Luxe dinertafeltje
-
TamaraKees
-
Tesni
Hij valt in de smaak hier merk ik
Ik was in de dierenwinkel een beetje aan het snuffelen en het enigste wat ze hebben is zo'n voerstandaard. Ik vond dat een superlelijk ding en bedacht dit. 2 van die bakken gekocht, een tekening gemaakt van hoe ik het in me hoofd had en manlief heeft hem gemaakt. Oh ja en de sticker op internet besteld.
Ik was in de dierenwinkel een beetje aan het snuffelen en het enigste wat ze hebben is zo'n voerstandaard. Ik vond dat een superlelijk ding en bedacht dit. 2 van die bakken gekocht, een tekening gemaakt van hoe ik het in me hoofd had en manlief heeft hem gemaakt. Oh ja en de sticker op internet besteld.
-
jose geurtse
- Speurneus

-
Mariellevanr
-
Tesni
-
Boukje
-
Tesni
-
Miep
- Speurneus

-
Tesni
op http://www.maisonmarcella.nl" onclick="window.open(this.href);return false; kan je elke tekst in elke kleur bestellen die je wilt. Het is geen standaard tekst dus je moet het apart doorgeven. Je kan dan de hoogte en breedte van de tekst zelf bepalen.
Leuk dat we jullie op een idee hebben gebracht en succes met het maken. En dan natuurlijk het resultaat hier showen he
Leuk dat we jullie op een idee hebben gebracht en succes met het maken. En dan natuurlijk het resultaat hier showen he