Hij krijgt zo'n 3 á 4 rauwe eitjes met schil per week. Deze worden in zijn geheel genuttigd.Kyra schreef:Een eitje geef je die gekookt?
Wat eet je hond vandaag?
-
fmsijtsma
-
Kyra
- Speurneus

- Contacteer:
-
ester01
-
fmsijtsma
Ik zou ei met schil geven en kijken wat zij er mee doet. Eischil is een goede calciumbron.Kyra schreef:Is het verstandig om haar eerst een ei zonder schil te geven?fmsijtsma schreef:Hij krijgt zo'n 3 á 4 rauwe eitjes met schil per week. Deze worden in zijn geheel genuttigd.Kyra schreef:Een eitje geef je die gekookt?
Als een hond op vers zit zal de eischil worden verteerd door sterke maagzuren (PH Waarde). Daarentegen weet ik niet als een hond die brokken gebruikt de eischil goed verteerd zal worden, omdat de maagzuren (PH Waarde) minder sterk zijn.
-
yari
- Speurneus

- Contacteer:
-
Kyra
- Speurneus

- Contacteer:
-
ester01
ik bestel vaker bij Herby, die bezorgt in geheel NL en die heeft vaak wel van dit soort spul. Daarnaast heb je bijv. het Islam Centrum in Rotterdam. Als je op http://www.voernatuurlijk.nl" onclick="window.open(this.href);return false; op het forum bij vleesvondst kijkt, heb je heel veel adressen en kun je kijken of er iets bij jou in de buurt zitKyra schreef:Hoe komen jullie aan al die beestjes..?yari schreef: en 2 houtduivenkoppies met nek en veertjes.
Die kan ik hier allemaal niet krijgen.. Hier houd het bij runderstrot, pens en kip wel aardig op...??:
-
TamaraKees
-
margreet
- Grote hondenneus

Hier vandaag de allerlaatste kipkarkassen dan is de vriezer ook helaas leeg.
heb net een bestelling gedaan voor strotten,pens,lamsribben,kopvlees bij v,d, mark en dan ga ik gelijk langs de kippenboer voor karkassen en nekken.
Op de terugweg langs het IC en de drie virezers liggen weer vol
Kunnen mijn drie monsters weer even verder
heb net een bestelling gedaan voor strotten,pens,lamsribben,kopvlees bij v,d, mark en dan ga ik gelijk langs de kippenboer voor karkassen en nekken.
Op de terugweg langs het IC en de drie virezers liggen weer vol
Kunnen mijn drie monsters weer even verder

Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je vijanden geloven je toch niet