volgens mij hadden wij wel verschrikte koppies, ik dacht echt even dat Max zijn laatste uur geslagen was, omdat Amar toen al vrij agresief was, en ze zo op hem afdenderde, en plop daar lag mevr ineens op der rugester en max schreef:jammer dat ze onze gezichten niet op foto hebben vastgelegd toen, Max ging altijd voor iedereen op zijn rug en Amar nooit en ineens was daar het moment :orange8:marron schreef:kloptester en max schreef:en die eerste foto's die Anita heeft geplaatst is volgens mij bij de wandeling in Soest waarbij Amar op haar rug ging voor Max![]()
![]()
![]()
dat was erg komisch en totaal onverwacht
Voor de forum-oude rotten
-
marron
- Speurneus

- Contacteer:
-
rimanime
- Speurneus

Een leuke topic
Ik ben "helaas" zo'n oude forumrot die nooit (meer) meegaat met forumwandelingen
Maar ik herken wel Ronald omdat ik hem ooit ontmoet heb in Almere (ook tijdens een forumwandeling) 

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
ester01
volgens mij niet maar het zou zomaar kunnen hoor! Dat was Olly toch, die blonde FC?marron schreef:volgens mij hadden wij wel verschrikte koppies, ik dacht echt even dat Max zijn laatste uur geslagen was, omdat Amar toen al vrij agresief was, en ze zo op hem afdenderde, en plop daar lag mevr ineens op der rugester en max schreef:jammer dat ze onze gezichten niet op foto hebben vastgelegd toen, Max ging altijd voor iedereen op zijn rug en Amar nooit en ineens was daar het moment :orange8:marron schreef: klopt![]()
dat was erg komisch en totaal onverwacht
![]()
![]()
was dat niet op de BBQ wandeling trouwens, want toen had ze die blonde flatcoat pup ook al gebeten
-
rimanime
- Speurneus

En dan krijg je een quiz van wie was die hond ook alweerester en max schreef:volgens mij niet maar het zou zomaar kunnen hoor! Dat was Olly toch, die blonde FC?marron schreef:volgens mij hadden wij wel verschrikte koppies, ik dacht echt even dat Max zijn laatste uur geslagen was, omdat Amar toen al vrij agresief was, en ze zo op hem afdenderde, en plop daar lag mevr ineens op der rugester en max schreef:jammer dat ze onze gezichten niet op foto hebben vastgelegd toen, Max ging altijd voor iedereen op zijn rug en Amar nooit en ineens was daar het moment :orange8:![]()
![]()
was dat niet op de BBQ wandeling trouwens, want toen had ze die blonde flatcoat pup ook al gebeten

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
-
ester01
ik weet zo hoe ze eruit zietrimanime schreef:En dan krijg je een quiz van wie was die hond ook alweerester en max schreef:volgens mij niet maar het zou zomaar kunnen hoor! Dat was Olly toch, die blonde FC?marron schreef: volgens mij hadden wij wel verschrikte koppies, ik dacht echt even dat Max zijn laatste uur geslagen was, omdat Amar toen al vrij agresief was, en ze zo op hem afdenderde, en plop daar lag mevr ineens op der rug![]()
![]()
En de gele FC was van het baasje van Jock de zwarte labrador . Ik ben vergeten hoe zij heet !
-
sbientje
- Speurneus

- Contacteer:
-
mugo
- Speurneus

- Contacteer:
-
_]Lara{_
-
ester01
-
mugo
- Speurneus

- Contacteer:
Was dat niet de wandeling waarbij Flupzilla zjin naam kreeg?marron schreef:ik heb ook nog een paar foto's![]()
leuke topic dit, kijken of er hier bekenden bij staan![]()
panbos 2005
Ik ga ook even foto's zoeken. Ik herken hier Mugo in elk geval. Ik weet alleen zelf vaak geen namen omdat met forumwandelingen wel eens voorkomt dat mensen mij meteen herkennen (logisch met Mugo) en zich dan zelf vergeten voor te stellen (arme ik, haha).

-
mugo
- Speurneus

- Contacteer:
Deze is speciaal voor iemand die het net had over dat ze nooit meer mee ging.

En met recht een voltreffer!

Bergen op Zoom, 2005, wie oh wie?

Eveneens Bergen op Zoom, 2005

Busloo 2005, de voorste dame heeft nu "iets" meer honden dan toen

Busloo 2005

Later meer... het enige probleem is dat ik zelf de meeste mensen en honden niet kan benoemen doordat ik zelfs op de wandeling zelf niet van iedereen wist wie ze waren, omdat ze mij wel altijd herkennen en zich dan niet altijd voorstellen (en ik toen nog niet adrem genoeg was ernaar te vragen...).

En met recht een voltreffer!

Bergen op Zoom, 2005, wie oh wie?

Eveneens Bergen op Zoom, 2005

Busloo 2005, de voorste dame heeft nu "iets" meer honden dan toen

Busloo 2005

Later meer... het enige probleem is dat ik zelf de meeste mensen en honden niet kan benoemen doordat ik zelfs op de wandeling zelf niet van iedereen wist wie ze waren, omdat ze mij wel altijd herkennen en zich dan niet altijd voorstellen (en ik toen nog niet adrem genoeg was ernaar te vragen...).

-
ester01
-
mugo
- Speurneus

- Contacteer: