)kippen "krijg" die geen eieren meer willen leggen, dus niet meer functioneel zijn. Deze kippen moet ik zelf slachten (nekken). Hanen daarentegen kom je idd. minder vaak tegen
.

Groetjes,
Désirée

Désirée