Of The Music Forest (E-nest ) Verzamelen..!!!

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

Spannend zeg ! Hopelijk heeft het bij Enzo het gewenste resultaat 8) ben zeker benieuwd naar het effect ! Hoe lang kan zo`n ding eigenlijk blijven zitten ?
miran&joost

Ongelezen bericht door miran&joost »

Het lost vanzelf op schijnbaar, het hoeft niet verwijderd te worden.
Het werkt bij grote honden een half jaar ongeveer.
Na 6 weken moet het helemaal ingewerkt zijn...

En Enzo was nu niet bang bij de dierenarts, wel gespannen maar ik was allang blij (ben bij een andere dierenarts nu)
Enzo kreeg heel veel positieve/gekke aandacht en dat stond meneer wel aan!

Miranda
kristies
Speurneus
Speurneus

Gelukkig maar !!

Chester mankte vanmiddag ineens.. :( echt hinkelen met 1 acherpoot.. , we zien helemaal niets en ik mag overal aankomen. Nu loopt hij ook weer gewoon :? We kijken het maar even aan..

Diana heeft trouwens ook van Maya een nestje ! ze zijn een kleine week oud en het gaat super, ze houden 1 meisje :wink: Ze had het alleen te druk om het al op de site te zetten. Het andere nestje van pardoes loopt nu nl alweer buiten te scharrelen :D
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

ben benieuwd wat t doet voor enzo miranda. hoop dat het m helpt :)
:bruinkopje: Pom (5-12-2012)
:zwartkopje: Karel (17-1-2015)
kristies
Speurneus
Speurneus

Hoe gaat het trouwens met Enzo ? Eet hij weer normaal.. ?
miran&joost

ja, das weer goed :)
maar hij blijft twijfelen of Kitty niet achter de poort staat :D

Enzo heeft tot nu toe geen bijwerkingen van zijn implantaat.
gelukkig...

Miranda
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

wat zou ie ervan kunne krijgen, aan bijwerkingen?
:bruinkopje: Pom (5-12-2012)
:zwartkopje: Karel (17-1-2015)
miran&joost

Eventulele bijwerkingen kunnen zijn;

een zwelling rond de inbreng plaats

ontsteking

alghele malaise (geheel niet "lekker" voelen)

allergische reactie

maar tot nu toe is hier niets van te merken :)

Miranda
miran&joost

Zo ff ons topic weer omhoog halen :D

Ik wilde jullie nog even vertellen over het implantaat...
Het zit er morgen 6 weken in.
We merken voor en nadelen.
Een voordeel is dat Enzo geen groene spetters meer heeft 8) dat vindt ik heel fijn moet ik zeggen, scheelt een hoop banken tafels en vloeren schrobben 8)
Hij lijkt ook wel knuffeliger te worden, ook fijn aangezien Enzo nooit zo van de knuffel is.Nu gaat ie er eens heerlijk voor zitten!
De losse wandelingen gaan veel beter,Enzo komt redelijk mee!

Maar zoals ik al vermoedde zijn er ook nadelen;
Ik denk dat het implantaat en dus het geen hormonen hebben, Enzo alleen maar onzekerder maakt...naar andere reuen toe dan.
Hij heeft een paar flinke happen van een reu gehad, die "vroeger" al geen vriendje was, maar nu waarsc toe durfde te happen.
Onze poek had 4 gaatjes in zijn oor en kop zitten :shock:
Nu gromt Enzo ook naar ander reuen.
Hij wordt ook continu bereden, en dat vind ie natuurlijk niet grappig, hij weet niet zo goed hoe hij het op moet lossen.
Dit vindt ik absoluut het vervelendste nadeel :( mijn ventje is al zo onzeker, ook al lijkt ie heel wat.

En ook een nadeel; Enzo heeft ontzettende honger! Hij grist als ie ff kan het brood van de tafel, en likt uit de pannen die op de tafel staan!

Plus dat hij helemaal zichzelf niet is, maar dat kan ook komen omdat hij al een tijdje sukkelt. nu ook weer met die uitslag.
Het houdt niet op zeg ppff...

Dus al met al ben ik al deels overtuigd dat echte castratie geen optie is voor Enzo, ook al zitten er voordelen aan.
Maar goed het zit er nog niet zo lang in dus we wachten af.

Dan weten we wel overwogen of we gaan castreren of niet.

Zo, dat was mijn verhaaltje weer
Miranda

Oh ja Kristy, misschien handig om samen een keer af te spreken om alvast te kijken of Enzo niet gromt naar Chester. :?
kristies
Speurneus
Speurneus

Samen afspreken is op zich altijd een leuk plan.. 8) Chester is nog steeds vrij onderdanig naar andere reuen, dus ik vermoed dat het wel goed zal gaan..
Het klinkt i.d. alsof het misschien beter is om niet te castreren. Door de training van Marianne en het ouder worden worden die gierende hormonen misschien zoiezo wat minder zonder de nadelen van helemaal uitgeschakeld te zijn. Althans dat zou fijn zijn..
Wel jammer dat het niet alleen voordelen heeft :wink: maar ja als je dit een tijdje probeert kun je in ieder geval weloverwogen een beslissing nemen.
Hopelijk knapt de uitslag weer snel op. Zoals ik al zei heeft Chester ook wel eens bultjes op zijn ballen van de brandnetels, maar nooit zo ver dat het open gaat. Die van Chester zijn altijd na een dagje ofzo weer weg, hopelijk is dat bij Enzo ook zo ..... :groteknuffel:
kristies
Speurneus
Speurneus

Jeee ons Topic raakt wel erg in de slob de laatste tijd.. :? Tijd voor een beetje actie hier .. !! :D
Hoe is het met de broers ??
Met Chester goed ! De lessen van marianne beginnen hun vruchten af te werpen ( soms, want af en toe is en blijft het een :twisted: ) Maar het gaat zeker beter !!
shadow2005
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door shadow2005 »

Miranda, hoelang blijft dat implantaat werken ?
Groetjes Chantal en een poot van Shadow :blondpootje:
miran&joost

miran&joost schreef:Het lost vanzelf op schijnbaar, het hoeft niet verwijderd te worden.
Het werkt bij grote honden een half jaar ongeveer.
Na 6 weken moet het helemaal ingewerkt zijn...

En Enzo was nu niet bang bij de dierenarts, wel gespannen maar ik was allang blij (ben bij een andere dierenarts nu)
Enzo kreeg heel veel positieve/gekke aandacht en dat stond meneer wel aan!

Miranda
Alsjeblieft !
miran&joost

Zo, ja weer eens in ons topic kleppen
Met Enzo gaat het ook goed!
Hij is niet meer ziek, en lijkt meer zichzelf te worden nu het implantaat er langer inzit.
Hij loopt heerlijk mee op wandelingen, hij heeft gisteren zelf met een loopse teef gespeeld :shock: en meneer kwam keurig mee om verder te wandelen :shock: Lang leve het implantaat. :applaus:
Dit is echt HET grote voordeel hiervan.

Verder is Enzo lekker Enzo en kliert hij af en toe nog even lekker :twisted:
Dit hoort echt bij zijn karakter, en het is aan ons om daar mee om te gaan, en dat doen we tegenwoordig heel goed :pfffff:

We gaan weer iets minder voeren want Enzo is iets te dik, een kilo'tje eraf was ook de boodschap van Marianne :D
Hij was al moe voordat hij aan de training begon en dat kan komen door zijn "vetjes"
Vrouwtje kan trouwens ook wel wat kilo's missen :oops:

Oh ja Enzo is ook heel lief geweest op vakantie :orange5:en de hele tijd zijn baasjes om hem heen.
Nu maar weer wat afbouwen, want dat is niet al te best al die aandacht, krijgt ie kapsones van :D
Hier worden de riempjes even weer wat strakker getrokken :D

Miranda
kristies
Speurneus
Speurneus

:D :D Hier staat op advies van Marianne Chester ook op een wat strenger dieet en `t vrouwtje op haar eigen advies :lol: :lol:
Plaats reactie