Wat eet je hond vandaag?
-
twinwendy
-
lablove
- Middelgrote hondenneus

- Contacteer:
-
lupos
Ik ga ze halen op de dag dat ik naar Brigitte ga! Dan rijden we praktisch langs het adres hihiMireille schreef:Lijkt me ook interessant als ik eraan kon komen. En spannend ook of dat wel in de vrieslade ging passen.och, nog niet helemaal wakker, dat kan altijd passen he
Wel leuk als straks alles goed gaat komen er dus zowiezo twee Haesdal pupjes op NRV te staan
-
fmsijtsma
Ja, dat klopt. CJ krijgt regelmatig gehele prooidieren, waaronder cavia's, ratten en muizen. (knaagdieren)lablove schreef:Ik las dat iemand zijn hond cavia heeft gevoerd,is dit serieus zo! En kan je dat dan ook gewoon ergens kopen of fok je die dan zelf.
Cavia's, ratten en muizen ed. kun je bijvoordbeeld via Kiezebrink krijgen
-
Mireille
- Hele grote hondenneus

Welnee, volgens mij kun je dit opvatten als een "self fulfilling profecy"lupos schreef:Ik ga ze halen op de dag dat ik naar Brigitte ga! Dan rijden we praktisch langs het adres hihiMireille schreef:Lijkt me ook interessant als ik eraan kon komen. En spannend ook of dat wel in de vrieslade ging passen.och, nog niet helemaal wakker, dat kan altijd passen he
Wel leuk als straks alles goed gaat komen er dus zowiezo twee Haesdal pupjes op NRV te staanHet stomme is dat ik me nu al aan het inlezen ben om de jonge pup straks gelijk verantwoord over te zetten... en ik weet nog helemaal niet of er überhaupt een pup gaat komen dit jaar
ik loop ook veel te hard van stapel hahaha
Is het 'bokjes'-adres in Limburg, omdat het op route naar Brigitte ligt?
Lijkt me leuk om kennis met je te maken als je binnenkort bij Brigitte bent. Ik ben ook aan het inlezen geweest over het vers voeren van puppen. Toch fijn als we dan info uit kunnen wisselen he.
groetjes van Mireille
-
lupos
ja t lijkt me hartstikke leuk om jou te ontmoeten! Wij zijn 2 mei bij Briggitte, omdat we de dag ervoor een clubmatch van de Hollandse Herders in Wijchen hebben, en zo een goede reden hadden want we waren al een eindje op weg. We blijven dan in een hotel slapen en komen de dag erop bij Brigje, Herman en de doggies langs. Ik weet niet of Veghel al in Limburg ligt of nog in N-brabant?Mireille schreef:Welnee, volgens mij kun je dit opvatten als een "self fulfilling profecy"Als ik 't zo goed schrijf: wat je denkt dat gebeurt, zal gebeuren
En ik was ook al aan het denken, hee, dat zijn dan 2 Haesdal-pupjes op NRV
![]()
Lijkt me leuk om kennis met je te maken als je binnenkort bij Brigitte bent. Ik ben ook aan het inlezen geweest over het vers voeren van puppen. Toch fijn als we dan info uit kunnen wisselen he.
Heb jij al een idee hoe je een 8wk oud pupje gaat voeren?
Hier vandaag haas en orgaan van de haas.
-
twinwendy
lupos schreef:ja t lijkt me hartstikke leuk om jou te ontmoeten! Wij zijn 2 mei bij Briggitte, omdat we de dag ervoor een clubmatch van de Hollandse Herders in Wijchen hebben, en zo een goede reden hadden want we waren al een eindje op weg. We blijven dan in een hotel slapen en komen de dag erop bij Brigje, Herman en de doggies langs. Ik weet niet of Veghel al in Limburg ligt of nog in N-brabant?Mireille schreef:Welnee, volgens mij kun je dit opvatten als een "self fulfilling profecy"Als ik 't zo goed schrijf: wat je denkt dat gebeurt, zal gebeuren
En ik was ook al aan het denken, hee, dat zijn dan 2 Haesdal-pupjes op NRV
![]()
Heb jij al een idee hoe je een 8wk oud pupje gaat voeren?
Hier vandaag haas en orgaan van de haas.
Veghel ??????Daar zit ik nu, kom jij naar Veghel in Noord Brabant,bij Den Bosch ?
-
lupos
-
rimanime
- Speurneus

Als je het niet erg vindt Frank, breng ik onze cavia Crelis van het zomer toch liever op een ander logeeradresfmsijtsma schreef:Ja, dat klopt. CJ krijgt regelmatig gehele prooidieren, waaronder cavia's, ratten en muizen. (knaagdieren)lablove schreef:Ik las dat iemand zijn hond cavia heeft gevoerd,is dit serieus zo! En kan je dat dan ook gewoon ergens kopen of fok je die dan zelf..

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)