Vaarwel lieve Bonbonnie tis genoeg geweest
-
- Hele grote hondenneus
- Contacteer:
lieve Toos en Marijke,
Met tranen in mijn ogen door het verdriet wat jullie nu hebben schrijf ik dit berichtje. Jullie hebben alles gedaan wat mogelijk was en als het hondse leven voor Koda over is kan ik me goed voorstellen dat je het allermoeilijkste besluit moet nemen wat er bestaat. Ik heb diep respect voor jullie. Heel veel sterkte en gecondoleerd met het verlies van je lieve grote man.........
ik weet even niets meer te zeggen, maar een luisterend oor heb ik altijd voor je...
Met tranen in mijn ogen door het verdriet wat jullie nu hebben schrijf ik dit berichtje. Jullie hebben alles gedaan wat mogelijk was en als het hondse leven voor Koda over is kan ik me goed voorstellen dat je het allermoeilijkste besluit moet nemen wat er bestaat. Ik heb diep respect voor jullie. Heel veel sterkte en gecondoleerd met het verlies van je lieve grote man.........
ik weet even niets meer te zeggen, maar een luisterend oor heb ik altijd voor je...

Lieve berichtjes allemaal...
Ik heb vannacht redelijk geslapen maar als je dan beneden komt dan komt de klap
Geen schreeuwende Koda in de bench omdat hij eruit wilde. Geen wiebelkont meer als ik m eruit haalde. Geen gjump omdat ie zo graag wilde eten. 1 Hond uitlaten, 1 hond voeren bah ellendig dit.
gelukkig maakt Neelix een hoop goed...
Maar leeg is t wel..............................................................................
Ik heb vannacht redelijk geslapen maar als je dan beneden komt dan komt de klap

Maar leeg is t wel..............................................................................
koda
Nou Toos loop ook de hele tijd aan jullie de denken...vind het vreselijk....zo jong....en o zo lief voor jullie en Nixie....Maar goed, tis wel beter zo....en weet je het word alleen maar moeilijker namate de dagen verder vorderd
En ook daar moet je weer doorheen...geniet van elkaar...en toch ook van de stoute momenten die hij had...zijn favo...krantensnippers maken hahaha..
Elsa.

Elsa.
-
- Middelgrote hondenneus
pfffffffffffftoos schreef:Lieve berichtjes allemaal...
Ik heb vannacht redelijk geslapen maar als je dan beneden komt dan komt de klapGeen schreeuwende Koda in de bench omdat hij eruit wilde. Geen wiebelkont meer als ik m eruit haalde. Geen gjump omdat ie zo graag wilde eten. 1 Hond uitlaten, 1 hond voeren bah ellendig dit.

heb het zo met je te doen meid
hopen dat je de smsjes en pbtje hebt gelezen
sorry meid me msn doet het niet meer
maar goed ik probeer toch voor je te zijn
liefs en dikke knuf simone
-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Grote hondenneus
Ppfff helemaal geschokt en vol met tranen en met rillingen over mijn lijf lees ik nu dit berichtje ...... waarom ..... het ging naar de positieve kant ........ er was een klein lichtpuntje , juist nu komt dit hard aan .......
Maar wat is dit een zwaar maar een oh zo moedig besluit , jullie hebben alles voor hem gedaan en hem alles gegeven wat in jullie en zijn vermogen lag ......
Wat moeten jullie allebei , Marijke en Toos en je man het nu zo ontzettend zwaar hebben ik wens jullie dan ook heel veel kracht en sterkte toe .
Marijke , topfokker dat je Toos en man zo hebt bijgestaan , klasse
Dag lieve bruine beer , rust zacht
Maar wat is dit een zwaar maar een oh zo moedig besluit , jullie hebben alles voor hem gedaan en hem alles gegeven wat in jullie en zijn vermogen lag ......
Wat moeten jullie allebei , Marijke en Toos en je man het nu zo ontzettend zwaar hebben ik wens jullie dan ook heel veel kracht en sterkte toe .
Marijke , topfokker dat je Toos en man zo hebt bijgestaan , klasse
Dag lieve bruine beer , rust zacht
-
- Speurneus
- Contacteer:
Heel veel sterkte met het verwerken van zo'n groot verlies. Ook al weet je dat dit het beste is de leegte in huis van je bruine beer zul je nog een hele tijd voelen. Geef ook Neelix maar een dikke knuffel want deze zal zijn maatje ook vast missen Dikke knuffel voor jullie allemaal 

Groetjes Helga en een poot van Kaja en Whoopi

-
- Hele grote hondenneus
OHHH Toosie wat vindt ik dit verschrikkelijk voor je, ik zit net te ontbijten met m'n laptop voor me lees ik dit
de tranen lopen over mijn bord ,had dit echt niet verwacht, echt moedig van je dat je deze beslissing heb genomen een leven met pijn is geen leven , heel heel veel sterkte meid als wij van het forum het er al moeilijk mee hebben hoe moet jij je dan niet voelen .

-
- Speurneus
-
- Speurneus
- Contacteer: