super leuke foto's moeten nog 2.5 week
werken dan gaan wij ook richting zweden,
kan nu helemaal niet meer wachten na deze foto's
Hé, het siljan meer! Daar zijn wij ook geweest, zaten jullie toevallig ook op johannisholm?Zeeuwse labjes schreef:We zijn rond getrokken van Malmö door het midden naar de twee grote binnenmeren. Eerst aan de Vättern gestaan, toen naar het westen naar het Vänern. Dan noordwaarts tot aan Dalarna (Siljan meer). Vanaf daar naar de oostkust, via Stockholm langs de scherenkust terug naar het zuiden. Nog een paar dagen op Öland geweest, o.a. tijdens Midsommer en toen (helaas) weer terug naar Malmö (en door naar Nederland).sbientje schreef:mooie fotos! war zijn jullie ongeveer geweest in zweden? (scandinavofiel ben ik)
Het was voor mij de eerste keer dat ik in Zweden was en zeker niet de laatste

Nee, wij zaten aan het meer bij Leksand.ivy schreef:Hé, het siljan meer! Daar zijn wij ook geweest, zaten jullie toevallig ook op johannisholm?Zeeuwse labjes schreef:We zijn rond getrokken van Malmö door het midden naar de twee grote binnenmeren. Eerst aan de Vättern gestaan, toen naar het westen naar het Vänern. Dan noordwaarts tot aan Dalarna (Siljan meer). Vanaf daar naar de oostkust, via Stockholm langs de scherenkust terug naar het zuiden. Nog een paar dagen op Öland geweest, o.a. tijdens Midsommer en toen (helaas) weer terug naar Malmö (en door naar Nederland).sbientje schreef:mooie fotos! war zijn jullie ongeveer geweest in zweden? (scandinavofiel ben ik)
Het was voor mij de eerste keer dat ik in Zweden was en zeker niet de laatste