fmsijtsma schreef:
Ik ben toch een beetje nieuwschierig, waarom je gekookte gierst ter aanvulling van een maaltijd gebruikt
Beetje vergeetachtig Frank Gierst bevat Silicium. SIlicium is ter versteving van pezen en banden. Lola krijgt het ook 2 x per week
Ouderdom denk ik.... 'k Had het antwoord ook al gevonden in de history Deze vraag had ik namelijk al eens eerder gesteld.
Ik vraag ik me alleen nog af of de werking van gierst (graansoort) van toepassing is op een carnivoor?
Ik geef het op aanraden van dr. Crama, orthopedisch chirurg in Rotterdam.
En ik kook het zodat het kan worden opgenomen ivp in dezelfde staat weer worden uitgepoept.
rimanime schreef:
Beetje vergeetachtig Frank Gierst bevat Silicium. SIlicium is ter versteving van pezen en banden. Lola krijgt het ook 2 x per week
Ouderdom denk ik.... 'k Had het antwoord ook al gevonden in de history Deze vraag had ik namelijk al eens eerder gesteld.
Ik vraag ik me alleen nog af of de werking van gierst (graansoort) van toepassing is op een carnivoor?
Ik geef het op aanraden van dr. Crama, orthopedisch chirurg in Rotterdam.
En ik kook het zodat het kan worden opgenomen ivp in dezelfde staat weer worden uitgepoept.
Dat Gierst en Crama zijn idd. een link zijn ben ik achter gekomen . Je komt deze voedingssupplement weinig tegen, maar op Crama's advies zou ik er ook proberen .