er hangt niets vanaf! en chester zet je vast niet zo heel erg voor [verwijderd woord]!
Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!
-
sbientje
- Speurneus

- Contacteer:
-
miran&joost
-
sbientje
- Speurneus

- Contacteer:
ik kom zeker ja! als ik kristy niet hoef bij te staan (miran&joost schreef:Komt Sbientje ook ????
Wie brengt de koffie, thee, limonade, dikke sigaren en de marihuana mee ?????![]()
groeten,
Joost
-
sbientje
- Speurneus

- Contacteer:
-
kristies
- Speurneus

-
miran&joost
Ik zeg : limonade en snoepzakken...... CHECK !!!sbientje schreef:ik kom zeker ja! als ik kristy niet hoef bij te staan (miran&joost schreef:Komt Sbientje ook ????
Wie brengt de koffie, thee, limonade, dikke sigaren en de marihuana mee ?????![]()
groeten,
Joost) dan kom ik gewoon voor de gezelligheid
het is hartstikke dichtbij voor mij, dus ik kom zeker ff kijken... weer wat mensen ontmoeten, altijd leuk! ik ben van de limonade en de snoepzakken
-
sbientje
- Speurneus

- Contacteer:
-
kristies
- Speurneus

broehhheeerrrrsssssssssssssssssssssssssssssssss !! Hoe is het met jullie ??
Zijn je oogjes al helemaal beter Enzo ? En hoe is het met Finn ??
Met Chester is alles OK.. !
Ik bedenk me trouwens net dat Miranda en Joost w.s. op vakantie zijn...
Lekker naar de zon..
En jij Sandra ? Heb je ook vakantie ?
Zijn je oogjes al helemaal beter Enzo ? En hoe is het met Finn ??
Met Chester is alles OK.. !
Ik bedenk me trouwens net dat Miranda en Joost w.s. op vakantie zijn...
En jij Sandra ? Heb je ook vakantie ?
-
miran&joost
Joehoehhh, wij zijn weer terug!
Idd lekker op vakantie geweest.
We hebben net Enzo weer opgehaald bij Diana.
Wel raar hoor 9 dagen zonder hond
We hebben hem wel gemist.
Nu heeft ie het kei goed bij Diana, hij was ff heel blij om ons te zien, maar daarna ging ie lekker snuffelen in de tuin bij Diana.
Overal waar ze gaat gaat Enzo mee.
Enzo zijn oogjes zijn weer helemaal beter!
Miranda
Idd lekker op vakantie geweest.
We hebben net Enzo weer opgehaald bij Diana.
Wel raar hoor 9 dagen zonder hond
Nu heeft ie het kei goed bij Diana, hij was ff heel blij om ons te zien, maar daarna ging ie lekker snuffelen in de tuin bij Diana.
Overal waar ze gaat gaat Enzo mee.
Enzo zijn oogjes zijn weer helemaal beter!
Miranda
-
S.Breijer
- Speurneus

- Contacteer:
Hier gaat het even wat minder, vandaar dat ik weinig reageer. Ik heb ook al een tijdje niet meer in ons topic gekeken moet ik zeggen.
Met Finn is alles goed. Hij is een paar dagen ergens anders geweest, uit logeren, omdat het met mij niet goed ging. Morgenochtend gaan we hem weer ophalen. Ik had het echt even nodig, even niet verantwoordelijk te zijn voor mijn Finneman. Toch mis ik hem. Gewoon het knuffelen wanneer ik er zin in heb, de momenten waarop hij naar me toe komt rennen wanneer ik weer eens huil, zijn mooie koppie en ja, zelfs zijn streken. Soms heb je even een beetje afstand nodig.
We gaan er straks weer voor de volle 100% tegenaan. Valt me zwaarder dan ik dacht, zo zonder Finn. Tsja, hij hoort gewoon bij me. Ondanks zijn puberale trekjes, zijn streken, zijn minpunten....hij geeft me meer dan ik ooit had kunnen denken.
Op naar morgen!! Als ik dat snoetje zie voel ik me vast weer stukken beter.
Met Finn is alles goed. Hij is een paar dagen ergens anders geweest, uit logeren, omdat het met mij niet goed ging. Morgenochtend gaan we hem weer ophalen. Ik had het echt even nodig, even niet verantwoordelijk te zijn voor mijn Finneman. Toch mis ik hem. Gewoon het knuffelen wanneer ik er zin in heb, de momenten waarop hij naar me toe komt rennen wanneer ik weer eens huil, zijn mooie koppie en ja, zelfs zijn streken. Soms heb je even een beetje afstand nodig.
We gaan er straks weer voor de volle 100% tegenaan. Valt me zwaarder dan ik dacht, zo zonder Finn. Tsja, hij hoort gewoon bij me. Ondanks zijn puberale trekjes, zijn streken, zijn minpunten....hij geeft me meer dan ik ooit had kunnen denken.
-
sbientje
- Speurneus

- Contacteer:
-
kristies
- Speurneus

S.Breijer schreef:Hier gaat het even wat minder, vandaar dat ik weinig reageer. Ik heb ook al een tijdje niet meer in ons topic gekeken moet ik zeggen.
Geniet morgen maar weer lekker van je mannetje.. al kan ik me voorstellen dat er momenten zijn dat je genoeg hebt aan jezelf even.. Even niet continue dingen ``moeten`` Helemaal geen schande hoor !
Hopelijk voel je je snel weer wat beter..
-
miran&joost
Stom he, dat je zo veel om zo'n beestje geeft, maar het soms ook zo'n "last" kan zijn.
Sterkte Sandra
Enzo is een beetje van slag sinds hij weer thuis is.
Hij is heel stil, stom gezegd maar anders laat ie echt wel merken dat hij er is
Zijn oortjes in de nek en staart laag, ook kijkt hij ons zo ernstig zielig aan.
En slaapt hij veel.
Hij zal wel weer moeten wennen denk ik.
Hier is het ook zo rustig...we zullen bijna een vriendje voor hem aanschaffen
Miranda
Sterkte Sandra
Enzo is een beetje van slag sinds hij weer thuis is.
Hij is heel stil, stom gezegd maar anders laat ie echt wel merken dat hij er is
Zijn oortjes in de nek en staart laag, ook kijkt hij ons zo ernstig zielig aan.
En slaapt hij veel.
Hij zal wel weer moeten wennen denk ik.
Hier is het ook zo rustig...we zullen bijna een vriendje voor hem aanschaffen
Miranda
-
miran&joost