Vaarwel lieve Bonbonnie tis genoeg geweest

Deel hier het verlies van je labrador die je gehad hebt
brigitte064

Ongelezen bericht door brigitte064 »

He meissie...je weet t he...de koffie (jaja en ook de vlaai :wink: ) staat altijd voor je klaar!!
Onze "showhond" begrijpt inmiddels wel wat hij moet doen, wat ben ik blij dat ik het je nog gevraagd heb, want dat was me zonder jouw hulp van zijn leven niet meer gelukt voor de 27e..
Het zal bij lange na niet zo perfect uitzien als bij jou en Nixie..maar Chantal zal in ieder geval al eens niet de ring uitgestuurd worden...en dat scheelt al :wink:
Een heeeeeeeeeeele dikke knuf uit het zonnige zuiden..en als het je teveel wordt...hup in de auto en komen maar he :groteknuffel: Brigitte
Pandora
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Pandora »

O jeetje, wat verschrikkelijk :cry:
Veel sterkte met dit verlies :groteknuffel:
Groetjes van Brigitte & Zoo
Afbeelding
Bedankt Marjolein, hij is top!
toos

Ongelezen bericht door toos »

brigitte064 schreef:He meissie...je weet t he...de koffie (jaja en ook de vlaai :wink: ) staat altijd voor je klaar!!
Onze "showhond" begrijpt inmiddels wel wat hij moet doen, wat ben ik blij dat ik het je nog gevraagd heb, want dat was me zonder jouw hulp van zijn leven niet meer gelukt voor de 27e..
Het zal bij lange na niet zo perfect uitzien als bij jou en Nixie..maar Chantal zal in ieder geval al eens niet de ring uitgestuurd worden...en dat scheelt al :wink:
Een heeeeeeeeeeele dikke knuf uit het zonnige zuiden..en als het je teveel wordt...hup in de auto en komen maar he :groteknuffel: Brigitte
Perfect is geen ene hond dus gaan met die banaan!! Ik stuur je het filmpje nog even.
Ik moet zeggen ben eigenlijk wel gecharmeerd van jou Dalziel :D Wat een jumperd ik hou daar wel van heerlijk...
paola

Ongelezen bericht door paola »

Jeetje wat zonde! Heel veel sterkte in deze rot tijd...... Heb in januari mijn meisje in laten slapen, weet hoe je je voelt. Gadver nu zit ik nogmet je mee te grienen ook! Hou jullie haaks! En ook al ken ik je niet krijg je toch een dikke knuffel! :groteknuffel:
maussie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door maussie »

Heel veel sterkte met dit verlies..
Groetjes Wendy en :blondpootje: Mick
Von
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Von »

.... :( lieve bruin beer over de regenboogbrug.........
speel, ren, hol, dartel en geniet :!:
hoeveel kan een mens hebben, een hoop verdriet voor zoveel mensen.....iedereen ontzettend veel sterkte.....
Liefs Von.Afbeelding

Afbeelding

AfbeeldingLucas (malthezer) (uit Belgie)
Afbeelding Romi uit Roemenie
twinwendy

Ongelezen bericht door twinwendy »

Ik schrok ervan dit te lezen....Ben hier niet super veel en lees dus bij lange na niet alles.....

wat een rot bericht om dan te lezen.... :cry: Wil jullie ontzettend veel sterkte wensen....zo jong nog :(
Jitske-Esther

Ongelezen bericht door Jitske-Esther »

:cry: goh, zit hier te janken als een klein kind :cry:

Onze oprechte deelneming. Heel veel sterkte aan al diegenen die Koda liefhadden.

mag ik even vragen wat er precies mis was met Koda ?
Rian

Ongelezen bericht door Rian »

Veel sterkte! :(
toos

Ongelezen bericht door toos »

Von schreef:.
hoeveel kan een mens hebben,
Niet veel meer kan ik je vertellen Von, echt niet veel meer :(
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

toos schreef:
Von schreef:.
hoeveel kan een mens hebben,
Niet veel meer kan ik je vertellen Von, echt niet veel meer :(
Het helpt helemaal niets, maar ondanks dat ik jullie niet ken denk ik al dagen aan die lieve Koda.. en het verdriet wat jullie zullen hebben. Na alle ellende van de afgelopen tijd en de stijdt om een hondwaardig bestaan voor Koda.. en dan deze beslissing moeten maken. :( Het beste wat je Koda nog kon geven.. maar zo oneerlijk :(
Ramona

Ongelezen bericht door Ramona »

lieve toos heel erg veel sterkte, vind het echt vreselijk voor je en toen ik het las moest ik een traantje weg pinken...

knuffel neelix maar heel veel denk ook dat hij der weinig van zal snappen

:groteknuffel:
sophia
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door sophia »

Wat afschuwelijk :(
Ik wens jullie heel veel sterkte !
patries

Ongelezen bericht door patries »

Jeetje Toos ben er erg van geschrokken!
Ik wens jullie heel veel sterkte!
blauwgras14

Ongelezen bericht door blauwgras14 »

Oh Toos, ik lees net dat Koda er niet meer is, wat vreselijk moet dit voor je zijn zeg. Oh, ik heb er geen woorden voor, wordt er stil van...
Heel veel sterkte meis!
Plaats reactie