als hij echt heel veel last heeft van zijn darmen geef ik ook af en toe gekookt hoor (tenminste bij Cooper niet, bij Max deed ik het wel) maar net was zijn poep weer goede en dan geef ik het gewoon rauw maar de helft van zijn normale portieDiva schreef:Nee Diva krijgt ook alles rauw maar kipfilet heb ik nooit gegeven alleen toen ze jonger was en last had van haar darmen gekookte kipfilet.ester en max schreef:ik kook nooit iets, ik voer alles rauw. Je wilt toch niet zeggen dat je de longen kookt?Diva schreef: Ik heb dit nog nooit aan Diva gegeven wel gekookt..maar rauw mag dus ook?![]()
Vandaag eet Diva ze longen![]()
Dus vandaar ik het even voor de zekerheid vraagt want dan weet ik al wat ze morgen gaat eten rauwe kipfilet![]()
![]()
Wat eet je hond vandaag?
-
ester01
-
ester01
daar ben ik ook niet bang voor hoorLunatic schreef:Ja Max zit nog steeds op 5 á 600 gram per dag, al naar gelang hoeveel belonings koekjes hij heeft gehadester en max schreef:ben benieuwd, zit Max nog steeds op 500-600 gram per dag? Ik heb zelf geen ervaring met Kivo, en benieuwd
![]()
En ik heb eerst gebeld, er zit geen lijnzaadolie in, dus het moet in dat opzicht helemaal goed komen
-
John P.
Heeei spammert, dit topic gaat over wat je hondje vandaag eet hoorester en max schreef:daar ben ik ook niet bang voor hoorLunatic schreef:Ja Max zit nog steeds op 5 á 600 gram per dag, al naar gelang hoeveel belonings koekjes hij heeft gehadester en max schreef:ben benieuwd, zit Max nog steeds op 500-600 gram per dag? Ik heb zelf geen ervaring met Kivo, en benieuwd
![]()
En ik heb eerst gebeld, er zit geen lijnzaadolie in, dus het moet in dat opzicht helemaal goed komenhou me op de hoogte, ben benieuwd hoe hij het vindt
Konijnenvoorpoten vandaag.
-
ester01
John P. schreef:Heeei spammert, dit topic gaat over wat je hondje vandaag eet hoorester en max schreef:daar ben ik ook niet bang voor hoorLunatic schreef: Ja Max zit nog steeds op 5 á 600 gram per dag, al naar gelang hoeveel belonings koekjes hij heeft gehad![]()
En ik heb eerst gebeld, er zit geen lijnzaadolie in, dus het moet in dat opzicht helemaal goed komenhou me op de hoogte, ben benieuwd hoe hij het vindt
![]()
![]()
Konijnenvoorpoten vandaag.
-
De Geijsjes
- Speurneus

-
John P.
Zeikerd?ester en max schreef:John P. schreef:Heeei spammert, dit topic gaat over wat je hondje vandaag eet hoorester en max schreef:daar ben ik ook niet bang voor hoorhou me op de hoogte, ben benieuwd hoe hij het vindt
![]()
![]()
Konijnenvoorpoten vandaag.ik heb toch aangegeven wat hij eet vandaag...zeikerd

-
ester01
-
ester01
-
Diva
-
John P.
Nou jij doet toch wel vaker hoor. Is best wel storend.ester en max schreef:en jij vind mij off-topic?!?!John P. schreef:Zeikerd?ester en max schreef:ik heb toch aangegeven wat hij eet vandaag...zeikerd
![]()
Ik ben normaal altijd serieus, heel af en toe wijk ik wel eens van het onderwerp af, maar dat is maar heeeeeel soms
Ontopic weer : B en K eten vandaag rundergehakt met een eitje.
Mmmmm hier zou ik zelf ook lekkere gehaktballen van kunnen maken.
Nog een keer : honden eten brokken