centerparcs
-
sabina24
centerparcs
Wie is hier weleens geweest, en heeft leuke zwem (ja ik weet dat er zee is, maar mogen de labjes daar begin september komen) en wandel tips ??
alle info is welkom
groetjes sabina
en een poot van Baco
alle info is welkom
groetjes sabina
en een poot van Baco
-
Tesni
Wij zijn daar 3 weken geleden geweest maar dan op camping port zelande (hoort erbij). Het ligt aan het grevelingenmeer waar wij dus gelijk aan stonden met een strandje maar het pad wat daarheen liep stond een bord met verboden honden. Maar heb er 2 keer honden zien zwemmen en daar word ook niet echt op gelet volgens mij. Het was er dan ook wel rustig dus ik stoorde me er niet aan.
Tja op het strand is een ander verhaal. Je hebt tussen de duinen door veel paadjes om op het strand te komen en daar stonden geen borden aangegeven. Je hebt er ook een strandtent met een grotere opgang en misschien staat daar wel een bord met wat wel en niet mag maar daar zijn wij niet geweest dus wat officeel mag weet ik niet.
Maar hou er wel rekening mee dat als je door de duinen op het strand staat dat dan de zee nog zo'n kilometer lopen is! Het strand is daar namelijk heeeeeeeeeeeeel breed. Hebben ze opgespoten voor het rijden met kite buggy's.
Wij zaten er toen het heel mooi weer was en dan nog is het rustig op het strand dus denk dat in semptember dat je best met je hond op het strand kan.
Wandelen hebben wij niet echt gedaan dus daar kan ik je niet veel over zeggen. Er is niet een bos ofzo, wel duinen enzo.
Veel plezier daar!
Tja op het strand is een ander verhaal. Je hebt tussen de duinen door veel paadjes om op het strand te komen en daar stonden geen borden aangegeven. Je hebt er ook een strandtent met een grotere opgang en misschien staat daar wel een bord met wat wel en niet mag maar daar zijn wij niet geweest dus wat officeel mag weet ik niet.
Maar hou er wel rekening mee dat als je door de duinen op het strand staat dat dan de zee nog zo'n kilometer lopen is! Het strand is daar namelijk heeeeeeeeeeeeel breed. Hebben ze opgespoten voor het rijden met kite buggy's.
Wij zaten er toen het heel mooi weer was en dan nog is het rustig op het strand dus denk dat in semptember dat je best met je hond op het strand kan.
Wandelen hebben wij niet echt gedaan dus daar kan ik je niet veel over zeggen. Er is niet een bos ofzo, wel duinen enzo.
Veel plezier daar!
-
loesje68
-
luna01
wij zijn daar met pasen geweest, alleen toen was luna nog niet bij ons dus hebben we ons niet verdiept over het waar wel en niet zwemmen. op internet zijn verschillende sites te vinden met informatie over honden op het strand. daar staat ook precies op tussen welke 'palen' ze wel mogen komen en wat tijden.
-
Zeeuwse labjes
- Hele grote hondenneus

- Contacteer:
Dit is het officiële beleid:
Het badseizoen loopt van 15 mei tot 15 sept. Op de meeste stranden, ook die op de Brouwersdam mogen honden komen. In het badseizoen moeten ze aangelijnd zijn.
Zie ook:
http://www.stranden-zeeland.nl/nl/
Maar onze ervaring is dat zeker in september het 's avonds (na 18 uur) zo rustig is dat je je hond rustig los kunt laten lopen.
Het badseizoen loopt van 15 mei tot 15 sept. Op de meeste stranden, ook die op de Brouwersdam mogen honden komen. In het badseizoen moeten ze aangelijnd zijn.
Zie ook:
http://www.stranden-zeeland.nl/nl/
Maar onze ervaring is dat zeker in september het 's avonds (na 18 uur) zo rustig is dat je je hond rustig los kunt laten lopen.
-
Von
- Speurneus

-
sabina24

Lucas (malthezer) (uit Belgie)