Heel veel sterkte Tom, geniet maar lekker van fré
men beschermengel
-
Nienke
-
Kyra
- Speurneus

- Contacteer:
-
Karmen
-
stefmail
-
fré
dat lijkt me heel moeilijk hoor, samen wandelen met twee honden aan de leiband. Fré zou constant die leiband van z'n lijf willen rukken. Hij is namelijk verslaafd aan aan andere honden.Karmen schreef:wow.. die foto van tom had ik nog niet eerder gezien..errug leuk!
en fré, man wat een kanjer.. denk dat als we ooit samen gaan wandelen dat ik kayla toch echt aan de leiband moet houden..
-
Lousje
Heh wat een opluchting om weer eens een topic van jou te lezen.Ik had je berichtje al gezien dat het langzaamaan weer wat beter met je gaat maar ben blij met weer een nieuwe reactie.Heerlijke foto's om weer eens te zien van jouw Fre.Werd weer eens tijd voor nieuwe foto's.
En wat kun je veel steun halen uit de hondjes he?Daar weet ik alles van.En als ik zo dat lekkere koppie van hem zie is dat toch alleen al de moeite waard om elke dag in die trouwe ogen te kijken?

En wat kun je veel steun halen uit de hondjes he?Daar weet ik alles van.En als ik zo dat lekkere koppie van hem zie is dat toch alleen al de moeite waard om elke dag in die trouwe ogen te kijken?