Vaarwel lieve Bonbonnie tis genoeg geweest
-
Karlien
- Speurneus

- Contacteer:
Lieve, lieve Toos, woorden schieten te kort ... dit is zooooo ontzettend oneerlijk!!! Het lijkt wel gister, dat we samen zaten uit te kijken naar de komst van een klein wonder ...
Heel veeeeel sterkte van ons!
Heel veeeeel sterkte van ons!
29 september 2007 ...
Lieve Koda,
jij en ik samen in de ring ...
Jij; groot, robuust, statig en knap, een labberd om trots op te zijn, een labberd om nooit te vergeten!
Ik; groot, robuust, één en al ondeugd, maar fier!
Fier, dat ik op dat ene moment in mijn leven naast zo'n kanjer mocht staan.
Lieve Koda,
ik zal je nooit vergeten!
Maylo
-
Katootje
- Hele grote hondenneus

Ik hoorde dit vreselijke bricht vanmorgen tijdens een wandeling...ben er echt heel erg van geschrokken..
Wat een verdriet..zo oneerlijk..hier zijn gewoon geen woorden voor..
Dit zou toch niet mogen..
Het enige wat me rest is jullie heel veel sterkte te wensen.
Wat zullen jullie het moeilijk hebben..maar wat moedig om dit besluit te nemen..
Dikke knuffel voor jullie allemaal en natuurlijk ook voor Neelix, die alweer zijn maatje moet missen..
Wat een gemis.....................
Rust zacht, lieve knappe Koda!!!!
Je hebt menig hart gestolen hier.............
Wat een verdriet..zo oneerlijk..hier zijn gewoon geen woorden voor..
Dit zou toch niet mogen..
Het enige wat me rest is jullie heel veel sterkte te wensen.
Wat zullen jullie het moeilijk hebben..maar wat moedig om dit besluit te nemen..
Dikke knuffel voor jullie allemaal en natuurlijk ook voor Neelix, die alweer zijn maatje moet missen..
Wat een gemis.....................
Rust zacht, lieve knappe Koda!!!!
Je hebt menig hart gestolen hier.............
Groetjes, Annick en een stevige knuffel van de NoKaZoefjes

Kato! (Labrador; 4-11-2005)
Zoef! (Ruwharige teckel; 12-08-2008)
Nora! (Labrador/Herplaatser; 25-09-2009/woont sinds 7-01-2012 bij ons)

- Caya
- Hele grote hondenneus

Pffff, jeempie ik lees dit berichtje net en de griebels lopen over mijn grabbels. Wat schrok ik van je berichtje zeg. Ik wist niet wat ik las. Van de zomer ben ik speciaal naar Pampus in Almere gegaan omdat ik Koda zo graag 'in het echt' wilde bewonderen. En ik had geen spijt dat ik was gegaan. Het was een beauty! En nu dit! Ik wens jullie alle sterkte van de wereld met het verwerken van dit grote verlies. En met jullie bedoel ik natuurlijk ook Marijke.
Dag lieve Koda! Het ga je goed achter de regenboogbrug. Doe je de groetjes aan Caya als je haar tegenkomt?
Dag lieve Koda! Het ga je goed achter de regenboogbrug. Doe je de groetjes aan Caya als je haar tegenkomt?
Wat er ook speelt in de wereld, laat het vooral de honden zijn!

Dewi ♀ 21-04-03/08-08-17
Norah ♀ (The Prettiest vh Oosterhuis) 01-11-05
Fleur ♀ (Just Imagine vh Oosterhuis) 09-01-08
Cleo ♀ ( Lab' Major Headway) 08-03-11
Rose ♀ (Lab' Major Limited Edition) 20-04-12
Jenthe ♀ (Lab' Major Flower Power) 10-05-14
Xanne ♀ 24-10-02/22-08-13

-
Miranda&Senna
-
bennie
-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

-
toos
Dank je wel...Het doet erg veel pijn en tis eigenlijk nog erg onwerkelijk. Er zijn momenten dat ik denk GVD en schreeuw ik de hele boel bij elkaar maar dat draait tot nu toe altijd weer om naar je hebt er goed aan gedaan..
I hope so. Want dat is altijd de vraag die ik me zal stellen...Heb ik er wel goed aan gedaan
I hope so. Want dat is altijd de vraag die ik me zal stellen...Heb ik er wel goed aan gedaan
-
Katootje
- Hele grote hondenneus

Daar is maar 1 antwoord op..hoe triest ook..dit was het enige wat je nog kon doen..hoe moeilijk ook..Koda zal je dankbaar zijn..toos schreef: Want dat is altijd de vraag die ik me zal stellen...Heb ik er wel goed aan gedaan
Dus ja, je hebt er goed aan gedaan!!
Groetjes, Annick en een stevige knuffel van de NoKaZoefjes

Kato! (Labrador; 4-11-2005)
Zoef! (Ruwharige teckel; 12-08-2008)
Nora! (Labrador/Herplaatser; 25-09-2009/woont sinds 7-01-2012 bij ons)

-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

Ja, maar je hebt vast je gevoel gevolgd, dat hij zo geen volwaardig leven kon hebben................. Dat moet je niet vergeten, anders krijg je het steeds moeilijker.toos schreef:Dank je wel...Het doet erg veel pijn en tis eigenlijk nog erg onwerkelijk. Er zijn momenten dat ik denk GVD en schreeuw ik de hele boel bij elkaar maar dat draait tot nu toe altijd weer om naar je hebt er goed aan gedaan..
Mijn Bella is ook ge-euthenaseerd toen ze pas 2 was, om -andere ziekte- zelfde reden. Heb ik het ook heeeeel moeilijk mee gehad, en nog wel eens.
Ik vind je moedig.
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
-
kvankleef
- Grote hondenneus