Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

miran&joost schreef:En sbientje.................................................................
De snoepzakken al aan het maken voor zaterdag ????
Wij zullen een partytent verzorgen !
Als Kristie dan haar camera mee brengt....

groeten,

Joost
oh dat is tof! een partytent! ik neem wel wat snoep mee dnek ik ja :) en een camera, en oppeppertjes voor kristy (die is jarig trouwens vandaag :feest2: )
:bruinkopje: Pom (5-12-2012)
:zwartkopje: Karel (17-1-2015)
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

Ik heb mijn bevestiging van inschrijving nog steeds niet binnen :? zal er morgen maar eens achteraan bellen :???:
Overigens ben ik dus weer ( even ) online. Maar pas over een dag of 7 weer een stabiele internet lijt :(

enne thanks Sabine voor de :feest2: :D
S.Breijer
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door S.Breijer »

Gefeliciteerd Kristy! :) :bloem:
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

kristies schreef:Ik heb mijn bevestiging van inschrijving nog steeds niet binnen :? zal er morgen maar eens achteraan bellen :???:
Overigens ben ik dus weer ( even ) online. Maar pas over een dag of 7 weer een stabiele internet lijt :(

enne thanks Sabine voor de :feest2: :D
ik wilde je nog smsen, maar is er bij ingeschoten :D heb wel een mooi topic voor je geopend in de verjaardagshoek :D

ja zou morgen ff achteraan gaan ja! zou jammer zijn als je niet mee kon doen :)
kristies
Speurneus
Speurneus

OK poging 26 om dit berichtje te typen ( thuis wordt ik er steeds uitgegooit, nu op `t werk 8) )
Ik heb voor de zekerheid Diana gebelt en blijk gewoon op de deelnemerslijst te staan.. gelukkig :)

Om hoe laat gaan jullie ? En Miranda en Joost, nemen jullie een bench mee ? Diana adviseerde dat wel.
Ik neem mijn camera mee :D en nog wat overlevingsspul.. zoals eten en drinken.. dat we maar niet verhongeren :D
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

kristies schreef:OK poging 26 om dit berichtje te typen ( thuis wordt ik er steeds uitgegooit, nu op `t werk 8) )
Ik heb voor de zekerheid Diana gebelt en blijk gewoon op de deelnemerslijst te staan.. gelukkig :)

Om hoe laat gaan jullie ? En Miranda en Joost, nemen jullie een bench mee ? Diana adviseerde dat wel.
Ik neem mijn camera mee :D en nog wat overlevingsspul.. zoals eten en drinken.. dat we maar niet verhongeren :D
haha jij moet er toch al keivroeg zijn kristy? ik kom wel op tijd, maar niet keivroeg. rond 10 uur ofzo :)
kristies
Speurneus
Speurneus

Diana adviseerde rond 8u ... ! Ik dacht dat jij dan ook wel paraat zou staan als mijn lieftallige assistent 8) :lol:
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

kristies schreef:Diana adviseerde rond 8u ... ! Ik dacht dat jij dan ook wel paraat zou staan als mijn lieftallige assistent 8) :lol:
ik wil best wat vroeger komen, maar 8 uur is wel erg vroeg :D :D moet zondag ook al voor 8en in de auto zitten :lol: maar vooruit, ik kom wel ietsie eerder :D
kristies
Speurneus
Speurneus

sbientje schreef:
kristies schreef:Diana adviseerde rond 8u ... ! Ik dacht dat jij dan ook wel paraat zou staan als mijn lieftallige assistent 8) :lol:
ik wil best wat vroeger komen, maar 8 uur is wel erg vroeg :D :D moet zondag ook al voor 8en in de auto zitten :lol: maar vooruit, ik kom wel ietsie eerder :D
je bent een :braaf: :D
kim
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door kim »

kristies schreef:
sbientje schreef:
Weet je of Diana ook komt zaterdag? Ik hoorde dat ze net een nestje pups heeft liggen en de tweede eind van de maand komen.
Afhankelijk van het weer kom ik ook kijken.

Groetjes kim
Afbeelding
miran&joost

Ongelezen bericht door miran&joost »

kristies schreef:OK poging 26 om dit berichtje te typen ( thuis wordt ik er steeds uitgegooit, nu op `t werk 8) )

Nog gefeli Kristie ! Wij nemen geen bench mee. Vorig jaar hebben we Enzo en Finn ook gewoon aan een grondpen gelegd. Ging hardstikke goed.
Wij komen ook vroeg (moet de tent opzetten natuurlijk he).

groeten,

Joost
miran&joost

kim schreef:
kristies schreef:
sbientje schreef: ik wil best wat vroeger komen, maar 8 uur is wel erg vroeg :D :D moet zondag ook al voor 8en in de auto zitten :lol: maar vooruit, ik kom wel ietsie eerder :D
Weet je of Diana ook komt zaterdag? Ik hoorde dat ze net een nestje pups heeft liggen en de tweede eind van de maand komen.
Afhankelijk van het weer kom ik ook kijken.

Groetjes kim
Weet het niet Kim ! Vorig jaar was ze er wel heel de dag.
kristies
Speurneus
Speurneus

Diana komt ook zeker.. ! Ze zou er ook al vroeg zijn ( heb haar gisteren nog gesproken ) ben en Lisa ook zover ik begreep..
Hoe laat zijn jullie er denken jullie Miranda en Joost ? Ik ben nl alleen en anders zit ik daar zo in mijn uppie :( anders bel of sms ik nog wel even van te voren.. !
Ik ben ook heel goed in tenten opzetten. 8)
kristies
Speurneus
Speurneus

Chester wil trouwens nog steeds niet staan :? maarrr we hebben nog 2 dagen om te oefenen he.. ! 8) en anders maar niet staan :D
miran&joost

kristies schreef:Diana komt ook zeker.. ! Ze zou er ook al vroeg zijn ( heb haar gisteren nog gesproken ) ben en Lisa ook zover ik begreep..
Hoe laat zijn jullie er denken jullie Miranda en Joost ? Ik ben nl alleen en anders zit ik daar zo in mijn uppie :( anders bel of sms ik nog wel even van te voren.. !
Ik ben ook heel goed in tenten opzetten. 8)
Denk dat wij er vroeg zijn.... Heb je ons nummer nog ?? Ik heb alleen het nummer van Wessel in mijn telefoon staan.

groeten,

Joost
Plaats reactie