Vakantie Denemarken

Plaats hier je foto's van Labradors. Maximale maat 800x640 pixels.
Terra5
Speurneus
Speurneus

Vakantie Denemarken

Ongelezen bericht door Terra5 »

Terra heeft veel gekroeld deze vakantie :-)
Afbeelding
Afbeelding

Even een lekker tussendoortje, een Kong :-)
Afbeelding
Afbeelding

Het was soms gewoon te warm voor Terra om buiten te liggen, dus dan hadden we de deur open met een hekje er voor.. Dat ging prima, maar blijkbaar alleen zolang TERRA dat ok vond.. Want als zij naar buiten wilde, dan duwde ze het gewoon heel rustig opzij.. Later zetten we een tuinstoel ervoor, maar ook die werd na een tijdje (als mevrouw het zat was) heel rustig opzij geschoven.. De Terrarist :D
Afbeelding

Eventjes de benen strekken in een stadje, Faborg..
Afbeelding

Terwijl mijn vriend wat verder ging lopen, bleven Terra en ik op terrasje zitten, ook niet verkeerd :-)
Afbeelding

Ook weer een mooi plekje, Toro Huse, erg idyllisch allemaal..
Afbeelding
Afbeelding

Op een dag zaten we in de tuin en toen kwam er dit kuikentje aanlopen.. Hard piepend.. Later zagen we ook een fazant, kuikentje zal wel verdwaald geweest zijn. We hebben het wel bij die fazant in de buurt gezet, maar of het goed is gekomen...
Afbeelding

We hebben dus een heerlijk relaxte vakantie gehad :-)
Tamara, :zwartpootje: Danouk en :blondpootje: Sanna
In loving memory :zwartpootje: Terra

Afbeelding
:zwartkopje: Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014)
:zwartkopje: Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009
:blondkopje: Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014
Miranda&Senna

Ongelezen bericht door Miranda&Senna »

Jullie hebben genoten dat is duidelijk te zien. Leuke foto's.
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Wat is het daar mooi zeg! :D
Dees en Floor
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Dees en Floor »

Dat ziet er geweldig uit, mooie fotoserie!! Hoe is het nu met Terra?
Afbeelding

:zwartpootje: Floortje 25-04-2006
R.Groeneveld

Ongelezen bericht door R.Groeneveld »

Ik heb alle series bekeken... ontzettend lief, leuk en mooi !!! Ondanks wat er allemaal gebeurd is met Terra, zie je wel aan haar dat ze daar genoten heeft.
Zo lief om jou en Terra samen te zien kroelen. :verliefd1:

En Denemarken... zag er prachtig uit.
Boukje

Ongelezen bericht door Boukje »

Oh er was ook nog een deel 3. :D Heerlijk om jullie zo te zien kroelen. :D
Fijn dat het een geslaagde vakantie was meid. Mocht ook wel na alles wat jullie achter de rug hebben met Terra.
Gaat het herstel een beetje voorspoedig?
Terra5
Speurneus
Speurneus

Dees en Floor schreef:Dat ziet er geweldig uit, mooie fotoserie!! Hoe is het nu met Terra?
Tsja.. Ik durf niet zo veel meer te zeggen over hoe het gaat.. Maar als ik naar haar kijk, dan lijkt het wel redelijk te gaan. Ze loopt goed met d'r geopereerde poot, heeft niet gemankt in tussentijd. Ze loopt wel wat mank met voorpoten nog steeds., maar daar probeer ik nu nog maar weer even niet aan te denken.. Eerst die knie maar eens helemaal goed komen. Volgende week dinsdag gaan we weer op controle, ik ben benieuwd hoe de orthopeed vindt dat het gaat..

Afbeelding
:zwartkopje: Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014)
Terra5
Speurneus
Speurneus

R.Groeneveld schreef:Ik heb alle series bekeken... ontzettend lief, leuk en mooi !!! Ondanks wat er allemaal gebeurd is met Terra, zie je wel aan haar dat ze daar genoten heeft.
Zo lief om jou en Terra samen te zien kroelen. :verliefd1:

En Denemarken... zag er prachtig uit.
Ja, Terraatje heeft wel genoten van al die aandacht hoor :-) Ze was 's avonds echt uitgeput, dan zaten wij boven en van beneden klonk een tevreden gesnurk :-) Ze was ook echt in een goed humeur, deed haar duidelijk goed al die aandacht en wat andere luchtjes..

Afbeelding
Terra5
Speurneus
Speurneus

Boukje schreef:Oh er was ook nog een deel 3. :D Heerlijk om jullie zo te zien kroelen. :D
Fijn dat het een geslaagde vakantie was meid. Mocht ook wel na alles wat jullie achter de rug hebben met Terra.
:D Ja, 3 delen maar, valt wel mee, toch? ;-)
Het herstel gaat denk ik zoals we zouden kunnen verwachten met deze operatie. Ze loopt er redelijk netjes mee, niet gemankt, dus dat is wel goed. Soms zit ze zelfs ook al weer met beide knietjes netjes recht.. Maar goed, volgende week dinsdag dus naar Kris, kijken hoe hij het vindt gaan...

Afbeelding
taggart

Ongelezen bericht door taggart »

prachtige foto;s en wat een mooi land is het zo te zien.
Dees en Floor
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Dees en Floor »

Terra5 schreef:
Dees en Floor schreef:Dat ziet er geweldig uit, mooie fotoserie!! Hoe is het nu met Terra?
Tsja.. Ik durf niet zo veel meer te zeggen over hoe het gaat.. Maar als ik naar haar kijk, dan lijkt het wel redelijk te gaan. Ze loopt goed met d'r geopereerde poot, heeft niet gemankt in tussentijd. Ze loopt wel wat mank met voorpoten nog steeds., maar daar probeer ik nu nog maar weer even niet aan te denken.. Eerst die knie maar eens helemaal goed komen. Volgende week dinsdag gaan we weer op controle, ik ben benieuwd hoe de orthopeed vindt dat het gaat..
We duimen voor jullie! Ze zag er wel heel happy uit op de foto's :)
Afbeelding

:zwartpootje: Floortje 25-04-2006
Boukje

Ongelezen bericht door Boukje »

Terra5 schreef:
Boukje schreef:Oh er was ook nog een deel 3. :D Heerlijk om jullie zo te zien kroelen. :D
:D Ja, 3 delen maar, valt wel mee, toch? ;-)
Het herstel gaat denk ik zoals we zouden kunnen verwachten met deze operatie. Ze loopt er redelijk netjes mee, niet gemankt, dus dat is wel goed. Soms zit ze zelfs ook al weer met beide knietjes netjes recht.. Maar goed, volgende week dinsdag dus naar Kris, kijken hoe hij het vindt gaan...
Klinkt niet slecht. Hopen dat Kris ook tevreden is.
Plaats reactie