Wat eet je hond vandaag?

Vragen over de voeding van je Labrador? Plaats ze hier.
twinwendy

Ongelezen bericht door twinwendy »

lupos schreef:misschien de vis van thuis ergens anders gevangen??

Hier vandaag geitenorgaan en ribbenkast.

Nope zelfde vissies, maareh ze willen ze niet :???: :wink:
ester01

Ongelezen bericht door ester01 »

twinwendy schreef:

verwende krengen zijn het :eusasnooty:
twinwendy

ester en max schreef:
twinwendy schreef:

verwende krengen zijn het :eusasnooty:

Hmmm vind je ???? :shock: De vorige keer heb ik het 4 dagen volgehouden maar toen wilde ze hem ook niet, dus dit was mijn laatste poging! 8)
lupos

Ongelezen bericht door lupos »

twinwendy schreef: Hmmm vind je ???? :shock: De vorige keer heb ik het 4 dagen volgehouden maar toen wilde ze hem ook niet, dus dit was mijn laatste poging! 8)
Bij mij zijn ze altijd alleen maar zo koppig als er iets niet goed is met het eten. Meestal is Nick dan de eerste die gaat mieren, en als ook Hagrid iets niet eet dan gooi ik het weg. Ik heb het een paar keer uitprobeert door het aan onze Kliko Nemo uit te delen, maar die ging er dan altijd vroeg of laat van spugen. Dat vond ik niet zo'n strak plan en daarbij in acht nemende dat mijn hondjes vrijwel alles wegeten, luister ik dan toch maar naar ze ;)

Hier vandaag helemaal niets, er wordt uitgebuikt van de grote maaltijd van gisteren hihi
Morgen krijgen ze hazenkoppen.
twinwendy

lupos schreef:
twinwendy schreef: Hmmm vind je ???? :shock: De vorige keer heb ik het 4 dagen volgehouden maar toen wilde ze hem ook niet, dus dit was mijn laatste poging! 8)
Bij mij zijn ze altijd alleen maar zo koppig als er iets niet goed is met het eten. Meestal is Nick dan de eerste die gaat mieren, en als ook Hagrid iets niet eet dan gooi ik het weg. Ik heb het een paar keer uitprobeert door het aan onze Kliko Nemo uit te delen, maar die ging er dan altijd vroeg of laat van spugen. Dat vond ik niet zo'n strak plan en daarbij in acht nemende dat mijn hondjes vrijwel alles wegeten, luister ik dan toch maar naar ze ;)

Hier vandaag helemaal niets, er wordt uitgebuikt van de grote maaltijd van gisteren hihi
Morgen krijgen ze hazenkoppen.

Ja bij mij eten ze ook vrijwel alles, dus ik ga ook geen vis meer proberen....
fmsijtsma

Ongelezen bericht door fmsijtsma »

Runderstrot en hazenkop
rimanime
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door rimanime »

lupos schreef:Hier vandaag helemaal niets, er wordt uitgebuikt van de grote maaltijd van gisteren hihi
Ik heb van jou eens gelezen dat ze dan ook niet naar voedsel talen als ik het me goed herinner ? Ongelooflijk............gister hadden ze hier beide een lamspens (ieder 1 stuks) en 's-avonds nog wat kippenvleugels. Vanochtend zalmkop, dus ik dacht vanavond maar een beetje kefir en een eitje.........Ze kijken me aan alsof ik ze uithonger :D
Afbeelding

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

:zwartkopje: Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017
:blondkopje: Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012
:bruinkopje: Cooper; Rembrandt 18-6-2008

Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
Bowie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Bowie »

We zijn uit logeren en nu eet Bowie dit weekend brokjes, de bak was in een mum van tijd leeg. 8)
fmsijtsma

Bowie schreef:We zijn uit logeren en nu eet Bowie dit weekend brokjes, de bak was in een mum van tijd leeg. 8)
Tja... misschien moet je weer overstappen! :???:
fmsijtsma

Tonijnenkop :shock:

Daar moet hij het de komende drie dagen maar mee doen, want dat ding weegt wel een kilo of 4.. :D
Sammeke

Ongelezen bericht door Sammeke »

Wow, beste tonijnkop :shock:
Hier krijgen ze vandaag lamsvlees en een beetje orgaan.
lupos

Ongelezen bericht door lupos »

fmsijtsma schreef:Tonijnenkop :shock:

Daar moet hij het de komende drie dagen maar mee doen, want dat ding weegt wel een kilo of 4.. :D
wat gaaaaaaf hoe kom je dáár nou weer aan? :D

Hier hebben ze vandaag alledrie kalkoenspiervlees.
ester01

Ongelezen bericht door ester01 »

hier fazantkarkas en vanavond hertenspiervlees
fmsijtsma

lupos schreef:
fmsijtsma schreef:Tonijnenkop :shock:

wat gaaaaaaf hoe kom je dáár nou weer aan? :D

Hier hebben ze vandaag alledrie kalkoenspiervlees.
Via onze keuken (hotel).... Deze moest 150 voorgerechtjes van tonijn maken.. :wink:
John P.

Ongelezen bericht door John P. »

kalkoendijvlees
Plaats reactie