men beschermengel

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
Nienke

Ongelezen bericht door Nienke »

Dat is nog eens een mooie engelbewaarder :)
Heel veel sterkte Tom, geniet maar lekker van fré :)
Kyra
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Kyra »

Leuke foto's van je Kanjer, gelukkig dat het weer wat beter gaat met je..!! Jullie zijn samen een prachtig stel..!! :D 8)
Afbeelding
Karmen

Ongelezen bericht door Karmen »

wow.. die foto van tom had ik nog niet eerder gezien.. :lol: errug leuk!
en fré, man wat een kanjer.. denk dat als we ooit samen gaan wandelen dat ik kayla toch echt aan de leiband moet houden.. :D
stefmail

Ongelezen bericht door stefmail »

Hele mooie foto's van jouw eigen engelbewaarder, top om te lezen dat het weer beter met je gaat :D
fré

Ongelezen bericht door fré »

Karmen schreef:wow.. die foto van tom had ik nog niet eerder gezien.. :lol: errug leuk!
en fré, man wat een kanjer.. denk dat als we ooit samen gaan wandelen dat ik kayla toch echt aan de leiband moet houden.. :D
dat lijkt me heel moeilijk hoor, samen wandelen met twee honden aan de leiband. Fré zou constant die leiband van z'n lijf willen rukken. Hij is namelijk verslaafd aan aan andere honden.
Lousje

Ongelezen bericht door Lousje »

Heh wat een opluchting om weer eens een topic van jou te lezen.Ik had je berichtje al gezien dat het langzaamaan weer wat beter met je gaat maar ben blij met weer een nieuwe reactie.Heerlijke foto's om weer eens te zien van jouw Fre.Werd weer eens tijd voor nieuwe foto's. :wink:
En wat kun je veel steun halen uit de hondjes he?Daar weet ik alles van.En als ik zo dat lekkere koppie van hem zie is dat toch alleen al de moeite waard om elke dag in die trouwe ogen te kijken? 8) :liefde:
Plaats reactie