tis de kleur ik ga ook niet in iets zwarts liggen slapen, vind ik morbide gelijk hebben ze
Marron R.I.P Ayay (AYAY Cuidado v't Chielewout ) (F) La Paz (Cuidado Roses Of Faskally's Fauve) (F) Suez ( Roses Suez por M Of Faskally's Fauve) (F) Topaz ( Call me Revelry Of Faskally's Fauve ) (F) Brazz ( Play Mor Viva la Vida ) (F) Riv ( Play Mor U gotta B Quick) (M)
Max en Mello delen ook nog steeds de mand.
Ik zat ook al te twijfelen of er nog een kussen bij moet maar als ik dit zo zie
Action krijgt/kreeg bij Lola nooit de kans om op het kussen te liggen (tis nu éénmaal een haaibaai ). Hij ligt meestal op de stenen vloer bij ons aan de voeten. Ik dacht hem een plezier te doen door voor hem ook een bed te bestellen.......Waarschijnlijk heeft hij nu zoiets van "Lo, je kan me de pot op.....wat gebeurt, gebeurt........dit bed is voor mij Of te wel.........Action is in opstand gekomen
Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017 Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012 Cooper; Rembrandt 18-6-2008
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
rimanime schreef:Je denkt ze een plezier te doen met ieder hun eigen bedje en dan krijg je dit.....
En toch blijf ik van ze houden
Wat zijn ze ook ondankbaar he...... maar van de andere kant... zo slijt er maar één en kan je die zwarte wegzetten tot de ander op is
Wel lief zo samen