Voer voor senioren

Hier komen labrador eigenaren bij elkaar om alle dingen te bespreken die specifiek oudere labjes aangaan.
Deetje
Grote hondenneus
Grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Deetje »

Hier krijgen ze allemaal kvv Carnibest en soms een strot, geitenribben of kip.
Het enige wat ik bij de senioren kan aanpassen is de hoeveelheid, maar dat is tot nu toe niet nodig, daar ze allemaal nog prima beweging krijgen.
Gerritte
Erelid
Erelid

Ongelezen bericht door Gerritte »

Sting krijgt Hill's JD en moet zeggen dat gaat echt prima , zekers met zijn artrose :wink:
groetjes gerritte
Afbeelding
bedankt monika!

:zwartpootje:Sting 21-10-2000 overleden 15-02-2013
:blondpootje:Simba 30-11-2002
:zwartpootje:Murphy (Country Companions Murphy's Law) (nog even wachten totdat hij thuiskomt)
Boris Amber Damey
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Boris Amber Damey »

Voor Boris stel ik zelf een nierondersteunend menu samen.
Jetje6

Ongelezen bericht door Jetje6 »

Venus heeft tot haar 8e jaar bij de fokker altijd eukanuba large breed gegeten, haar vacht was bruin en dof en ze veel moeite met bewegen. Toen ze hier kwam is ze meteen overgegaan op helemaal vers en daarna ben ik ik overgestapt op kvv met wat vers als lappen pens kip etc. En verder krijgt ze voor haar gewrichtjes comfort artrhirx plus. En zo nodig accupunctuur. Ze doet het erg goed op haar huidige voeding en haar vacht is weer bijna helemaal zwart en glanst als een spiegeltje, ook heeft ze meer energie als op de brokken.
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

kan je je banner misschien kleiner maken? de max. maten zijn 400 x 200 pixels..
:bruinkopje: Pom (5-12-2012)
:zwartkopje: Karel (17-1-2015)
marina
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door marina »

bo kreeg altijd rc maar sinds twee jaar overgestapt op senior van super de boer omdat ze veel jeuk kreeg en slecht at eerst vanalles geprobeerd van vers tot de duurste brok en hoe raar het ook mag klinken sinds dat ze senior brok van s de boer krijgt doet ze het goed,mooie poep 2 keer per dag en geen hongergevoel lola krijgt prins en vers en doet het daar heel goed op
anouschka
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door anouschka »

James kreeg altijd lab.retr. van RC, zijn nu aan het overstappen naar de mature van RC. Dit omdat het gewone volwassen voer te zwaar op zijn maag ging liggen. Begreep overigens van mijn dierenwinkel dat de labrador retriever binnenkort ook een seniorversie krijgt.

Anouschka
Annemie

Ongelezen bericht door Annemie »

Boris eet Duck uitmuntend en ik geef er Glucobest bij.
Hendriek

Ongelezen bericht door Hendriek »

Bo en Kira krijgten Lam en Rijst senior van Cenaturio. Droge brokken die wij nu een jaar of 5 zonder problemen geven. Daarnaast krijgen ze allebei voor 20kg. Metacam.

Groeten, Hendriek
Berna

Ongelezen bericht door Berna »

Wij geven Banjer sinds twee jaar Hills J/D voor zijn artrose. Hij doet het er prima op. Bijna weer een jonge hond.
Alice van Ginkel
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Alice van Ginkel »

Youri krijgt ook Hills JD, maar ik heb nooit echt resultaat gezien. Youri heeft natuurlijk meerdere problemen en ik denk altijd maar dat als ik bepaalde dingen niet gedaan of gegeven zou hebben hij er misschien niet meer zou zijn geweest. Je wilt alles proberen, toch?
Afbeelding
Berna

Ongelezen bericht door Berna »

Je wilt zeker alles geprobeerd hebben. Per slot je wilt toch eigenlijk als het mogelijk is het beste voor je hond :) Best kans dat we met Banjer, is is "pas"8" op tijd begonnen zijn. Verder mankeert hij gelukkig nog niets.
gitte

Ongelezen bericht door gitte »

Max en Maggie krijgen Hills senior brok en 's morgens ieder een schepje glucosamine complex van de groene os wat ik door het voer meng met wat vlees en olijfolie zodat de poeder aan de brok blijft plakken.
Maggie krijgt 's morgens 1 tablet cortiphen en Max 2 tabletten vanwege de artrose.
Ine55

Ongelezen bericht door Ine55 »

Kim krijgt 2x daags 3 sneetjes brood met vlees.
Bij het brood doe ik water omdat ze anders te weinig vocht binnen krijgt en op deze manier gaat het goed.

Ine
Alice van Ginkel
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Alice van Ginkel »

Ine55 schreef:Kim krijgt 2x daags 3 sneetjes brood met vlees.
Bij het brood doe ik water omdat ze anders te weinig vocht binnen krijgt en op deze manier gaat het goed.

Ine
Smaakt het er allemaal nog goed? Hoe is het nu met dat lieve oudje van je?
Afbeelding
Plaats reactie