Ik kom als ik vrij ben dus zeker even kijken

Ik heb besloten om niet te gaan, wordt anders erg druk. Dit weekend een wedstrijd gehad, a.s. weekend vrij, dan weer wedstrijd en dan om en om en dan begin augustus een workshop met Faith. Wordt anders erg druk met de jongedame.ester en max schreef:dat is inderdaad lang geleden dus zou wel leuk zijnDebora schreef:Ik zit er nog over na te denken. Maar qua wedstrijden heb ik het erg druk, al is dit natuurlijk wel erg leuk. Je kan tot de 15e inschrijven. Dit weekend zal ik even beslissen, dus misschien zien we elkaar weer eens.ik heb me net opgegeven!
Ook bij de HSV Nijmegen?Debora schreef:Waarom kom je dan niet eens kijken bij de apporteersport wedstrijd, wordt jaarlijks gehouden?samantha schreef:Dat is op de hondenschool waar ik frisbee en gehoorzaamheid heb met Macho.
Ja, elk jaar wordt dit gegeven bij de HSV, dit jaar is het al geweest. Jammer genoeg maar 1 keer, want het is daar altijd gezellig. Dit jaar was het in april als ik het goed heb. Je kan eigenlijk de wedstrijden zien op de FHN site.samantha schreef:Ook bij de HSV Nijmegen?Debora schreef:Waarom kom je dan niet eens kijken bij de apporteersport wedstrijd, wordt jaarlijks gehouden?samantha schreef:Dat is op de hondenschool waar ik frisbee en gehoorzaamheid heb met Macho.
Zoja wanneer?
Lijkt me leuk
Steef gaat helemaal niet, want je hondje moet minimaal 1 jaar oud zijn.... en dat is de kleine Noof nog niet...cuddles schreef:Ik denk dat Steef met Nova gaat, als ze gaatester en max schreef:misschien kan Stefanie met Mitch lopen? Of dan is het weer moeilijk met oppas voor Nova misschiencuddles schreef:Ik ga denk ik ook! Lijkt me erg leuk met LiloIk ga me vanavond inschrijven. Eerst even oppas regelen voor Mitch
![]()
Daarnaast kan Mitchell helaas niet mee doen. Hij heeft een blessure waarvoor hij nu op 'rust' staat.
![]()
![]()
Ik denk wel dat Mitch het super leuk had gevonden... Wie weet, misschien de volgende keer...
Thnx, maar oppassen hoeft niet... Het inschrijven van Lilo is niet gelukt... en gelukkig maar achteraf... want ik zit nu met Mitch in de penarieBowy schreef:Steef gaat helemaal niet, want je hondje moet minimaal 1 jaar oud zijn.... en dat is de kleine Noof nog niet...cuddles schreef:Ik denk dat Steef met Nova gaat, als ze gaatester en max schreef:misschien kan Stefanie met Mitch lopen? Of dan is het weer moeilijk met oppas voor Nova misschien![]()
Daarnaast kan Mitchell helaas niet mee doen. Hij heeft een blessure waarvoor hij nu op 'rust' staat.
![]()
![]()
Ik denk wel dat Mitch het super leuk had gevonden... Wie weet, misschien de volgende keer...
![]()
Ik kan wel weer op Mitchell passen hoor.... Zucht![]()
![]()
![]()
en het grappige was: we zaten samen in een teamSylvia schreef:Ik heb me ook ingeschreven voor de fhn dag. Lijkt me erg leuk.
Groetjes Sylvia en een poot van Laica