Even lekker een weekendje samen met Lola op Vlieland geweest....Er even tussenuit ! Strand zo goed als verlaten dus wat willen we nog meer....Lola heeft zich prima vermaakt en ik natuurlijk ook
Net doen alsof ik moe ben.........
Om er vervolgens weer volop tegenaan te gaan
En nu weer bijkomen van alle indrukken...
Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017 Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012 Cooper; Rembrandt 18-6-2008
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
wat een heerlijk gezicht om je meissie weer zo te zien super, ik heb er kippevel van zo blij ben ik voor jullie
ga lekker zo door, met genieten
Marron R.I.P Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F) La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F) Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F) Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F) Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F) Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
Bowie schreef:Ohhhhh heerlijk, ookal een labje wat het weer zo goed doet.
Er zijn tijden geweest dat ik dacht "waar zijn we mee bezig".....maar als je dit weer ziet, is het het allemaal dik waard geweest En Lola is alles alweer vergeten zo schijnt
Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017 Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012 Cooper; Rembrandt 18-6-2008
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)