Wat eet je hond vandaag?

Vragen over de voeding van je Labrador? Plaats ze hier.
Mireille
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Mireille »

Gisteren een parelhoen en vandaag wat we van de slager meekrijgen.
(waarschijnlijk een combi van kalfsbot / orgaan / afvalspiervlees)
groetjes van Mireille
twinwendy

Ongelezen bericht door twinwendy »

lupos schreef:
twinwendy schreef:Een jong bokje ( met alles erop en eraan nog....) :oops:
leuk! (klinkt wel vreemd trouwens dat woord bij een "jong bokje" hahaha) ik ga 2 mei bij Carmen wat bokjes halen :D ben heel benieuwd!

Zal wat foto's plaatsen hier in de voedingshoek of zou dat niet mogen ? :oops:
Bowie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Bowie »

Misschien in de kop van het topic waarschuwen dat het rauw-eet-foto's zijn die als schokkend ervaren kunnen worden. :???:
lablove
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door lablove »

Ik las dat iemand zijn hond cavia heeft gevoerd,is dit serieus zo! En kan je dat dan ook gewoon ergens kopen of fok je die dan zelf.
Groetjes Miranda (cosy cottage)
Bowie
Speurneus
Speurneus

Bowie krijgt vandaag rundergehakt en gekookte gierst.
lupos

Ongelezen bericht door lupos »

Mireille schreef:Lijkt me ook interessant als ik eraan kon komen. En spannend ook of dat wel in de vrieslade ging passen. :twisted: och, nog niet helemaal wakker, dat kan altijd passen he :mrgreen:
Ik ga ze halen op de dag dat ik naar Brigitte ga! Dan rijden we praktisch langs het adres hihi
Wel leuk als straks alles goed gaat komen er dus zowiezo twee Haesdal pupjes op NRV te staan :D Het stomme is dat ik me nu al aan het inlezen ben om de jonge pup straks gelijk verantwoord over te zetten... en ik weet nog helemaal niet of er überhaupt een pup gaat komen dit jaar :oops: ik loop ook veel te hard van stapel hahaha
John P.

Ongelezen bericht door John P. »

Paardenvlees
fmsijtsma

Ongelezen bericht door fmsijtsma »

Halve lamskop. 't Was nogal een grote kop... :???: :D
fmsijtsma

Ongelezen bericht door fmsijtsma »

lablove schreef:Ik las dat iemand zijn hond cavia heeft gevoerd,is dit serieus zo! En kan je dat dan ook gewoon ergens kopen of fok je die dan zelf.
Ja, dat klopt. CJ krijgt regelmatig gehele prooidieren, waaronder cavia's, ratten en muizen. (knaagdieren) :D .

Cavia's, ratten en muizen ed. kun je bijvoordbeeld via Kiezebrink krijgen :wink:
Mireille
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Mireille »

lupos schreef:
Mireille schreef:Lijkt me ook interessant als ik eraan kon komen. En spannend ook of dat wel in de vrieslade ging passen. :twisted: och, nog niet helemaal wakker, dat kan altijd passen he :mrgreen:
Ik ga ze halen op de dag dat ik naar Brigitte ga! Dan rijden we praktisch langs het adres hihi
Wel leuk als straks alles goed gaat komen er dus zowiezo twee Haesdal pupjes op NRV te staan :D Het stomme is dat ik me nu al aan het inlezen ben om de jonge pup straks gelijk verantwoord over te zetten... en ik weet nog helemaal niet of er überhaupt een pup gaat komen dit jaar :oops: ik loop ook veel te hard van stapel hahaha
Welnee, volgens mij kun je dit opvatten als een "self fulfilling profecy" :wink: Als ik 't zo goed schrijf: wat je denkt dat gebeurt, zal gebeuren :D En ik was ook al aan het denken, hee, dat zijn dan 2 Haesdal-pupjes op NRV :D
Is het 'bokjes'-adres in Limburg, omdat het op route naar Brigitte ligt?
Lijkt me leuk om kennis met je te maken als je binnenkort bij Brigitte bent. Ik ben ook aan het inlezen geweest over het vers voeren van puppen. Toch fijn als we dan info uit kunnen wisselen he.
groetjes van Mireille
Bowie
Speurneus
Speurneus

Bowie krijgt vandaag schapenribben en schapenvlees.
lupos

Mireille schreef:Welnee, volgens mij kun je dit opvatten als een "self fulfilling profecy" :wink: Als ik 't zo goed schrijf: wat je denkt dat gebeurt, zal gebeuren :D En ik was ook al aan het denken, hee, dat zijn dan 2 Haesdal-pupjes op NRV :D
Lijkt me leuk om kennis met je te maken als je binnenkort bij Brigitte bent. Ik ben ook aan het inlezen geweest over het vers voeren van puppen. Toch fijn als we dan info uit kunnen wisselen he.
ja t lijkt me hartstikke leuk om jou te ontmoeten! Wij zijn 2 mei bij Briggitte, omdat we de dag ervoor een clubmatch van de Hollandse Herders in Wijchen hebben, en zo een goede reden hadden want we waren al een eindje op weg. We blijven dan in een hotel slapen en komen de dag erop bij Brigje, Herman en de doggies langs. Ik weet niet of Veghel al in Limburg ligt of nog in N-brabant?
Heb jij al een idee hoe je een 8wk oud pupje gaat voeren?

Hier vandaag haas en orgaan van de haas.
twinwendy

Ongelezen bericht door twinwendy »

lupos schreef:
Mireille schreef:Welnee, volgens mij kun je dit opvatten als een "self fulfilling profecy" :wink: Als ik 't zo goed schrijf: wat je denkt dat gebeurt, zal gebeuren :D En ik was ook al aan het denken, hee, dat zijn dan 2 Haesdal-pupjes op NRV :D
ja t lijkt me hartstikke leuk om jou te ontmoeten! Wij zijn 2 mei bij Briggitte, omdat we de dag ervoor een clubmatch van de Hollandse Herders in Wijchen hebben, en zo een goede reden hadden want we waren al een eindje op weg. We blijven dan in een hotel slapen en komen de dag erop bij Brigje, Herman en de doggies langs. Ik weet niet of Veghel al in Limburg ligt of nog in N-brabant?
Heb jij al een idee hoe je een 8wk oud pupje gaat voeren?

Hier vandaag haas en orgaan van de haas.

Veghel ??????Daar zit ik nu, kom jij naar Veghel in Noord Brabant,bij Den Bosch ?
lupos

twinwendy schreef:
Veghel ??????Daar zit ik nu, kom jij naar Veghel in Noord Brabant,bij Den Bosch ?
de Veghel waar Carmen woont... schept dat meer duidelijkheid :lol: 8)
rimanime
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door rimanime »

fmsijtsma schreef:
lablove schreef:Ik las dat iemand zijn hond cavia heeft gevoerd,is dit serieus zo! En kan je dat dan ook gewoon ergens kopen of fok je die dan zelf.
Ja, dat klopt. CJ krijgt regelmatig gehele prooidieren, waaronder cavia's, ratten en muizen. (knaagdieren) :D .
Als je het niet erg vindt Frank, breng ik onze cavia Crelis van het zomer toch liever op een ander logeeradres :( :lol: :lol: :lol:
Afbeelding

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

:zwartkopje: Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017
:blondkopje: Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012
:bruinkopje: Cooper; Rembrandt 18-6-2008

Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
Plaats reactie