Prachtige blauwe bloementapijten in het Hallerbos
-
Kirsten
Dank je wel voor al die leuke reacties
Die jumpfoto vind ik zelf ook wel iets hebben. Maar is echt zo een kiekje dat je nooit gaat krijgen als je het erom zou doen.
In de periode van de boshyacinten is het wel heel druk in het Hallerbos. Ik probeer dan tijdens de week te gaan omdat ik het in de weekends gewoon te druk vind. Zelf laat ik Casper er wel steeds loslopen. Ik heb wel al mensen gehoord die zeggen dat er in de periode van de boshyacinten strenge controles zijn. Ik heb er zelf echter nog nooit problemen mee gehad.
Als je de boshyacinten dit jaar nog wil gaan bewonderen denk ik wel dat je niet te lang meer mag wachten.
Wij parkeren ons altijd aan wat hier in de omgeving gekend staat als de achtdreef (zijstraat van de nijvelsesteenweg maar de nijvelsesteenweg is heel lang en de namen van de zijstraten ken ik zo niet vanbuiten), maar ik denk niet dat je dat gaat terugvinden op de kaart of dat de gps dat gaat kennen. Maar als je meer info wil mag je me wel altijd pb sturen. Dan probeer ik het je wel uit te leggen. En anders zijn wij steeds bereid om mee te gaan wandelen hoorLabradorreke schreef:Dat levert dus prachtige foto's op!
Denk dat ik daar eens naartoe moet met Frodo en Gismo..![]()
Die sprint naar jou toe is mooi vastgelegd!
Ben net meer info aan het zoeken hoe er te geraken...
heb jij een adres waar ik de routeplanner kan naartoe sturen![]()
Kan de hond daar ganse tijd los? Of is het té druk?
In de periode van de boshyacinten is het wel heel druk in het Hallerbos. Ik probeer dan tijdens de week te gaan omdat ik het in de weekends gewoon te druk vind. Zelf laat ik Casper er wel steeds loslopen. Ik heb wel al mensen gehoord die zeggen dat er in de periode van de boshyacinten strenge controles zijn. Ik heb er zelf echter nog nooit problemen mee gehad.
Als je de boshyacinten dit jaar nog wil gaan bewonderen denk ik wel dat je niet te lang meer mag wachten.
-
AnjaS
- Speurneus

Lucas (malthezer) (uit Belgie)